Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

#metoo-kritikerne kan vel etterhvert ta seg en bolle eller tre, slik det nå renner inn av varsler på politikere og idrettsledere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ikke å snakke om at jeg, som knapt har brukt sminke overhodet de siste fem årene (og før det brukte dem kanskje tre ganger i året), har to fulle sminkepunger. Andelen lilla, rosa, grønt og glitter tyder på at de egentlig tilhører en ti-åring med prinsessedilla... :plystre: 

Skrevet
5 minutter siden, Rosalie skrev:

#metoo-kritikerne kan vel etterhvert ta seg en bolle eller tre, slik det nå renner inn av varsler på politikere og idrettsledere.

Særlig imponert av de som kritiserer både varslere og støttespillere over en lav sko, samtidig som de lurer på hvorfor disse kvinnene "ikke bare sa fra" for lenge siden... :roll: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

For ikke å snakke om at jeg, som knapt har brukt sminke overhodet de siste fem årene (og før det brukte dem kanskje tre ganger i året), har to fulle sminkepunger. Andelen lilla, rosa, grønt og glitter tyder på at de egentlig tilhører en ti-åring med prinsessedilla... :plystre: 

:rulle: 

Skrevet

...skulle helst sett at han klarte å samle beina littegrann...

Johan Remen Evensen om Andreas Stjernen. Tatt ut av all kontekst bare for å ha noe å fnise av, selvfølgelig... :fnise: 

Skrevet

Jeg er for øvrig arbeidsledig fom neste fredag. Så mulig jeg trenger litt aktivisering på dagtid fremover. F.eks. litt te eller en spasertur elns.

Skrevet

Nyopprettet stilling som organisasjonen ikke var klar for (har vært som å ro motstrøms siden jeg begynte), derfor videreføres den ikke. Allerede vært på intervju til annen jobb.

Skrevet

Får håpe det ordner seg raskt med noe nytt,da (og at organisasjonen kanskje har lært til en annen gang...?). :duskedame: 

Skrevet

La meg se om jeg fikk dette riktig... Du rydder i gammel sminke og innerst i smykkeskrinet for å få plass til et nytt servise inkludert suppeterrin? :klo:

:skratte:

Skrevet

Nå er du bare spydig og vanskelig :tunge1: Man må jo begynne et sted...

Skrevet
29 minutter siden, Roadrunner skrev:

La meg se om jeg fikk dette riktig... Du rydder i gammel sminke og innerst i smykkeskrinet for å få plass til et nytt servise inkludert suppeterrin? :klo:

Veldig stort smykkeskrin, som har plass til helt servise inkl suppeterrin, så klart.

Skrevet
48 minutter siden, Roadrunner skrev:

Ikke usannsynlig.. jeg har tross alt sett samlingen så jeg ble ikke overrasket. :ler: 

Skrevet

Altså, hvis vi samler alt jeg har sortert ut for kasting eller Fretex det siste døgnet skal vi ikke se bort fra at det i volum begynner å nærme seg en suppeterrin... Særlig ikke hvis vi inkluderer det utdaterte stereoanlegget som ikke lenger tar opp plass på kommoden på soverommet - det er plass til en terrin der nå.

Skrevet

Og der var ektemannen drapssiktet i Brummundal-saken... Ventet vel nesten på det etter at de plutselig konsentrerte seg om boligen.

Skrevet

...eller er du bare glad for å se meg...? :fnise: 

Skrevet
Sitat

Daværende sentralstyremedlem i Høyre, Kristian Tonning Riise hadde seksuell omgang med en 16 år gammel, svært beruset jente på et fylkesårsmøte i 2014. Saken ble varslet umiddelbart, uten at det fikk noen konsekvenser.

En av de mange tingene jeg sliter litt med, både i denne saken, Søviknes-saken og liknende, er hvor ofte det handler om jenter under 18 som er beruset på partiarrangementer. Da jeg var aktiv i SU var det totalforbud mot alkohol på alle offisielle arrangementer hvor det var mindreårige deltakere, og det ble strengt praktisert. De blir jo litt annerledes når det er moderpartiene som arrangerer, men da jeg var 16 år gammel og på SV-seminar ville nok noen av de eldre som visste hvor gammel jeg var tatt affære ganske fort om jeg nærmet meg noe alkoholholdig - jeg hadde neppe kommet i nærheten av "svært beruset". En ting er at det finnes drittsekker uten sperrer, men hva med de andre voksne partimedlemmene som var til stede på dette årsmøte og lot en 16-åring drikke seg dritings uten å gripe inn?

• Liker 1
Skrevet

Årsoppgaven fra Lånekassa har kommet - innen neste årsoppgave kommer er jeg gjeldsfri :danser: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...