Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Gull til Maren Lundby! :nordvesta::danser: : :hoppendeglad::flagg: *snufser bare litt* Så stor favoritt, og vinner så overlegent - det er så imponerende :pls: 

Så hoppet hennes nå. Og selv om jeg visste hvordan det skulle gå så kom tårene. 

Neste OL må de kunne få flere øvelser og vi kan håpe at Hanna MIdtsundstad også er med. Eller kanskje hun kan få lov å delta i kombinert. Det er vel snart på tide at kvinnene kommer med der også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidens første internasjonale kvinnerenn i kombinert ble arrangert denne vinteren. Det går i riktig retning, men det spørs vel om neste OL er litt for tidlig (men jeg tar gjerne feil der, altså...).

Sjakk som tv-sport har jeg prøvd og forkastet - jeg skjønner ikke bæret...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Tidens første internasjonale kvinnerenn i kombinert ble arrangert denne vinteren. Det går i riktig retning, men det spørs vel om neste OL er litt for tidlig (men jeg tar gjerne feil der, altså...).

Sjakk som tv-sport har jeg prøvd og forkastet - jeg skjønner ikke bæret...

Bedre og bedre dag for dag, faktisk. Men i morgen er det lynsjakk. Og da har jeg ikke en sjans...

Skrevet

Mange gode muligheter for dårlige ordspill da, men hester og bønder og kongelige i de merkeligste situasjoner :ler: 

Skrevet

TV-sendingen på NRK er et oppkomme av ordspill i alle kategorier. I dag har det vært en del på «sa brura». Naturlig nok, det, siden ene spilleren heter Nakamura. Og en del på fischer/fisker (turneringen heter Fischer Random Chess).

Skrevet (endret)

Fikk med meg en i går om at han hadde nakamura seg inne... :lol: 

Endret av Daria
Skrevet

Ble rørt i går da Maren Lundby vant. Og jammen snufsa jeg litt under dagens medaljeseremoni også...

Skrevet

Du også, ja? :fnise:  Lettrørt vet jeg ingenting om...

Sølv til Falla (jeg har sagt det før -hun har det beste twitternavnet. @FalleriFallera :ler: ), nå får vi se om Klæbo kan leve opp til forventningene. (Nei, jeg har ikke sittet og sett på sprint hele formiddagen, jeg har vært på kafé og ute i sola med Rosalie :opplyser:

Skrevet (endret)

Det var jo nesten ikke spennende engang... :flagg::hoppe: 

Men når kommentatoren skriker over seg om at han er tidenes yngste mannlige OL-vinner ligger det vel et usagt "i langrenn" og vaker der - Toni Nieminen var jo mye yngre...

Endret av Daria
Skrevet
På 11.2.2018 den 21.38, Daria skrev:

Status 11.02: Tre lest, ingen kjøpt (men i morgen begynner mammutsalget...)

Status 13.02: Tre lest, tre kjøpt...

Skrevet

Jeg var ikke hjemme før halv 7, jeg. Og selv om jeg hadde solfaktor 30, ble jeg rød i fjeset, gitt...

Skrevet

Så deilig (eller, kanskje ikke akkurat solbrentheten, men... du skjønner...). Hvordan gikk pokemon-jakten?

Skrevet

Oi, prins Henrik er død - det gikk vel enda raskere enn antydet. Når det først gikk den veien er det vel egentlig godt å slippe at det drar ut i uker, både for ham selv og de pårørende.

Det store spørsmålet nå bli jo begravelsen - vil det bli tatt hensyn til uttalelsene hans i sommer om at han ikke ville gravlegges med sin kone, eller avskrives det med at det var demensen som snakket...?

Skrevet

Ble masse nye pokiser i går. Ikke solbrent, altså. Mer påskefjellrød.

Skrevet

Curlinggutta har rosa valtentinsbukser med hjertemønster. Min umiddelbare reaksjon? At de brøt veldig mot det flaggrøde i skjortene... Mvh motepolitiet, som ikke lar seg rive med selv om jeg fikk sjokolade på panduro i anledning dagen.

Skrevet

FrPU er ute med ny, amazing politikk. Kvinner skal betale for abort, men menn skal slippe å bidra. For å bli gravid er kun noe kvinner påfører seg selv...

Skrevet

Hadde det enda vært så vel - at det var FpU som sto bak, men det er jo et fylkeslag i voksenpartiet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...