Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme, vakkert begavet og med overraskende lite julekaker innabords. Oppskriften på det er å sørge for å bli favorittanten til en energisk 3-åring -da får du nemlig aldri fred til å sitte ved kakebordet mer enn et par mintter om gangen :fnise:

Jobb i morgen, og et nytt familieselskap på kvelden. Tirsdag kveld skal jeg derimot lige på sofaen med julefilmer og sjokolade :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes den var fin :Nikke:

Det har vært kåring av årets beste blogger, så jeg har oppdaget en del nye -denne er en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det visst kalenderskiftettid igjen. Pundus ut, Mummi inn.

Og selvfølgelig ønsker jeg alle et godt nytt år det er vel ingen som gjør det motsatte? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett bryllupskonserten til Victoria og Daniel (han må jo være en nåså!) i reprise på svensk tv -og jammen sippet jeg like mye da barnekoret kom inn nå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TV2 melder at prins William og Kate Middelton har valgt å ikke ansette egen kokk (viktige nyheter, dette!), og konkluderer med at William må like Kates matlaging. Det kan jo faktisk være at han kan lage mat selv også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei-nei, Daria. Han er jo mann og kommende konge - da er det utenkelig at han kan lage mat...

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett bryllupskonserten til Victoria og Daniel (han må jo være en nåså!) i reprise på svensk tv -og jammen sippet jeg like mye da barnekoret kom inn nå også...

Ja, der sa du noe! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...