Daria Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #17701 Skrevet 3. januar 2018 Johan Remen Evensen og besøket i Mauel Fettners hemmelige hoppdress-kjeller. Der kommer mye morsomme anekdoter når man har gamle utøvere som ekspertkommentator
Daria Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #17702 Skrevet 3. januar 2018 -Rumpa synker lavere og lavere... Snille Johan, det er noe som kommer med alderen og det er egentlig ganske ufint å påpeke det... *tar Zyla i forsvar*
Daria Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #17703 Skrevet 3. januar 2018 "Sider du kanskje vil like: Modum Senterparti" Facebook, vi må ta en prat. Igjen,
Daria Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #17704 Skrevet 3. januar 2018 Riksmålsungdommen var primært unge menn i dress. Sjokkerende innrømmelser fra Vetle Lid Larssen
Daria Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #17705 Skrevet 4. januar 2018 Freitag, da! *hører det kollektive gispet fra Tyskland helt hit*
Daria Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #17706 Skrevet 4. januar 2018 Gentlemannen Tande deler paraplyen sin med Stoch
Daria Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #17707 Skrevet 4. januar 2018 Jeg vil påstå at han ler hakket mer udiskret enn meg Men det store spørsmålet er jo hva han ler av - hvem fant på noe f^^nskap utenfor kamera...?
Daria Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #17708 Skrevet 4. januar 2018 -Sannheten er at plassen hverken er min eller hans- Det er Norges plass og tilhører den som til enhver tid hopper best og akkurat nå er det ham. Når det er innstillingene hopperne har til det å bli tatt ut eller ikke, har de kommet langt med å bygge en god lagfølelse. At Tom Hilde slenger på en kommentar om at de ikke bærer nag til hverandre, bare til landslagstrener og sportssjef - Det er dem vi vil ta etterpå - er jo bare fordi han er Tom Hilde... *ser Hopplandslaget i opptak*
Daria Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #17709 Skrevet 5. januar 2018 Du vet det er kaldt når pingvinene flyttes inn...
Rosalie Skrevet 5. januar 2018 #17710 Skrevet 5. januar 2018 Kjenner ei som bor i Boston, og hun snapet bilder av bilen dere i går. Dvs en snøhaug med konturene av en bil. Var dekket av sikkert 30-40 cm snø. Og ei anna jeg kjenner er i Florida. Dynejakka er godt brukt og all bading foregår innendørs.
Roadrunner Skrevet 5. januar 2018 #17711 Skrevet 5. januar 2018 33 minutter siden, Rosalie skrev: Kjenner ei som bor i Boston, og hun snapet bilder av bilen dere i går. Dvs en snøhaug med konturene av en bil. Var dekket av sikkert 30-40 cm snø. Og ei anna jeg kjenner er i Florida. Dynejakka er godt brukt og all bading foregår innendørs. Håper virkelig at solide plussgrader finner veien til Florida de neste ukene. Jeg skal IKKE dra med ullundertøy på ferie
Daria Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #17712 Skrevet 5. januar 2018 Det var ikke snø-cruise du hadde sett for deg...? Jeg kjøpte forresten en liten pingvin på Accessorize i dag - den har glitrende genser, så den fryser ikke
Roadrunner Skrevet 5. januar 2018 #17713 Skrevet 5. januar 2018 (endret) 1 time siden, Daria skrev: Det var ikke snø-cruise du hadde sett for deg...? Jeg kjøpte forresten en liten pingvin på Accessorize i dag - den har glitrende genser, så den fryser ikke Regner med evt oppsetninger av forestillingen Disney on Ice ikke skal foregå på basseng/soldekk... (Nå går ikke den på vår båt så vidt jeg vet, men sikkert andre båter med isshow i Karibien til samme tid..) Endret 5. januar 2018 av Roadrunner
Daria Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #17714 Skrevet 5. januar 2018 Får anta de satser på medbragt og tydelig avgrenset mengde is...
Daria Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #17715 Skrevet 6. januar 2018 Trump har annonsert på twitter at han er et mentalt stabilt geni. Det er aldri et godt tegn når man føler behov for å understreke slike ting...
Daria Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #17716 Skrevet 6. januar 2018 Ikke bare graver Andreas Goldberger fortsatt fram hoppskiene sine hver hoppuke - han hopper jo helt brukbart også.
Daria Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #17717 Skrevet 7. januar 2018 -Touren er avgjort! -Nei, det er den ikke! Ingvild Flustad Østberg og Heidi Weng prøver hardt å dytte favorittstempelet fra seg
Daria Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #17718 Skrevet 7. januar 2018 Det som derimot burde være avgjort nå er Northug-debatten. Er du ikke i form til å hevde deg i nordisk cup, men havner fem minutter bak vinneren - i et renn med syv andre nordmenn på toppen av listen, uten at landslaget deltar - har du neppe noe i OL å gjøre. – Da fikk han nok en fin treningsøkt. Han har i hvert fall fått fem minutter ekstra trening, sier Estil.
Daria Skrevet 7. januar 2018 Forfatter #17719 Skrevet 7. januar 2018 Jeg elsker idrettsutøver som ikke tar seg selv så alvorlig - Dario Cologna som Super-Dario var jo herlig Men jeg skulle gjerne vært flue på veggen da Nicolay Ramm forklarte ham konseptet og hva de ville ha ham til å gjøre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå