Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender jeg synes covervesjonen er bedre enn originalen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vel mer tradisjonell jul enn guttekor i matrosdress...?

Make the yuletide gay, so gay gay gay...

Skrevet

Fine og flinke! :mynona:

Selv om jeg synes det er rart med matrosdress etter 13 måneders-alder. :icon_lol: 

Skrevet

Det finnes to unntak - guttekor (bare se på sølvguttene...) og faktiske matroser. Sistnevnte har ikke noe valg - det ligger jo i navnet :fnise:

Har så vidt kommet i gang med julegavehandelen i dag, det er vel på tide... Fikk med meg Terje Vigen, en kopp te og en cookie hos Det Norske Teatret underveis, samt en ny jule-cd. Egentlig har jeg (mer enn) nok julemusikk, men når Fretex hadde Bugge Wesseltoft til 15 kroner...

Skrevet

Erik Ulfsby har fått fornyet åremål på Det Norske - helt fram til 2025. :hoppendeglad: Sånt kan man like (og ikke bare fordi det har sine fordeler med en teatersjef som er nesten like tankeleser på ønskene mine som faens julenisse påsto at han var...  :fnise: ), jeg har svært lite å klage på når det gjelder det han har gjort med teateret så langt.

Skrevet

Fordi 35 Luciaeer selvfølgelig er mye bedre enn bare én...

Skrevet

Vurderer å la alle prinsipper fare og kjøpe meg kunstig juletre... Jeg bor egentlig litt for trangt og overmøblert til et skikkelig tre (samt at det er så mye styr å få det både inn og ut), men et bordtre på en meter eller deromkring kan funke. Da får jeg litt julestemning og kan få brukt den juletrepynten jeg fortsatt har (*ser stygt på de(n) som stakk av med den ene juleesken min under et kjellerinnbrudd i fjor*), og fortsatt ha plass til å bevege meg i  stua. 

Skrevet (endret)

Tror aldri jeg har hørt kulokk i Mariah Careys versjon... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Plasttre er praktisk. Også slipper man barnåler på uveie der man helst ikke vil ha det. ;) 

Skrevet

Mer julemusikk - Skomakergata! :strix: På kassett :fnise: Fant også Det gode landet - et barnekorverk av Eyvind Skeie og Sigvald Tveit, jeg sang utdrag fra det en gang tidlig på 90-tallet. Dessuten ble det visst en ny (gammel) bok med tittelen An old-fashioned girl. Vitser og andre sammenhenger får dere finne selv :ler: 

Skrevet

Selvfølgelig har hoppgutta med seg et golfhull på tur :rulle: 

Skrevet (endret)

Det blir litt festlig når Max tekster hopperne og omformulerer for å få bort banningen - faen ble til søren og jævlig har blitt til både sykt og litt - men lyden gjøres det ikke noe med, så vi hører jo alt :fnise: Ikke at det er så mye, da, tror de har en viss grad av selvsensur...

Endret av Daria
Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt rørt. VM-laget annonseres, én av de tilstedeværende hopperne blir ikke tatt ut, Hans umiddelbare reaksjoner å ønske de andre lykke til - samt å legge til at han tross alt synes han har vært med på å gjøre uttaket litt vanskeligere. Hoppgutta, altså :hjerte: 

Skrevet

Man kjenner jo litt på den ufrivillige ironien når Aftenposten reportasje om interiørdesigneren som "craver" velour i den grad at  venner himler med øynene over hvor mye penger jeg kan bruke på én pute haver rett under 13-åringen som er bekymret for forbruk og merkepress hos sine jevnaldrende.Det er ange voksne som uttaler seg kritisk om ungdom og klær, men interiørjournalistikk er som regel fullstendig blottet for den slags - der er alt bare stas. Tror fortsatt kaka ble tatt av hun som i et eller annet ukeblad snakket varmt om å handle på markeder og i bruktbutikker i Asia - møbler og sånt var ikke noe problem, de fleste var behjelpelige med å ordne frakt. Ikke et ord om hva det kostet hverken for lommeboka eller miljøet...

• Liker 1
Skrevet

Stopp pressen - Aftenposten kommer med sjokkerende rojale avsløringer i en bisetning:

Sitat

Prins Harry (33) er den yngste av de tre sønnene til prins Charles og avdøde prinsesse Diana.

Regner med at noen fanger opp  og retter det snart - men jeg har tatt en skjermdump :nigo::fnise: 

Skrevet

...og da var det rettet, gitt :ler: 

Skrevet

Kongeparet er visst på Book of Mormon i kveld - skulle gjerne visst hva Sonja egentlig synes :fnise: Jeg lader opp til gjensynet neste uke med eldste Cunningham og Price på Beat for Beat. Fordelen med å se det i opptak er at jeg både kan spole over Atle Pettersen og legge inn ønskerepriser...

Skrevet

Eldste Kjosås kan godt gjenta Queen-konserten fra Trondheim snart... Forøvrig er det åpenbart at rødhette-fanjentene hans har blitt eldre og mindre aktive - over en måned etter at det gikk på tv har ingen lagt ut bidragene hans på youtube... :fnise: 

Skrevet

-Hastigheten er forholdsvis lav på Aksel...

Jepp, 107 km/t på ski er jo ikke så mye... :filer: *host*pervo*host* Det holdt til klar ledelse, da, så direkte langsom var det vel ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...