Daria Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #18901 Skrevet 4. juni 2018 Simone slutter i D'Sound Fikk med meg en stor overskrift om dette i en medpassasjers avis på toget, og må ærlig innrømme at min første tanke var Hæ - eksisterer de ennå...?
Daria Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #18902 Skrevet 4. juni 2018 Spilte med hjernerystelse Plutselig ble tabbefinalen til Karius litt mer forståelig...
Daria Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #18903 Skrevet 4. juni 2018 Og alle var enige om at det hadde vært en fin helg
Daria Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #18904 Skrevet 5. juni 2018 (endret) Utafor er nominert til Heddapris for beste ungdomsforestilling - det bør den jo få... *følger offentliggjøringen av årets nominerte på fb* Ingebjørg Kosmo er nominert for abedisse-rollen I Sound of music, og Aagot Sendestad for Engler. Preben Hodneland er nominert for Eldste McKinley - den så jeg ikke komme! Endret 5. juni 2018 av Daria
Daria Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #18905 Skrevet 5. juni 2018 Marit Moum Aune regi-nominert for Engler i Amerika
Daria Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #18906 Skrevet 5. juni 2018 Kristoffer Olsen er hovedrollenominer, det samme er Hermann Sabado. Eldste Cunningham får ha meg unnskyld, men jeg holder nok en knapp på sistnevnte... Oi, Ingeborg S. Raustøl er hovedrollenominert for Cally. Årets forestilling: Book of Mormon, En folkefiende, Glassmenasjeriet og selvfølgelig Engler i Amerika, samt Vinge/Müllers sære festspill-forestilling.
Daria Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #18908 Skrevet 5. juni 2018 Han kan få hovedrolleprisen, og Hodneland medspiller-prisen Og jeg synes jo han burde stille på utdelingen i rosa glitter-vest - og innlede en eventuell takketale med O. M. G!
Daria Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #18909 Skrevet 5. juni 2018 Aftenposten tidligere i dag: Skavlan går til tv2 - blir for dyr for nrk. Aftenposten i kveld: Skavlan har mistet 400 000 seere. NRK var den egentlige vinneren her, ja..? Og kan vi få tilbake Anne Grosvold på fredagskvelden nå?
Daria Skrevet 6. juni 2018 Forfatter #18910 Skrevet 6. juni 2018 Som en som hadde et relativt anstrengt forhold til idrettsdager til skolen, blir jeg jo umiddelbart litt skeptisk når jeg besøker mormor npå sykehjemmet og får høre at de har det der også - høy alder og dårlig hofte ingen hindring. Men ringspill og boccia (sittende) er jo tross alt bedre enn friidrett og langløp... 1
Daria Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #18911 Skrevet 7. juni 2018 Nå begynner nsb-tålmodigheten min å bli litt tynnslitt... Fullt kaos og store forsinkelser igjen i dag, jeg endte med å ringe jobben og si at jeg kommer i morgen istedet. Satte meg i Dronningparken og så på dramaet i andedammen, inntil jeg ble forvist av en gardist fordi parken skulle stenge. Det er hvertfall tre mødre med hver sin flokk av små nøster og tilsynelatende er det full krig, de jager både hverandre og hverandres unger, og på et tidspunkt svømte en av dem rundt med nebbet full av fjær - det går hardt for seg...
Daria Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #18912 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Dagens alderrelaterte realitetssorientering kom tidlig i dag. Det førsøte jeg hørte på nyhetene da jeg våknet var at Minken Fosheim er død, og jeg sendte noen nostalgiske tanker til søndags-barne-tv og God bok (Høytlesning som barne-tv? Selvfølgelig.). Så begynte jeg å tenke, og det er alltid skummel... Dette så jeg på på 80-tallet, dvs godt og vel 30 år siden, og hun var 62 nå. Men var ikke hun ganske gammel da... nei, det var hun visst ikke... Endret 7. juni 2018 av Daria
Daria Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #18913 Skrevet 7. juni 2018 Oppsummerende test etter datasikkerhetskurs på jobben ga følgende resultat: Sitat Du svarte riktig på 11 (100%) og galt på 0 (0%) spørsmål. Vi anbefaler at du repeterer leksjoner fra leksjonslisten på neste side — særlig for de temaene du eventuelt svarte feil på. De skal lære meg om IT, men er ikke i stand til å lage en differensiert tilbakemelding? Eller for den saks skyld en test som kan oppsummere fortløpende og gå videre automatisk - først hake av riktig svar, så trykke send svar og få bekreftet at jeg hadde rett og så trykke på pilen for å gå til neste spørsmål...
Daria Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #18914 Skrevet 7. juni 2018 Høstens Stjernekamp-deltakere Vil vel anta at Hilde Louise Asbjørnsen har lavest odds - at hun er allsidig vet vi jo.. Men man kimser jo heller ikke av å få Heine Totland i beste sendetid...
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2018 #18915 Skrevet 8. juni 2018 Hjemvendt sau gratulerer med vel overstått bursdag.
Daria Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #18917 Skrevet 8. juni 2018 Status 08.06: To lest, ingen kjøpt. Status totalt så lang i år: 36 lest, 36 kjøpt. 12 overlapper...
Daria Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #18918 Skrevet 8. juni 2018 Siden jeg endte med å jobbe i dag i stedet for i går (takk til dere, NSB...), utgikk jo også planene mine å å tilbringe formiddagen med direktesendt kongelig barnedåp fra Sverige. Da er det jo fint at SVT byr på et sammendrag nå. Når man døper sitt tredje barn på sin femte bryllupsdag (og alle er unnfanget og født innenfor ekteskapet) har man vært rimelig produktiv...
Daria Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #18919 Skrevet 8. juni 2018 Man må vel kunne si at enkelte av Haga-sessorna er en smule preget av mange soltimer...
Daria Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #18920 Skrevet 8. juni 2018 Tok med meg en bok ut på kveldstur til lesebenk-lysthuset mitt ved sjøen, og plutselig hadde det gått halvannen time... Boka foregår på Orkenøyene med mye hav og strand, og jeg satt der i lukten av saltvann og fikk en akutt lyst til og behov for å tilbringe noen dager ved sjøen i sommer. Jeg har jo fortsatt 2,5 ferieuke uten planer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå