Daria Skrevet 12. november 2017 Forfatter #17401 Skrevet 12. november 2017 36 minutter siden, Roadrunner skrev: Selv gullfisker husker NOE! Godt du husker det viktigste 21 minutter siden, Rosalie skrev: Kjekk og kjekk, fru blom... Joda, han var søt...
Rosalie Skrevet 12. november 2017 #17402 Skrevet 12. november 2017 37 minutter siden, Daria skrev: Godt du husker det viktigste Joda, han var søt... Nja. Ganske ordinær, spør du meg. Men en høflig ung mann var han definitivt.
Daria Skrevet 13. november 2017 Forfatter #17404 Skrevet 13. november 2017 Ser opptak av "Da vi styrte landet" - det er sånne program som gjør at jeg betaler nrk-lisensen med glede og entusiasme. Det viser at våre politiske ledere - også de er jeg i utgangspunktet er svært uenige med politisk - i det store og hele er fornuftige mennesker med gode intensjoner. Selv om det er litt skremmende at Bondevik refererte noe president Bush hadde sagt og jeg faktisk tenkte at det var en gang USA hadde noenlunde oppegående ledere. Om Bush jr?! Dette er det Trump gjør med verden... Men utgangspunktet var at Bush ringte Bondevik (Han sa bare Hey Kjell - ikke noe tittel eller etternavn... ) for å få støtte til amerikansk krigføring, og Bondevik ga ham ikke det han ville ha. Bush avsluttet med en avvæpnende kommentar om at det i gode vennskap var rom for uenighet. Bare tenk på hva Trumps reaksjon ville vært...
Daria Skrevet 13. november 2017 Forfatter #17405 Skrevet 13. november 2017 Det Norske Hus - Bendik Rugaas tegner og forklarer... Jagland satte seg jo litt lagelig til for hugg til tider...
Daria Skrevet 13. november 2017 Forfatter #17406 Skrevet 13. november 2017 Det kyllingstuntet da Jagland var syk kommer fortsatt høyt på listen over usmakelig oppførsel av komikere...
Daria Skrevet 13. november 2017 Forfatter #17407 Skrevet 13. november 2017 -Det er to typer... Dagsrevyens nyhetsanker glapp ut av sin profesjonelle rolle et øyeblikk i anledning et innslag om Trump og Filippinenes president Duartes...
Rosalie Skrevet 13. november 2017 #17408 Skrevet 13. november 2017 Apropos politikk: Jeg er partiløs. Jeg har fått mye vond smak i munnen de siste årene av Ap, men har støttet dem allikevel. På valgdagen i år var jeg usikker helt inn i stemmelokalet. Men dråpen kom ved at deres innvandringspolitiske talsmann (elns) uttalte at «regjeringen sier at Kabul er et trygt sted, og vi må jo stole på regjeringen». Da tok det ca 3,5 minutter før jeg var utmeldt. Ap fører den politikken som FrP førte på 80/90-tallet, en politikk som da ble sett på som rasistisk og fremmedfiendtlig. De har ikke bare skutt seg selv i beinet i opposisjon, men amputert fra halsen og ned.
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17409 Skrevet 14. november 2017 Et opposisjonsparti som blindt stoler på regjeringen er sjelden et godt tegn. Særlig ikke når den aktuelle saken handler om innvandring og regjeringen inkluderer FrP... Det er vinter! Litt ambivalent til dette faktum, det kom litt brått på...
Rosalie Skrevet 14. november 2017 #17410 Skrevet 14. november 2017 Har vært hvitt i drabantbyen siden lørdag, så jeg var på en måte forberedt. Men vinteren vil aldri bli min favorittårstid, ass. Er altfor mye frysepinn til det.
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17411 Skrevet 14. november 2017 -What would you want with a desert service? You're not even married! Arveoppgjør hos Poirot. Ingen singel mann kan vel ha behov for desserttallerkener...
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17412 Skrevet 14. november 2017 Chesney Hawkes skal spille Prince Charming i en oppsetning av Snehvit. Min indre 13-åring synes det var et helt naturlig valg
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17413 Skrevet 14. november 2017 Og for alle som ikke var Topp-lesende preteen tidlig på 90-tallet og nå lurer på hvem i h.... Chesney Hawkes er...
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17414 Skrevet 14. november 2017 Rydder i gamle bilder (Loffens feil/fortjeneste...). Finner bilder jeg hadde glemt at jeg hadde - av morfar som døde i høst, tatt på eldste nieses 1-årsdag, og samme nieses første jul - tre uker gammel i onkels trygge armer Hun fyller snart 10...
Daria Skrevet 14. november 2017 Forfatter #17415 Skrevet 14. november 2017 Mamma og tante er tvillinger, og blir likere med årene - jeg måtte se litt ekstra nøye på et bilde for å bli sikker på hvem av dem det var...
Jerle Skrevet 15. november 2017 #17416 Skrevet 15. november 2017 Det er koselig å se på gamle bilder. Skal du lage en bok for hvert år?? Kanskje jeg skal la meg inspirere jeg også...
Daria Skrevet 15. november 2017 Forfatter #17417 Skrevet 15. november 2017 Det er hvertfall tanken, så får vi se hvor lenge inspirasjonen varer. Jeg har kommet til juni 2007...
Daria Skrevet 15. november 2017 Forfatter #17418 Skrevet 15. november 2017 ...og kan i den forbindelse fortelle at det er utrolig hvor mange solnedgangsbilder man kan ta i løpet av to døgn på et fyr i havgapet...
Daria Skrevet 15. november 2017 Forfatter #17419 Skrevet 15. november 2017 Skrudde faktisk av det nye bokprogrammet til Hans Olav Brenner etter et kvarter. Å høre folk detaljdiskutere en bok jeg ikke er lest er for det første ikke veldig spennende, og for det andre avslører de jo alle poengene. Jeg vil ikke vite hvem som dør og hvem som får hvem - det kan jo være jeg skal lese boka selv en gang...
Daria Skrevet 18. november 2017 Forfatter #17420 Skrevet 18. november 2017 Ting jeg overhodet ikke er ambivalent til når det gjelder vinter: Vintersport på tv Det lugger an til at jeg vil få med meg mye av den - av andre ting jeg overhodet ikke er ambivalent til, men helt i den andre enden av skalaen, er svimmelheten tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå