Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inngangsmarsjen blir jo straks mer spennende når vertsnasjonen har et helt annen alfabet enn det latinske - deres variant av N er tydeligvis først... :flagg: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilfullt og diskret antrekk på svenskenes flaggbærer... :riste: Ikke i gyllende sko, men i gyllende overjakke, konstaterer danskenes kommentator...

Skrevet

Kasai er flaggbærer for Japan - skulle bare mangle, mannen deltar i sitt 8. OL :daane: Halvparten av konkurrentene hans var ikke engang født da han debuterte...

Skrevet

Er ikke Imagine egentlig ganske oppbrukt, sånn generelt...?

Skrevet (endret)

Sverige slår Norge i den første langrennsøvelsen. Jeg kan leve med det, men la det ikke bli en vane...  Skikkelig nordiske gruppeklem etter målgang, da, med Kalla, Bjørgen og Pärmäkoski - det heter ikke nordiske grener for ingenting :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Sølv til Olsbu! :danser::flagg: Det er ikke så ofte skiløpere i toppklasse har sørlandsdialekt... Men hva var det Olsbu viste de to andre medaljevinnerne på mobilen sin...? *overhodet ikke nysgjerrig* :ler: 

Skrevet

Sjokk og vantro hos nrks hoppkommentatorer - Ammann satte nedslag! Er det noen som ikke leker OL, så er det jo ham... :fnise: 

Robert Johansson og Richard Freitag i samme bilde - selvfølgelig måtte Johansson demonstrere at hans er størst... :rulle::tronderbart: 

Skrevet

Klokka har passert midnatt i Korea og det er fortsatt 11 hoppere igjen - Wellinger så jo ut som om han var mest klar for å dra hjem og legge seg...

Imponerende av Ammann å hoppe så bra etter å ha blitt tatt av så mange ganger. Sjelden han ser så irritert ut - men smilet kom fort tilbake :ler: 

Skrevet

Jeg tror vi kan si at Wellinger våknet... :fnise: Han er søt, da - det er alltid morsommere med en vinner som slipper følelsene løs. To nordmenn på pallen er jo heller ikke feil :nigo::tronderbart: 

Tre sølv og en bronse - en helt greit åpningsdag...

Skrevet (endret)

Haha, arrangørene prøvde å stille opp medaljevinnerne med en armlengdes avstand, men Wellinger overstyrte og ville ha de andre nærmere. Glede er best delt - og helst med fysisk nærhet - i hoppleiren :ler: 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

TVNorge kunne vel funnet en reporter som var litt bedre i engelsk...? Congratulations so much?!

Endret av Daria
Skrevet

Kjære Jonas Gardell, jeg er veldig glad i deg og budskapet er det som vanlig ingenting å si på, men du har for det første ikke sangstemme til å bære en seriøs ballade og den sangen er dessuten altfor kjedelig til å fungere i en MGP-sammenheng.

Skrevet

Fire trommeslagere og massivt glitterregn - nå snakker vi...

Skrevet

Har du sett - svt2 viser Carmen i kveld, jeg satte på opptak ettersom hun alltid er en severdig dame og jammen har hun ikke med seg den mest severdige av Don Jose'er :strix: Den knallgule skjorta var ikke det mest kledelige jeg har sett, men den slår forsåvidt maskeringstape og klovneparykk,,,

Skrevet

Fire av syv bidrag i kveldens mello-delfinale er på svensk, det er jo faktisk ganske imponerende. Om de har noe i den internasjonale finale å gjøre er jo en annen sak...

Skrevet

Den gule skjorta (og alle andre klesplagg) er nå gjennomvåte - gleden ved å ha scenen i en innsjø. Hvorvidt det var en del av regien at han skulle gå på trynet i vannet er jeg litt usikker på... Dessuten - Don José kvalte ikke Carmen - han druknet henne.

Skrevet

Tidlig oppe på en søndag - sånn går det når det er OL i en annen tidssone... Det var åpenbart greit at jeg ikke hadde på vekkerklokka for å se snowboard og alpint i natt - de norske snowboarderne mislyktes på rad og rekke (altså, 4. plass i OL er jo ikke dårlig, men...) og alpint ble avlyst

Jeg synes Martin Jonsrud Sundby kan få gullet sitt nå,  Klæbo vil få mange flere muligheter.

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Jeg synes Martin Jonsrud Sundby kan få gullet sitt nå,  Klæbo vil få mange flere muligheter.

Det er jeg enig i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...