Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kverulere??? Har jeg aldri merket noe til.... :ler: 

Skrevet

Det er fordi du er for opptatt med å delta i kveruleringen selv... :ler: 

Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Det er fordi du er for opptatt med å delta i kveruleringen selv... :ler: 

Aha... :idesmil:

Skrevet

Det er for tidlig med julemusikk. Det er for tidlig med julemusikk. Det er for... oooh, Josh Groban med skjegg, barnekor, strykere og lyslenke. Haapy Xmas indeed... :nisse: 

Skrevet
19 timer siden, Daria skrev:

Jeg rakk akkurat å komme opp i 60% jobb og bruke opp sykepengerettighetene mine...

Kjipt!  Håper det ikke går alt for lang tid.

Skrevet

Du får testet ut deler av velferdssystemet og NAV som du sikkert ikke hadde planer om å måtte teste, skjønner jeg. God bedring, du kan jo ikke gå rundt sånn i all evighet.

Skrevet

En FrP-politiker sier fornuftige ting om Hagen og Nobelkommiteen. Hagens reaksjon?

– Det er fantastisk at mennesker ingen har hørt om skal ha bastante meninger om hvem som skal sitte i Nobelkomiteen.

Dette mennesket ingen har hørt om er altså en Stortingsrepresentant fra hans eget parti. Hun hadde allerede kalt ham respektløs, og det ble vel ikke en mindre passende karakteristikk etter dette svaret... At det å ha meninger om hvem FrPs stortingsgruppe skal nominere til Nobelkomiteen faktisk er en del av jobben hennes er jo en ubetydelig detalj i denne sammenhengen.

• Liker 1
Skrevet

-Bli en av oss, Petter!

Kombinertgutta frir til Northug og lover kræsj-kurs i hopping :rulle: Kanskje de kan gi ham et lynkurs i lagånd også...?

Skrevet (endret)
1 time siden, Daria skrev:

-Bli en av oss, Petter!

Kombinertgutta frir til Northug og lover kræsj-kurs i hopping :rulle: Kanskje de kan gi ham et lynkurs i lagånd også...?

:rulle:

Jeg tenkte for øvrig for meg selv i går at bedrevitende sutrepaver med grandiost selvbilde er like lite sjarmerende enten det gjelder skiløpere eller politikere da jeg leste Hagens reaksjon på kritikk fra Stortingspolitiker fra eget parti .

Endret av Rosalie
Skrevet

Det er vel neppe tilfeldig at denne representanten han er så respektløs overfor er er yngre kvinne...

Skrevet

Neppe...

Jeg har for øvrig handlet på Black Friday. Fysj og føy. Heh. Fått unna julegaver, samt at det ble ny stekepanne. Altså ikke handlet noe jeg ikke skulle handlet uansett.

Skrevet

Jeg unngår alle butikker i dag - jeg vil ikke være en del av Black Friday-omsetningen...

Skrevet (endret)

-Så du det hoppet, eller...!

Magnus Moan ser ingen grunn til å snakke om sitt eget middelmådige hopp når Jan Schmid hoppet så mye bedre :fnise: Sånn apropos lagånd, forsåvidt...

Endret av Daria
Skrevet

Det hender jeg må lese enkelte tweets en gang eller to ekstra...

Skrevet

-LaHeurte og julenissen - julenissen til høyre...

:rulle: Nrks kommentator passer på at ingen er i tvil.

Skrevet
Sitat

Arizona, Guatemala, Panama: you’ve been to some amazing places with Dara on ‘Great Big Adventure’. Where you would want to tackle next?

"Myself and Dara both agreed that if we did another one of those shows we’d like to visit the Nordic countries. I think we have a tendency to lump them all together in our heads and I’d love to do a series that looks at the individual characteristics of Denmark, Sweden, Norway, Finland and Iceland."

Å ja, please do! :pls: Ed Byrne og Dara O'Briain på tur i Norden vil jeg gjerne se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...