Jerle Skrevet 7. november 2017 #17361 Skrevet 7. november 2017 Jeg antar at når jeg forteller at jeg er ferdig med julegavene(alle tusen) så synes du jeg er skikkelig flink.
Daria Skrevet 7. november 2017 Forfatter #17363 Skrevet 7. november 2017 -My tailor tells to me that I am a fine figure of a man. Poirot har løsningen også når legen kommer med uvelkomne doagnoser om overvekt og andre livsstilsplager - finn en bedre second opinion...
Daria Skrevet 7. november 2017 Forfatter #17364 Skrevet 7. november 2017 Mulig jeg har nevnt det før, men Alan Davies som beluga-hval er høyt oppe på listen over favorittøyeblikk på QI -I have no dorsal fin, you know! Feel my love handles, baby...
Daria Skrevet 8. november 2017 Forfatter #17365 Skrevet 8. november 2017 Dagens offerrolle: Får ikke to parkeringsbevis til samme bil. De klarer attpåtil å skyve både barn (15-åringer, men man tar det man har) og sin syke mor foran seg... Det er ikke så langt og så dårlig med offentlig kommunikasjon mellom Bjølsen og St. Hanshaugen at det trenger å bli en stor krise med mindre man velger å gjøre det til det - vi snakker ikke akkurat om å være avhengig av å kjøre småbarn i barnehage hver morgen. Jeg skjønner at det gjør livet deres en smule mer komplisert, men jeg har heller ingen problemer med å skjønner hvorfor ordningen er som den er. Jeg bor også i et område med beboerparkering og kunne antagelig tjent gode penger på å leie ut det til noen som jobber i området hvis jeg kunne få parkeringsbevis på en bil jeg ikke eier... Jeg blir så provosert over ressurssterke mennesker som sutrer til avisene over smådetaljer.
Rosalie Skrevet 8. november 2017 #17366 Skrevet 8. november 2017 Jeg kjenner jeg får litt mark, altså. For øvrig kan "den gamle, syke moren" søke om HC-parkering, da kan de parkere på kommunens HC-plasser når de kjører rundt på gamla eller i tidsrom hvor de skal hente eller levere henne hjemme.
Rosalie Skrevet 8. november 2017 #17367 Skrevet 8. november 2017 Dette syns jeg også blir vel sutrete, altså. Selv gubben, herr Friluftsmann, rullet med øynene og akket seg over surmaga nordmenn da jeg viste han dette i går: "Selve innspillingen av scenene til den nye Mission Impossible-filmen på Preikestolen skulle i utgangspunktet starte tirsdag. Forarbeidene har allerede pågått i flere dager. Da Bernhard Skarpeid mandag formiddag kom til parkeringsplassen, fikk han beskjed om at Preikestolen ville være helt stengt for publikum frem til klokken 13.00. Da han var nesten helt fremme, og en vakt forklarte ham at han måtte vente til klokken 15.00 med å nærme seg platået, ble han meget irritert. – Jeg våger å påstå at produksjonsselskapet her ikke holder avtalen de har med Stiftelsen Preikestolen. Man er allerede på kant med allemannsretten når en stenger naturen på denne måten. Da er det ekstra ille at avtaler ikke holdes, sier Skarpeid." https://www.aftenposten.no/kultur/i/vEK4B/Samtidig-som-Tom-Cruise-hang-utenfor-Preikestolen_-ble-turgaere-irritert Come on, liksom. Det har da hendt at landemerker eller historiske bygninger vi har ønsket å oppsøke på ferie har vært stengt enten pga filminnspilling, lukket selskap eller oppussing uten at vi har blitt "meget irriterte" av den grunn.
Roadrunner Skrevet 8. november 2017 #17368 Skrevet 8. november 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Dette syns jeg også blir vel sutrete, altså. Selv gubben, herr Friluftsmann, rullet med øynene og akket seg over surmaga nordmenn da jeg viste han dette i går: "Selve innspillingen av scenene til den nye Mission Impossible-filmen på Preikestolen skulle i utgangspunktet starte tirsdag. Forarbeidene har allerede pågått i flere dager. Da Bernhard Skarpeid mandag formiddag kom til parkeringsplassen, fikk han beskjed om at Preikestolen ville være helt stengt for publikum frem til klokken 13.00. Da han var nesten helt fremme, og en vakt forklarte ham at han måtte vente til klokken 15.00 med å nærme seg platået, ble han meget irritert. – Jeg våger å påstå at produksjonsselskapet her ikke holder avtalen de har med Stiftelsen Preikestolen. Man er allerede på kant med allemannsretten når en stenger naturen på denne måten. Da er det ekstra ille at avtaler ikke holdes, sier Skarpeid." https://www.aftenposten.no/kultur/i/vEK4B/Samtidig-som-Tom-Cruise-hang-utenfor-Preikestolen_-ble-turgaere-irritert Come on, liksom. Det har da hendt at landemerker eller historiske bygninger vi har ønsket å oppsøke på ferie har vært stengt enten pga filminnspilling, lukket selskap eller oppussing uten at vi har blitt "meget irriterte" av den grunn. Det er snakk om noen DAGER (av hele livet mer eller mindre), og så er det et problem? Alle aviser har skrevet opp og ned om at Preikestolen er stengt på grunn av filminnspilling, da kan du vel for fakerten finne et annet turterreng de dagene eller ukene det pågår?
Daria Skrevet 8. november 2017 Forfatter #17369 Skrevet 8. november 2017 De brøt avtalen med to timer - skandale! Ting man har lyst til å se og oppleve er av og til stengt - sånn er livet. Ofte er det ikke engang skikkelig forhåndsvarslet, i motsetning til her... Kofferten er nesten ferdig pakket - plutselig skulle jeg på konferanse i morgen. Lurer på om jeg kanskje trenger en bok til...
loffen Skrevet 9. november 2017 #17370 Skrevet 9. november 2017 Haha, for en vits. Ikke fikk vi sett Trevi-fontenen da vi var i Roma , for den var pakket inn i månedsvis visstnok. Burde sendt inn en klage.
Jerle Skrevet 9. november 2017 #17371 Skrevet 9. november 2017 På 7.11.2017 den 15.35, Daria skrev: DET ER LENGE TIL JUL!! Er det? 11 timer siden, loffen skrev: Haha, for en vits. Ikke fikk vi sett Trevi-fontenen da vi var i Roma , for den var pakket inn i månedsvis visstnok. Burde sendt inn en klage. Jeg forventer å se dette på forsiden av en riksdekkende avis snarest. Slikt kan dere ikke finne dere i! Når vi var i Roma sist så var ikke bare Trevi fontenen pakket inn, men der var kjempe masse folk i Spansketrappa også. Så mange at vi ikke gadd å stille oss opp for de typiske turistbildene. Jeg skal klage til paven tror jeg.
Roadrunner Skrevet 9. november 2017 #17372 Skrevet 9. november 2017 Da jeg var i Roma var Spansketrappen stengt *ringer VG, Dagbladet, Aftenposten, TV2, NRK, CNN, BBC...*
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17374 Skrevet 10. november 2017 Mørkt og regn og surt, men jeg dro meg ut av den varme sofaen for å gå i butikken likevel. Bill. merk. har viljestyrke Evnt bill.mrk. manglet middag og sjokolade og var sulten...
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17375 Skrevet 10. november 2017 Man skal jo begynne hos seg selv...
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17376 Skrevet 10. november 2017 Å bli omtalt som oppfinner på tv har fått en litt uggen klang etter ubåt-saken i Danmark...
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17377 Skrevet 10. november 2017 Småbarnsfar Eggen... For ikke å glemme
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17378 Skrevet 10. november 2017 Det hadde kanskje vært naturlig å nevne at Eggen spiller i Kan nokon gripe inn også, ettersom det er den som Riksteatret spiller over hele landet i høst...?
Skravla Skrevet 10. november 2017 #17379 Skrevet 10. november 2017 Han godeste AP er ikke så god til å forberede seg når det kommer til gjestenes gjøren og laden.
Daria Skrevet 10. november 2017 Forfatter #17380 Skrevet 10. november 2017 Ikke på det heller... Men da er det jo godt at Pål Chrstian tar opplysningsansvar selv. Men kan de ikke bare gjette Coldplay og få det overstått...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå