Daria Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #17721 Skrevet 8. januar 2018 Hva har jeg sagt om å lede meg ut i fristelse...?
Skravla Skrevet 8. januar 2018 #17722 Skrevet 8. januar 2018 8 minutter siden, Daria skrev: Hva har jeg sagt om å lede meg ut i fristelse...? Du kan gå selv? Men om du skal gå selv så trenger du jo kart og kompass og det hjelper jeg gjerne til med.
Daria Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #17723 Skrevet 8. januar 2018 Skal jeg gå trenger jeg jo dessuten skikkelige sko..
Skravla Skrevet 8. januar 2018 #17724 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Daria skrev: Skal jeg gå trenger jeg jo dessuten skikkelige sko.. Nemlig... og skikkelige sko kan jo også være kule.
Daria Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #17725 Skrevet 8. januar 2018 Og jeg har jo ikke så mange par sko i skapet... ...siden alle vår- og sommerskoene ligger i en stor plastkasse i kjelleren...
Daria Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17726 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er ikke nettavhengig, altså, men jeg sliter jo litt når nettet blir borte uten forvarsel i nesten et døgn... Mest frustrerende var at jeg ikke visste hvorfor - det sto ingenting under driftsmeldinger hos nextgentel, og det kom ikke beskjed om at feilen lå hos dem før i formiddag. Da ok det til gjengjeld bare et par timer før det var i orden igjen, så jeg led ikke så voldsom nød, egentlig...
Skravla Skrevet 10. januar 2018 #17727 Skrevet 10. januar 2018 Så det var derfor du bare forsvant.....
Daria Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17728 Skrevet 10. januar 2018 Jeg måtte klare meg med å lese og se film i går - uten å kunne rapportere om det noe sted!
Skravla Skrevet 10. januar 2018 #17729 Skrevet 10. januar 2018 14 minutter siden, Daria skrev: Jeg måtte klare meg med å lese og se film i går - uten å kunne rapportere om det noe sted! Livet for oss alle ble jo ødelagt.
Daria Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17731 Skrevet 10. januar 2018 This was a real-life version of Mel Brooks’s The Producers, where the mistaken outcome trusted by everyone in Trump’s inner circle — that they would lose the election — wound up exposing them for who they really were. Dette kunne være utgangspunktet for en spennende politisk satire-roman - i stedet er det den skremmende sannheten...
Rosalie Skrevet 10. januar 2018 #17732 Skrevet 10. januar 2018 34 minutter siden, Daria skrev: Jeg måtte klare meg med å lese og se film i går - uten å kunne rapportere om det noe sted! Det som ikke er rapportert, har ikke skjedd!
Daria Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17733 Skrevet 10. januar 2018 Tenk så lite som egentlig skjer i livet mitt da...
Daria Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17734 Skrevet 10. januar 2018 For oss som har sett og hørt Are Kalvø lage en operaarie med utgangspunkt i frasen Delelinjeproblematikken i Barentshavregionen er det ikke så imponerende at Odd Nordstoga til ære for Linda Eide får flettet inn kompetanseheving i en sangtekst...
Daria Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #17735 Skrevet 11. januar 2018 Hvorfor må ethvert møte ha en møteplager, som ikke har skjønt at hvis du lar møteleder snakke ut, er sannsynlgheten stor for at du faktisk vil få svar på det du lurer på? Særlig når de tre første spørsmålene dine har blitt besvart med "Det kommer vi til"...? 1
Daria Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #17736 Skrevet 11. januar 2018 Jeg sitter ikke og snufser foran tven når den canadiske skiskytteren tar sin første pallplass og gråtkvalt snakker om sin døde bror, altså... Tror ikke Dag Erik Pedersen var helt forberedt heller, da han spurte hvorfor hun hadde sa det hadde vært et vanskelig år og fikk det svaret - hun fikk en veldig spontan klem midt under intervjuet...
Daria Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #17737 Skrevet 11. januar 2018 Bra fitter to the Queen - det er en yrkestittel med sil Men bruk den ikke til å selge dine egne memoarer, åpenbart...
Daria Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #17738 Skrevet 12. januar 2018 De "sikre periodene" - som er prinsippet såkalte naturlige prevensjonsapper bygger på - er ikke helt sikre, det lærte jeg da jeg var 14 eller deromkring. Hvordan kan det komme som en overraskelse på så mange?
Daria Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #17739 Skrevet 12. januar 2018 Med et stort besteforeldrehus som skal tømmes her og en forelder som skal flytte i mindre leilighet og nedskalere der, kommer det stadig ting og tang til meg, som ikke akkurat hverken har overskudd av plass eller underskudd av ting. Løsningen er selvfølgelig å begynne å rydde og kaste - den påbegynte gjennomgangen av hårdill- og smykkesamlingen vil komme godt med når et fullt servise kommer i hus neste uke (med suppeterrin! Av en eller annen grunn er jeg overmåte begeistret for akkurat det )... Jeg finner ting jeg hadde glemt at jeg hadde og ting jeg burde ha kastet for lengst - og innerst i smykkeskrinet ligger en 25 år gammel postordrekupong for bestilling av kondomer - full av kommentarer og understrekninger og med navn og adresse til en av guttene i klassen - alt omsorgsfullt fylt ut av bestevenninnen min Det skjedde i de dager da vi ikke hadde mobiler og sosiale medier og sånt, og den beste måten å kommunisere på utenom skoletid (de dagene vi ikke kunne være sammen og etter at oppgitte mødre hadde jaget oss vekk fra fasttelefonen) var å skrive lange brev som så ble overlevert dagen etter. Jeg tok vare på brevene veldig lenge og håper de fortsatt ligger i en eske et sted, men kondombestillingen har jeg hvertfall
Rosalie Skrevet 12. januar 2018 #17740 Skrevet 12. januar 2018 Du finner gamle skatter, skjønner jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå