Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Johan Remen Evensen og besøket i Mauel Fettners hemmelige hoppdress-kjeller. Der kommer mye morsomme anekdoter når man har gamle utøvere som ekspertkommentator :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Rumpa synker lavere og lavere...

Snille Johan, det er noe som kommer med alderen og det er egentlig ganske ufint å påpeke det... *tar Zyla i forsvar*

Skrevet

"Sider du kanskje vil like: Modum Senterparti"

Facebook, vi må ta en prat. Igjen,

Skrevet

Riksmålsungdommen var primært unge menn i dress. Sjokkerende innrømmelser fra Vetle Lid Larssen :ler: 

Skrevet

Freitag, da! *hører det kollektive gispet fra Tyskland helt hit*

Skrevet

Gentlemannen Tande deler paraplyen sin med Stoch :fnise: 

Skrevet

Jeg vil påstå at han ler hakket mer udiskret enn meg :rulle: Men det store spørsmålet er jo hva han ler av - hvem fant på noe f^^nskap utenfor kamera...? :fnise:  

Skrevet

-Sannheten er at plassen hverken er min eller hans- Det er Norges plass og tilhører den som til enhver tid hopper best  og akkurat nå er det ham.

Når det er innstillingene hopperne har til det å bli tatt ut eller ikke, har de kommet langt med å bygge en god lagfølelse. At Tom Hilde slenger på en kommentar om at de ikke bærer nag til hverandre, bare til landslagstrener og sportssjef - Det er dem vi vil ta etterpå - er jo bare fordi han er Tom Hilde... :ler: 

*ser Hopplandslaget i opptak*

Skrevet

Kjenner ei som bor i Boston, og hun snapet bilder av bilen dere i går. Dvs en snøhaug med konturene av en bil. Var dekket av sikkert 30-40 cm snø. Og ei anna jeg kjenner er i Florida. Dynejakka er godt brukt og all bading foregår innendørs.

Skrevet
33 minutter siden, Rosalie skrev:

Kjenner ei som bor i Boston, og hun snapet bilder av bilen dere i går. Dvs en snøhaug med konturene av en bil. Var dekket av sikkert 30-40 cm snø. Og ei anna jeg kjenner er i Florida. Dynejakka er godt brukt og all bading foregår innendørs.

Håper virkelig at solide plussgrader finner veien til Florida de neste ukene.

Jeg skal IKKE dra med ullundertøy på ferie :opplyser:

Skrevet

Det var ikke snø-cruise du hadde sett for deg...? :fnise: 

Jeg kjøpte forresten en liten pingvin på Accessorize i dag - den har glitrende genser, så den fryser ikke :ler: 

Skrevet (endret)
1 time siden, Daria skrev:

Det var ikke snø-cruise du hadde sett for deg...? :fnise: 

Jeg kjøpte forresten en liten pingvin på Accessorize i dag - den har glitrende genser, så den fryser ikke :ler: 

Regner med evt oppsetninger av forestillingen Disney on Ice ikke skal foregå på basseng/soldekk... :rolleyes:

(Nå går ikke den på vår båt så vidt jeg vet, men sikkert andre båter med isshow i Karibien til samme tid..)

Endret av Roadrunner
Skrevet

Får anta de satser på medbragt og tydelig avgrenset mengde is... :ler: 

Skrevet

Trump har annonsert på twitter at han er et mentalt stabilt geni. Det er aldri et godt tegn når man føler behov for å understreke slike ting...

Skrevet

Ikke bare graver Andreas Goldberger fortsatt fram hoppskiene sine hver hoppuke - han hopper jo helt brukbart også.

Skrevet

-Touren er avgjort!

-Nei, det er den ikke!

Ingvild Flustad Østberg og Heidi Weng prøver hardt å dytte favorittstempelet fra seg :ler: 

Skrevet

Det som derimot burde være avgjort nå er Northug-debatten. Er du ikke i form til å hevde deg i nordisk cup, men havner fem minutter bak vinneren - i et renn med syv andre nordmenn på toppen av listen, uten at landslaget deltar - har du neppe noe i OL å gjøre. 

– Da fikk han nok en fin treningsøkt. Han har i hvert fall fått fem minutter ekstra trening, sier Estil.

:rulle: 

Skrevet

Jeg elsker idrettsutøver som ikke tar seg selv så alvorlig - Dario Cologna som Super-Dario var jo herlig :fnise: Men jeg skulle  gjerne vært flue på veggen da Nicolay Ramm forklarte ham konseptet og hva de ville ha ham til å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...