Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

To gull, et sølv og en bronse - skulle jo gjerne ha sett det, men helt grei start på dagen å stå opp til også :danser: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, beklager min ignoranse - to sølv! Ragnhild Mowickel også! :flagg: 

Skrevet

Gode råd for den enslige kvinne

Det meste koker vel ned til dette:

From dusk until dawn, you can do exactly as you please, which, after all, is a pretty good allotment in this world where a lot of conforming is expected of everyone.

Jeg er litt mer usikker på hvorvidt mine venner egentlig ville vært så begeistret om jeg ga med til å praktisere disse hobbyene, men enkelte ting har vel endret seg siden 1930-tallet

“The hobbies your friends will appreciate most are astrology, numerology, palmistry, reading handwriting, and fortune-telling by cards (or anything else),”...:

Skrevet

De svenske skiskytter-jentene klarer ikke slutte å klemme hverandre - det gullet må vel kunne kalles et skrell... *nesten ikke rørt nå heller*

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Gode råd for den enslige kvinne

Det meste koker vel ned til dette:

From dusk until dawn, you can do exactly as you please, which, after all, is a pretty good allotment in this world where a lot of conforming is expected of everyone.

Jeg er litt mer usikker på hvorvidt mine venner egentlig ville vært så begeistret om jeg ga med til å praktisere disse hobbyene, men enkelte ting har vel endret seg siden 1930-tallet

“The hobbies your friends will appreciate most are astrology, numerology, palmistry, reading handwriting, and fortune-telling by cards (or anything else),”...:

Burn the witch!

Skrevet

-Fak er bak!

Spontan-poesi fra nrks entusiastiske kommentatorer :ler: For et renn! 

Skrevet

Kall meg gjerne fin på det, men jeg blir litt :overrasket: når Underbara Clara skriver at hun vanner stueplantene med sin egen (utvannede) urin (og kaller det gullvann!)... Godt mulig det både er luktfritt og bra for plantene, men likevel ikke noe jeg har lyst til omgi meg med i stua...

Skrevet

Det er en dedikert utøver som går så hardt på slutten at han blir liggende helt utslått i målområdet - etter å ha gått inn til 44. plass...

Skrevet
14 timer siden, Daria skrev:

Kall meg gjerne fin på det, men jeg blir litt :overrasket: når Underbara Clara skriver at hun vanner stueplantene med sin egen (utvannede) urin (og kaller det gullvann!)... Godt mulig det både er luktfritt og bra for plantene, men likevel ikke noe jeg har lyst til omgi meg med i stua...

Da er nok jeg litt fin på det også :sjokk:

Skrevet

Du føler heller ikke før å tømme gullvann i pottene i vinduskarmen? Nå ble jeg forøvrig minnet om en gammel KG-tråd om bleieskift i offentlige rom - det var en bruker som konsekvent omtalte babyens produksjon som gullbæsj... Det kommer vel ikke som noen overraskelse at hun ikke så noen problemer med å skifte bleie på kafébordet.

Skrevet

Oh, them good old memories! ❤️ :rulle::spy: 

Skrevet

Du husker den, ja? :ler: Bæsjen til babyer som bare fikk morsmelk var visstnok så gullende ren og luktfri at den kunne man vise fram hvor som helst, det ville jeg skjønne når jeg selv fikk barn...

Skrevet

Det blir jo ikke mer vidunderlig skarpt og sarkastisk enn kombinasjonen Stephen Sondheim og Dame Judi Dench... #lifegoals

-She'd strike you as unelightened...
-No, I'd strike her first!

:fnise: 

Skrevet

Den gullbæsjtråden ja... :rulle::skratte: 

Og nei, jeg vil ikke ha gullvann i blomsterpottene eller gullbæsj på kafébordet... :spy: 

Skrevet (endret)

Fy f....!! Bjørgen! og Ragnhild Haga! For en opphenting!

:nordvesta: :flagg:   :grine:   :danser: 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Men jeg vil se gledesscenen fra stadion! :sur: De mest irriterende reklamepausene er faktisk ikke de som kommer midt inne i rennet, men de som kommer så fort rennet er avgjort, Dansk tv viser ikke stafetten, så da må det bli tv Norge. Nrks radiokommentatorer kommenterer tårer, klemmer og ansiktsuttrykk til den store gullmedalje, og alt jeg ser er Kjells markiser...

Endret av Daria
Skrevet

NRK: Nå skal vi høre Veronica DiMaggio, med det samme som de norske jentene stadig prøvde å si under stafetten - Jag kommer... :ler:

Men snille Astrid Uhrenholdt Jacobsen, nå må du slutte å gråte snart - jeg klarer ikke stoppe før du stopper... :grine: 

Skrevet

Gledesbrøl fra etasjen under da de norske jentene gikk opp på pallen :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...