Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, Daria skrev:

Jeg innså plutselig at det ikke var baren i første som spilte ekstra høy musikk - det er et lite arrangement på Rådhusplassen i kveld, og vindretningen er tydeligvis (u)gunstig...

Heldige du som har fått all yndlinfsmusikken din rett inn i egen stue! 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ante meg at du hadde underholdning i går kveld ja :nigo: Jeg så litt fra Rådhusplassen på tv i går, og klarer ikke å få refrenget til Sommerkroppen ut av hodet... Oh my! :bond:

"Sol, øl, smiler til kamera. Loff, smør..."

Endret av Roadrunner
Skrevet

Det var mest bassen jeg hørte, ikke så lett å skille ut hverken tekst eller artist. Ikke at jeg ville kjent igjen noen av dem uansett - det er mange år siden jeg hadde stålkontroll på VG-lista, for å si det pent...

Skrevet (endret)

Te, knekkebrød og morgenkåpe i sofaen. Om tre timer bør jeg være ute av døra med pakket helgebag, men det er jo leeenge til..

Endret av Daria
Skrevet

Jeg er påkledd, det er jo en god start :jepp: Ga opp forsøket på å finne et antrekk som egnet seg både til tesalong og hyttetur (pakke lett-fanatikere hevder jo at det finnes klær som funker både på lange bussreiser og finere restauranter. Dem om det...), å skifte på hytta er en enklere løsning...

Charlie Siem-konserten på nrk2 la plutselig litt begrensninger på aktivitet utenfor stua - at jeg både tok den opp og og så mesteparten da den gikk på søndag har ingenting med saken å gjøre...

Skrevet

Hvor har ferden gått?

Skrevet

Via Perch's og ut i Nordmarka, til hytta til pappas samboer. Familie og grilling og rabarbrapai og krokket og badminton og sauer og ekorn og alt som hører med. Nå er jeg hjemme i sofaen - nydusjet, solbrent og med myggestikk...

Skrevet (endret)

Jeg er ikke veldig glad i NSB i dag, og det har jeg ikke lagt skjul på. Likevel er jeg glad for at de ikke fulgte rådene til hun som satt ved siden av meg på stasjonen og øste ut all sin frustrasjon i en telefonsamtale - alt hun mente de burde gjøre var enten umulig å gjennomføre (det er dumt å kjøre bussene til en stasjon hvor toget ikke går) eller direkte feil (hvis det toget stopper på den stasjonen har det kjørt i feil retning ut fra Oslo S). Men alt bedre andre steder og dessuten statens feil. Hvem sin feil det var at hun ikke hadde sjekket at toget gikk som det skulle på forhånd eller lest oppslagene på stasjonen sa hun ingenting om...

Endret av Daria
Skrevet

Hva har NSB bedrevet i dag? Er de ikke pliktoppfyllende, snille og i rute? 

Skrevet

Sommerens bussfortog er i gang... Som  jeg skrev til dem - jeg har pendlet i mange år og i dag er første gangen jeg virkelig har lurt på hva det er de driver med... Jeg tar oppgitt tog (noen minutter etter mitt vanlige) til oppgitt stasjon for overgang til buss og får beskjed om at det er 20 min til bussen min går :murvegg:40 minutter ekstra reisetid totalt er jo stas...

Problemet til min sidekvinne var at hun knapt hadde fått med seg at det var buss for tog, og hvertfall ikke hvor den (ikke) gikk...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Med 32 uleste sider, så måtte jeg bare hoppe til siste side. Håper jeg ikke har gått glipp av alt for mye! :rodme:

Endret av Jerle
Skrevet

Har du tatt en Annie?! :jolie:Her er hver eneste side breddfull av viktig informasjon, dype refleksjoner, uvurderlige opplysninger og livsendrende visdom, det trodde jeg da du visste...

Skrevet

Ustelt busk vs gartnere med motorisert hekkesaks? Jeg heller stadig mer mot det første *lei bråk*

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Har du tatt en Annie?! :jolie:Her er hver eneste side breddfull av viktig informasjon, dype refleksjoner, uvurderlige opplysninger og livsendrende visdom, det trodde jeg da du visste...

Eller kjapt oppsummert: Kultur, ironi og tog.

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Ustelt busk vs gartnere med motorisert hekkesaks? Jeg heller stadig mer mot det første *lei bråk*

Enig med deg. :Nikke:

Skrevet

Gartneren med rive (manuell og stillegående...) har stråhatt og bukseseler. Han burde jo hatt et strå mellom tennene også... :fnise: 👨‍🌾

Skrevet (endret)

-Det dømmes et håp for Island!

Nesten ikke entusiastisk kommetator... :fnise: For ikke å glemme: 

-Nå banker hjertet som en telefonkatalog i en tørketrommel hos Gylfi Sigurdson...

:hoho:

Men han scorte på straffen - Island kan fortsatt gå videre :danser: 

Endret av Daria
Skrevet

...men der var det nok slutt på moroa på Island for denne gang... :sukk: 

Skrevet
12 timer siden, Daria skrev:

...men der var det nok slutt på moroa på Island for denne gang... :sukk: 

Fillern... Ble litt lei meg etter den kampen jeg. Skulle så gjerne hatt Island med et hakk eller to videre. :jepp:

Skrevet

I går kveld var jeg så sliten at jeg la meg - og sovnet momentant - lenge før midnatt - og likevel var klokka 10 før det føltes aktuelt å stå opp (og tre kvarter senere sitter jeg fortsatt i morgenkåpe...). Jeg trengte det vel... Skal opp til mamma og være datahjelp etterpå - når meldingen "Er du hjemme i dag?" dukker opp om morgenen ligger det gjerne noe bak... :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...