Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg snart skal trekke inn.... Eller bare hente et sjal. Er jo litt sjarmerende å høre naboene vurdere å kjøpe hus på landet. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og etter noen glass iskaffe så lurer jeg på når jeg sovner i kveld... 

Skrevet

Jeg tar gjerne de naboene - her ble smågutta ved bordtennisbordet erstattet av en eldre gjeng. Med musikkspiller :rolleyes: *drømmer om regn*

Skrevet
5 minutter siden, Skravla skrev:

Og etter noen glass iskaffe så lurer jeg på når jeg sovner i kveld... 

Og hvor mange ganger du må opp i natt :ler: 

Skrevet

Nå gikk de inn. 

Men helt seriøst... Litt prating fra et par verandaer er alt jeg hører. 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Og hvor mange ganger du må opp i natt :ler: 

Huff da.

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Nå gikk de inn. 

Men helt seriøst... Litt prating fra et par verandaer er alt jeg hører. 

Sentrumslivets ulemper sommerstid...

Skrevet

Jepp. Hadde mer støy der jeg bodde før. 

Skrevet

*overdøver støyen med mer mimring*

Skrevet

Savner N2N! :grine:

Jeg har tatt årets første bad i dag. Utrolig digg!

Skrevet

Dette kan godt bli et turnéprosjekt - eller i det minste en Oslo-konsert :pls: 

Skrevet

Lesing under syrinene. Barbeintvandring. Isspising. Innkjøpt av jordbær og spekeskinke. Indignert prippen mumling om å sole seg i bikini og jogge i sport-bh i sentrum. Kort sagt, en ganske standard sommer-lørdag...

Dessuten gravde jeg innerst i nattbordet og fant ankel-lenkene mine. De var en del av standard-antrekket i mange år, aller helst noen som klirret litt...

Skrevet

Reporter: I følge Frode Kippe er dette [Vål'enga-Lillestrøm] noe av det kuleste en spiller gjør i løpet av karrieren...

Kjetil Rekdal: Innenfor Norges grenser er det nok det. I utlandet er det jo noe helt annet...

Å klapp igjen, din arrogante, oppblåste dust. 

Skrevet

Champions League-finale, operagalla og kongelig festaften - for en gangs skyld er det altfor mye på tv en lørdagskveld...

Skrevet
På 23.5.2018 den 15.08, Daria skrev:

Status 23.05: Seks lest, ti kjøpt. Det hadde seg slik, at min nærmeste bruktbutikk, hvis eksistens jeg stort sett fornekter (den ligger inne i en bakgård og er derfor lett å overse)  hadde satt en stor lapp på sitt vanlige gateskilt: Boksalg 60 kr for en pose...

Status 26.05: Åtte lest, ti kjøpt. Det er fortsatt tid til å komme i balanse (hvertfall hvis jeg revurderer tanken om en loppemarkedtur i morgen)...

Skrevet

Dronning Margrethe klasker til med gull-tiaraen sin i kveld. Designet er lekkert (og materialet gjenvunnet - omsmeltede mynter), men den er veldig gull...

Skrevet

Svt2 - Birgit Nilsson-galla fra Göteborg.

Skrevet

Om en liten time er det friidrett også - hvor er alle disse programmene alle lørdagene det ikke er noe severdig overhodet...?

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Svt2 - Birgit Nilsson-galla fra Göteborg.

Takk. Hadde ikke fått med meg det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...