Daria Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #19801 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg har faktisk sett alle tre episodene når de har gått. I motsetning til Ku'damm 56, som har ligget utsett på boksen i snart to måneder...
Skravla Skrevet 3. oktober 2018 #19802 Skrevet 3. oktober 2018 Faren er at det blir usett, men jeg orket ikke å holde meg våken i går så da var opptak alternativet. At jeg ikke fikk sove da jeg la meg er en helt annen historie......
Daria Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #19803 Skrevet 3. oktober 2018 Selvfølgelig... Det eldste utsette i boksen er fra mars 2016 - jeg innser jo at det er en viss risiko for at det aldri vil,bli sett...
Daria Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #19804 Skrevet 3. oktober 2018 -When you're hanging out washing you haven't got your best clothes on, you know. So I put on a cup of tea and made myself respectable, and then I let him call the ambulance. 90 år gammel dame på 24 hours in A&E. Hun kommanderte også sin 85 år gamle mannlige venn å ta seg en whiskey før han ringte- he was so shocked, he was in a worse state than me! Den unge legen ga opp å holde seg alvorlig
Daria Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #19805 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Det er jo aldri feil med en wienervals til frokost. Eller formiddagskaffen, eller hvor man nå måtte befinne seg i sin egen private tidssone... Plan for dagen involverer ryddig og flytting av møbler - det kommer et bokskap i morgen... Endret 4. oktober 2018 av Daria
Daria Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #19806 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg går lite på kino for tiden, men Nothing like a Dame må jeg nok se - Dame Judi Dench, Dame Maggie Smith, Dame Eileen Atkins og Dame Joan Plowright i fri utfoldelse over tebordet... 🍵
Daria Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #19807 Skrevet 4. oktober 2018 -This is from when Russia was still a part of Finland. Depending on your point of view, of couse... Til min overraskelse kunne jeg faktisk sangen (med finsk tekst, sånn noenlunde) - vi lærte den på barneskolen. Jeg hadde ingen anelse om at det var en gammel folkesang. Men kan vi få ham til Oslo? Jeg er jo alltid for musikere som snakker, og når han i tillegg synger - på finsk...! *setter min lit til vår nye finske sjefsdirigent*
Jerle Skrevet 4. oktober 2018 #19808 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, Daria skrev: Jeg går lite på kino for tiden, men Nothing like a Dame må jeg nok se - Dame Judi Dench, Dame Maggie Smith, Dame Eileen Atkins og Dame Joan Plowright i fri utfoldelse over tebordet... 🍵 Den skal jammen det jeg se også!
Rosalie Skrevet 4. oktober 2018 #19809 Skrevet 4. oktober 2018 Har vært en snartur til Bartebyen i dag. Kjenner på savn og nostalgi, men klimaet der oppe er rett og slett ufyselig.
Daria Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter #19811 Skrevet 4. oktober 2018 Ja, jeg har ramlet inn i fiolin-grotten på youtube i dag - Czardas med gitar var jo stilig 🎻
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19812 Skrevet 5. oktober 2018 Idioter. Rett og slett. Uansett hva du mener og portesterer mot, hindrer du ikke ambulanse under utrykning. Og arrangøren kan godt tørke de krokodilletårene: Sitat Det endte med at to bilister ble stanset og anmeldt. – De hadde en trafikkadferd som vi mener det var grunn til å reagere på. De er derfor anmeldt for brudd på veitrafikklovens paragraf 3. Ved at de har kjørt så sakte, så har de vært til hinder for trafikken, sier operasjonsleder Gjermund Stokkli. Arrangør fikk førerkortet beslaglagt Den ene av de anmeldte bilførerne, aksjonsleder Cecilie Lyngby selv ble fratatt førerkortet og kjørt hjem av politiet. – Jeg er utrolig sint, skuffet og lei meg. Det er trist at ikke deltagerne kan følge regelverket. Jeg har grått masse, sier Cecilie Lyngby til NRK. Problemet var at andre ikke fulgte reglene - men hvorfor var da du en av de som ble fratatt førerkortet...?
Rosalie Skrevet 5. oktober 2018 #19813 Skrevet 5. oktober 2018 (endret) Som leder av et arrangement, har man ansvar for at deltakerne ikke bryter lover og regler. Og en ikke-godkjent aksjon med så store konsekvenser som «kjør sakte på motorveien» kan få, er aldri lurt å arrangere. Null sympati herfra, altså. Endret 5. oktober 2018 av Rosalie
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19814 Skrevet 5. oktober 2018 Særlig når man vet hvilket nivå den debatten til tider har ligget på - det er ikke den mest rasjonelle, avbalanserte og disiplinerte gjengen jeg har sett... De påstår de markerer for miljøet med kjøre-sakte-kolonner gjennom boligstrøk og bykjerne - det sier jo egentlig det meste.
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19815 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har bokskap I mørkt tre, med buet glass i dørene, snodde ben og pyntebord, sannsynligvis fra før krigen. Halvannen meter høyt, nesten en meter bredt og et herk å flytte, men veldig fint nå som det har kommet på plass. Tror reg må fylle det med alle de gamle bøkene mine - man stapper jo ikke lefsete pocketbøkerr i et sånt skap...
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19816 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har akkurat fulgt et dansk museums direktesending på fb av at de åpnet en kasse med det rare i. De trodde den kanskje kunne inneholde en barnemumie - og det gjorde den
Rosalie Skrevet 5. oktober 2018 #19817 Skrevet 5. oktober 2018 Oooo, mye lekre hatter! (Og noen heller spesielle...): https://www.goodhousekeeping.com/beauty/fashion/g22700305/princess-eugenie-and-princess-beatrice-best-hats/
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19818 Skrevet 5. oktober 2018 Siden jeg ikke har noe bedre å gjøre, og fordi Gaute Ormåsen er med (vennen, lakserosa er ikke din farge...) gir jeg Beat for beat en sjanse i kveld - men jeg får jo mark av Atle omtrent før han har kommet i gang. Det hadde hjulpet om han sluttet å vi'e meg i overdeven skamros av artister jeg aldri har hørt om...
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19819 Skrevet 5. oktober 2018 7 minutter siden, Rosalie skrev: Oooo, mye lekre hatter! (Og noen heller spesielle...): https://www.goodhousekeeping.com/beauty/fashion/g22700305/princess-eugenie-and-princess-beatrice-best-hats/ De tør å ta sjanser og skille seg ut, det skal de ha - da bli det gjerne noen fulltreffere og noen skivebom. Er veldig spent på brudekjolen til Beatrice neste uke. De kan godt ta med seg Meghan på shopping, prinsesseantrekkene hennes så langt har vært dørgende kjedelige. Sommerfugler! Kåpen! *vil ha*
Daria Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter #19820 Skrevet 5. oktober 2018 Mannen sier at han skriver låter for et boyband i Kina. -Ah, K-pop, sier Atle - som ikke ha fått med seg at K i K-pop står for Korea... Jeg sang med på The one and only et halvt vers før jeg husket hvilken sang det var Men jeg kan teksten like bra som Gaute - og i motsetning til ham (antar jeg...) hadde jeg Chesney Hawkes på veggen i '91. Atle var vel knapt født da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå