Daria Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #17641 Skrevet 23. desember 2017 Det ble spilt inn i går...
Daria Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #17642 Skrevet 23. desember 2017 Jeg sier det hver jul, men det mest rørende forholdet i Love Actually er jo det mellom Sam og stefaren...
Daria Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #17643 Skrevet 24. desember 2017 Dagens julerose: Bussjåføren som hadde tidligvakt i dag og bestemte seg for å utvide arbeidsantrekket med nisselue og -skjegg. Jeg trodde et øyeblikk jeg så syner da han kjørte forbi Dagens kulekaktus: Eieren av mobiltelefonen som ga lyd fra seg under lesingen av juleevangeliet i kirken i dag tidlig...
Daria Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #17644 Skrevet 24. desember 2017 TV: Da jeg var på din alder slet jeg ut tre par sko på en aften. Jeg: Skrulle! #fagottskade *ser tightskledde menn base i snøen* Stemme i hodet: Det der er jo ikke bra for nøttene... #NordicTenors-skade
Daria Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #17645 Skrevet 24. desember 2017 Du vet det er julaften når facebook-feeden fylles med vannkjemmede, stivpyntede og ukjente barn... Jeg er velfødd (les: stappmett og litt til...) og begavet. To tykke bøker om Russland, te, sjokolade, sengetøy, julepynt og et gammelt toalettsett i sølv - fordi ingen veloppfostret borgerskapsfrøken kan være foruten hårbørste, klesbørste og håndspeil med inngravert navn. Riktignok er det ikke mitt navn det er gravert med, men det er jo en irrelevant detalj...
Daria Skrevet 24. desember 2017 Forfatter #17646 Skrevet 24. desember 2017 Det var en periode Maria Haukås Mittet hadde funnet en stil som kledde henne og hun virkelig så smashing ut. Den perioden er visst over... *ser jule-Beat for Beat*
Skravla Skrevet 24. desember 2017 #17647 Skrevet 24. desember 2017 Vi var i grunnen enige om at antrekket hadde vært bedre om det var en knekort kjole.
Rosalie Skrevet 25. desember 2017 #17648 Skrevet 25. desember 2017 Hadde også en strålende julaften. Fikk ny iPad, Georg Jensen lysestaker, gavekort på favoritteateret og Bodyshop, litt snop, litt pynt. Avsluttet kvelden med et hysterisk morsomt tegne og gjette-spill.
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17649 Skrevet 25. desember 2017 (endret) 9 timer siden, Skravla skrev: Vi var i grunnen enige om at antrekket hadde vært bedre om det var en knekort kjole. Buskedress er sjelden et kledelig valg på noen, men særlig ikke på oss i den mer formfulle delen av skalaen... 49 minutter siden, Rosalie skrev: Hadde også en strålende julaften. Fikk ny iPad, Georg Jensen lysestaker, gavekort på favoritteateret og Bodyshop, litt snop, litt pynt. Avsluttet kvelden med et hysterisk morsomt tegne og gjette-spill. Hos oss var det mamma som fikk nettbrett - hun hadde en teori om at det var så kjæresten skulle få ha sitt i fred Endret 25. desember 2017 av Daria 1
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17650 Skrevet 25. desember 2017 -Jeg er ikke "alene i julen". Jeg er alene. Høy gjenkjenningsfaktor og gode poeng her. Jeg er jo også privilegert enslig med nettverk og familie - at jeg sitter hjemme i pysj nå heller enn å være på julefrokost er eget valg - men året har mange flere dager enn bare julen. (Og kan i kommentarfeltet som snakker om "selvvalgt", "livsvalg" og "mulighet til å endre egen situasjon" kan virkelig bare ta seg en bolle. Joda, jeg trives stort sett som singel jeg, og velger å bruke tiden på andre ting enn målrettet dating, men det er veldig få single som har truffet drømmepartneren og så tatt et aktivt valg om å likevel være singel, og det står ikke aktuelle og villige kandidater på vent om jeg skulle bestemme meg for å endre dette "livsvalget"...) 1
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17651 Skrevet 25. desember 2017 Julen - da de samme gamle filmene går i alle kanaler... Akkurat nå Mary Poppins i to kanaler. Selv om spesialeffektene har blitt mer avanserte med årene, er jo de eldrfe emr sjarmerende. Dessuten ønsker jeg meg som alltid Mary veske og ryddeferdigheter. Men så trist - jeg skulle sjekke om barna ble skuespillere også som voksne, og han som spiller Michael Banks døde da han var 21.
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17652 Skrevet 25. desember 2017 Harry Potter og Robin Hood dukket også opp Samt litt kvalitetstid med min nye Erika Fatland-bok og en tur ut. Burde rydde litt - kjekt at spisebordet ikke er fullt av ting når man får lunsjgjester om et par dager...
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17653 Skrevet 25. desember 2017 -Det är väl sådär nånting...? -Nej, nej, nej...! Ser dokumentar om den svenske kongefamilien og de var innom pressekonferansen etter at Carl Philips yngste var født. Den stolte far prøvde å vise lengden på avkommet, men fødselslegen var ikke så imponert over øyemålet hans
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17654 Skrevet 25. desember 2017 Jeg ramlet ned i barne-tv-nostalgi-hullet på youtube... Portveien! Raffen! Vesle bjørnen og vesle tigeren - med Hildegunn Riise som forteller
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17655 Skrevet 25. desember 2017 Jeg kan fortsatt ikke høre en bergenser si Marianne uten å tenke på Gullars...
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17656 Skrevet 25. desember 2017 (endret) Jeg har dessuten min egen Gullars - han var en av de som overlevde den store kosedyr-utrenskningen under siste flytting. Fra den gang barne-tv-figurer kunne røye pipe Endret 25. desember 2017 av Daria
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17657 Skrevet 25. desember 2017 Hva med et par introer...? Den siste så jeg mye i svart/hvitt - vi hadde ikke farge-tv på hytta...
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17658 Skrevet 25. desember 2017 Ting hjernen min fortsatt bruker kapasitet på å huske, 30 år senere: Teksten på kjenningsmelodien til Bertha. Men jeg slet faktisk litt med tredjeverset i Portveien-sangen, det var nok ikke i bruk så ofte...
Daria Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #17659 Skrevet 25. desember 2017 (endret) Og med det sier barne-tv takk for i dag og på gjensyn en annen gang... Endret 25. desember 2017 av Daria
Daria Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #17660 Skrevet 26. desember 2017 Insta og jeg har 1.årsjubileum i år. 365 dager, 155 innlegg - det er ikke innsatsen det står på (enhver diskusjon om kvalitet vs kvantitet vil bli ansett som særdeles upassende...). At bare 95 følger meg kontra de 314 jeg følger lever jeg greit med - det viktigste er jo å ytre seg, ikke å bli sett...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå