Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan vi få inn et minimumskrav til tekstlig artikulasjon i BfB...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

When Suzannah cries :hjerte: *umiddelbar mental alder ca 17* Og selvfølgelig klarer Gaute falsetten...

Skrevet

Hva skjedde egentlig med det Prøysen-albumet alle ønsket seg fra Gaute...? (Og kan noen stoppe kjeften på skrika i bakgrunnen? Når Gaute synger Prøysen holder man kjeft...)

Skrevet

-Er det fra Linus i Svingen?
-Nei, det er Ozzy Osbourne...

:hoho: Noen skivebommer er større enn andre...

Skrevet (endret)

Forstår jeg det rett om Gaute er godt innafor i varmen hos Daria, mens Atle står ute i kulda og fryser? :fnise:

Endret av Roadrunner
Leif på avveie
Skrevet

Korrekt - du er observant :rulle: Jeg var tross alt Team Gaute i den aller første Idol-finalen - jeg stemte til og med...

Skrevet

...og dermed var man fortapt i gamle musikkvideoer og sanger man helt hadde glemt, men likevel umiddelbart kan hvert ord av...

Skrevet

Boyband-videoer har alltid vært noe for seg, men denne må jo være noe av det særere jeg ha sett... Man kan jo lure på hva de egentlig synes om den i dag :fnise: 

Skrevet (endret)

De tre musketerer, ca 1992. Vi var 12 år gamle og så høyst sannsynlig filmen på Saga en lørdag formiddag. Venninnen min var mest opptatt av hestene, jeg av Chris O'Donnell som D'Artagnan... :fnise:

Endret av Daria
1992, ikke 1192. Så gammel er hverken jeg eller filmen...
Skrevet

Fiiiine sangen :strix:

Ikke sett filmen, men...

Skrevet

Ikke? Med Kiefer Sutherland, Charlie Sheen og... og... *ser ham for meg* *aargh* *kapitulerer og søker* Oliver Platt som musketerene. Disney-utgaven, på sett og vis ikke helt ulik Pirates...

I følge imdb er den fra 1993, så da var jeg vel 13...

Skrevet
5 timer siden, Daria skrev:

...og dermed var man fortapt i gamle musikkvideoer og sanger man helt hadde glemt, men likevel umiddelbart kan hvert ord av...

Ååååå, elsker den! Og Espen Lind var virkelig kjekk... :rodmer:

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

De tre musketerer, ca 1992. Vi var 12 år gamle og så høyst sannsynlig filmen på Saga en lørdag formiddag. Venninnen min var mest opptatt av hestene, jeg av Chris O'Donnell som D'Artagnan... :fnise:

Mens jeg vwr mest opptatt av å kline i et hjørne på ungdomsdisko :fnise: 

Skrevet

Midtlivskrisen måtte vel nå dem også... :fnise: 

Skrevet

Jeg liker Frida Ånnevik som ekspertdommer - hun gir saklige og konkrete tilbakemeldinger og tør å være kritisk også. *ser Stjernekamp-reprise*

Skrevet

Når Aleksander synger om farfar griner alle. Mona, Kåre Magnus, Frida, Aleksander selv - og jeg... :trist: 

Skrevet

-En ære å få være streng med dere... :fnise:

Men det er jo ingen deltagere jeg har noe forhold til eller sterke følelser for igjen nå, det gjør noe med engasjementet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...