loffen Skrevet 1. desember 2017 #17481 Skrevet 1. desember 2017 Mulatt ja, det har jeg ikke hørt på det jeg kan huske. Trodde bare hun var litt brun jeg, at hun bodde i LA eller no'. Følger ikke helt med.
Daria Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #17482 Skrevet 1. desember 2017 (endret) -Jag har alltid tyckt om att kle meg lite propert... Nei, sier du det, Måns, det hadde gått oss hus forbi... Endret 1. desember 2017 av Daria
Daria Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #17483 Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, loffen skrev: Mulatt ja, det har jeg ikke hørt på det jeg kan huske. Trodde bare hun var litt brun jeg, at hun bodde i LA eller no'. Følger ikke helt med. Jeg hadde heller ikke tenkt over det, men amerikanere er jo fascinerende opptatt av sånne ting.
Daria Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #17484 Skrevet 1. desember 2017 Haha, Måns er litt for vant til å være programleder og tar med stor selvfølgelighet over intervjurollen til Skavlan
Daria Skrevet 1. desember 2017 Forfatter #17485 Skrevet 1. desember 2017 Prins Harry - den nye Napoleon? Bevis A Bevis B Virkelig grunn til bekymring blir det den dagen det annonseres at Meghan Markle skal bytte navn til Josephine...
Daria Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #17486 Skrevet 2. desember 2017 Temperaturer rett under null og regn, da er det stas å bevege seg utendørs <-meg på vei hjem fra butikken... Dagens tips er forøvrig å ikke legge lapper løst på handlebåndet. De har det med å flagre, og det var nummeret før jeg endte opp med å betale for snusen til hun bak meg. Tror jeg var hakket mer indignert i stemmen da jeg påpekte at den ikke var min enn jeg ville vært om det var en sjokolade som hadde havnet feil
Daria Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #17487 Skrevet 2. desember 2017 Fordelene med disse boligene forbeholdt enslige peppermøer på 50-tallet var jo at de kunne nyte sin bok og sin te i fred og ro på lørdagskveldene uten å måtte høre på gauling og allsang fra festen til de unge jyplingene i naboleiligheten...
Daria Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #17488 Skrevet 3. desember 2017 Ting nrks kommentatorer har oversikt over: Når navngitte langrennsløpere tar over nykjøpt hus...
Daria Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #17489 Skrevet 3. desember 2017 (endret) Haha, ser Alan Davies' standup-show på BBC. Han snakker om barneoppdragelse og at han sjekket noe på mum's net - som i tekstingen oversettes til kvinneguiden Endret 3. desember 2017 av Daria
Daria Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #17490 Skrevet 5. desember 2017 Det hender jeg blir imponert. Som når Kjernen, RBKs supporterklubb går så hardt ut med snakk om verdier og menneskerettigheter og om å være anstendige mennesker som reaksjon på at klubben annonserer treningsleir i Dubai - og når klubben bruker under et døgn på å ta protestene til følge og ombestemme seg. Det er ingen skam å snu.
Daria Skrevet 5. desember 2017 Forfatter #17491 Skrevet 5. desember 2017 I dag gravde assosiasjonshjernen dypt i arkivet og fant en Maj Britt Andersen-sang jeg ikke har hørt på sikkert 20 år. Den heter Det største i væla og poppet opp umiddelbart i det Maria satte seg på fanget til julenissen i Fanes nisse! og sa at hun ønsket seg det største i verda. Naturlig nok. Dvs, tekst og melodi kom umiddelbart, hvem og hva tok litt lengre tid... Forøvrig viste Maria og Maj Britt seg å være helt enige om hva dette største var, selvfølgelig. For det største i væla, det veit da je - det e det som dom kaille for kjærlighet det...
Daria Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #17492 Skrevet 6. desember 2017 Interessant detalj fra Da vi styrte landet. Erna Solberg sier at hun handler selv, og Kåre Willoch mener at det er irrasjonell bruk av statsministerens tid. Bondevik er uenig - da han var statsminister insisterte kona på at han skulle være med i butikken - Du skal treffe vanlige folk, vite hvordan det er å handle, vite prisen på melk og ost. Beholde kontakten med det virkelige livet. Det er jo et veldig godt poeng at de ikke skal forsvinne fullstendig inn i den privilegerte politiker-bobla. Og igjen et bevis på at Willoch leve og lever i en litt annen virkelighet enn de andre. 1
Daria Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #17493 Skrevet 6. desember 2017 -Altså... vel... det var jo ikke det klassisk vakreste jeg har sett... men det er klart, det var jo en stor lettelse der... altså... men... *dypt sukk* Ernas kommentar til Sivs Morna, Jens!-tale. Det er greit, Erna, vi skjønner hva du egentlig mener...
Rosalie Skrevet 6. desember 2017 #17494 Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, Daria skrev: Interessant detalj fra Da vi styrte landet. Erna Solberg sier at hun handler selv, og Kåre Willoch mener at det er irrasjonell bruk av statsministerens tid. Bondevik er uenig - da han var statsminister insisterte kona på at han skulle være med i butikken - Du skal treffe vanlige folk, vite hvordan det er å handle, vite prisen på melk og ost. Beholde kontakten med det virkelige livet. Det er jo et veldig godt poeng at de ikke skal forsvinne fullstendig inn i den privilegerte politiker-bobla. Og igjen et bevis på at Willoch leve og lever i en litt annen virkelighet enn de andre. Veldig godt poeng. For de er allerede så langt inni den beskyttede politikerbobla at de har lite peiling på hvordan Den Virkelige Verden faktisk er. I tillegg er det viktig å ikke være jobben sin døgnet rundt, men faktisk koble av med dagligdagse gjøremål.
Daria Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #17495 Skrevet 6. desember 2017 Jeg ble snakket i senk av en sjarmerende ung mann fra Flyktningehjelpen i dag, så nå er jeg visst fast giver der også... Det er denne svakheten for samfunnsengasjerte menn som henger igjen fra tenårene i SU Jeg klarte å imponere ham litt da, ved å ha skikkelige svar på spørsmålene hans rundt flyktninger - Du er den første jeg har snakket med i dag som faktisk har nevnt alle de viktigste grunnene til at mennesker drives på flukt! - og ikke minst huske etter å ha gitt ham alle opplysningene mine både hvilken organisasjon det ar og hvor stort månedsbeløpet er. Jeg må slutte å snakke med dem - jeg klarer jo aldri å si nei og de er bare ute etter pengene mine...
Daria Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #17496 Skrevet 6. desember 2017 *nyeste musikalsang-dille* All falls down fra Chaplin - the musical, med Jenn Colella, sist sett i originalbesteningen til If/Then (takk til wikipedia...) What'cha gonna do when the money's gone - and who're you gonna pay to care....
Daria Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #17497 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har vært effektiv i dag. Haugen med esker og poser med bøker og annet ymse som har samlet seg opp det siste året er levert på Fretex (da pianoet som det hadde stått så pent og diskret langs forsvant og ble erstattet ed en stol ble de plutselig så synlige og i veien...), og to billy-hyller, en vegghylle og noen store oppbevaringsbokser er kjøpt på ikea. Monteringen får bli en annen dag, nå var det slutt på både krefter og effektivitet for en stund...
Daria Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #17498 Skrevet 7. desember 2017 -Er det en organist i salen? Julekonsert med Tellefsen og Nidarosdomens guttekor på sparket? Hvorfor ikke...
Rosalie Skrevet 8. desember 2017 #17499 Skrevet 8. desember 2017 20 timer siden, Daria skrev: Jeg har vært effektiv i dag. Haugen med esker og poser med bøker og annet ymse som har samlet seg opp det siste året er levert på Fretex (da pianoet som det hadde stått så pent og diskret langs forsvant og ble erstattet ed en stol ble de plutselig så synlige og i veien...), og to billy-hyller, en vegghylle og noen store oppbevaringsbokser er kjøpt på ikea. Monteringen får bli en annen dag, nå var det slutt på både krefter og effektivitet for en stund... Kvittet seg med pianoet? Why? 15 timer siden, Daria skrev: -Er det en organist i salen? Julekonsert med Tellefsen og Nidarosdomens guttekor på sparket? Hvorfor ikke... Dødskult!
Daria Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #17500 Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, Rosalie skrev: Kvittet seg med pianoet? Why? Fordi jeg har begrenset plass, tynne vegger og mange naboer, mens søster har enebolig med stor stue, synger i kor og har en korpsmusiker i familien. Vi har snakket om det lenge, at hun skulle overta det når og om de fikk bedre plass. Offisielt er det felleseie mellom oss tre søsken - det ble kjøpt for julegavepengene våre sent på 80-tallet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå