Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Fordi jeg har begrenset plass, tynne vegger og mange naboer, mens søster har enebolig med stor stue, synger i kor og har en korpsmusiker i familien. Vi har snakket om det lenge, at hun skulle overta det når og om de fikk bedre plass. Offisielt er det felleseie mellom oss tre søsken - det ble kjøpt for julegavepengene våre sent på 80-tallet...

Det skjønner jeg. Sikkert digg for deg med litt mer gulvplass, også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var først da det forsvant at jeg innså hvor massivt og ruvende det faktisk var...

Skrevet

Te, romkuler, Toralv Maustads memoarer. Nok en vill fredagskveld...

Skrevet

Japse. Ikke et ord sportskommentatorer bør bruke om japanske idrettsutøvere, strengt tatt...

Skrevet

I like you very much. Just as you are,

Ah, Mark Darcy... :strix: 

*innser at jeg nå er fem år eldre enn Bridget Jones*

Skrevet (endret)

Colin Firth og Hugh Grant i særdeles klønete og ukoreografert slåsskamp - forsatt morsomt :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Nobelprisutdelingen er i gang i Stockholm. Kommentatoren snakker om blomsterutsmykningen og at den har et vintertema - men den vanligaste svenska vinterfärgen gråbrunt ser vi inte här... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Jagland fikk mye pepper for engelskuttalen sin da han var leder for Nobelkomitéen, men den svenske ordförande för Nobelstiftelsen har ikke akkurat Oxford-uttale han heller...

Skrevet

Jeg har også ryddet og kastet og gitt bort.
Plutselig savnet jeg et smykke jeg ikke hadde lenger. Det var helt akutt, jeg måtte bare ha det, det redder en trist kjole, hvordan kunne jeg ha gitt det fra meg? :bond: Dagen etter denne åpenbarelsen dro jeg ned til byen for å kjøpe det tilbake. Det var sikkert ikke solgt fordi det hadde viklet seg inn i 20 andre smykker på stativet. Super eksklusiv juggel som det er.  Damen var snill og ga meg halv pris, siden det tross alt var ett av mange andre som hang der, som også var mine..! :hoho:  Hun endte opp med en helvetes ryddejobb.  :ler: 

Nå har jeg noe å ha til den stygge svarte kjolen min. :fnise: 

Og det var den dagen jeg bestemte at jeg var ferdig med å rydde og kaste ting. 

Skrevet

Det var veldig koselig med piano da jeg bodde i ødemarka og kunne spille i mange timer uten at det plaget noen... Nå ligger den an til at jeg skal få keyboard i hus i stedet - med volumkontroll :tommelopp: Også i avdelingen for ting som vandrer litt rundt i familien :fnise: 

Veldig fornøyd med lesekroken jeg har laget der pianoet sto, selv om jeg føler at det bygger litt opp under gammel peppermø-imaget mitt der jeg sitter i min rotting-lenestol med tekoppen ved siden av meg på et lite bord med planter, glasslysestaker og håndbrodert duk mens jeg leser Syn og segn og kulturmenn-memoarer... :ler: 

Skrevet

Velkommen til sirkuset! Jeg skulle egentlig bare finne en ok versjon av The saga of Jenny og fant istedet Julie Andrew med dverger, menn med bart og rosa tights og nok paljetter til hvertfall et halvt fagottkor. Jeg vil fortsatt hevde at Tora Augestad synger den bedre, men det er jo unektelig en minneverdig affære...

Skrevet

Mulig paljettmengden til Julie bare hadde holdt til et kvart fagottkor i år - det var en ekstra glitrende utgave :ler: Men jeg savnet Julen är här - godt man har youtube i bakhånd...

Skrevet

(Ja, selvfølgelig sitter jeg med pcen i fanget og gjør bevegelsene...)

Kveldens ønskereprise - du vet du har vært å konsert før når du ser på programmet og gledesstrålende utbryter Å, de gjør den igjen! - umiddelbart også kjenner igjen navnet på solisten og vet at det er den samme som sist...

Skrevet

*sender et litt forsinket youtube-varsel for kvelden*

Skrevet

Men alt fagott-glitter til tross - dagens Disneyprinsesse er utvilsomt Vickan...

Skrevet

Jeg satte ikke på "Julen är här" når jeg kom hjem.... :engel: 

Skrevet

Du var allerede der på mobilen på vei hjem...?

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Du var allerede der på mobilen på vei hjem...?

Nei, faktisk ikke.... Vi skravlet oss på vei hjem. 

Skrevet

Det Folketeatret mangler er muligheten til overdådige inntogsmarsjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...