Rosalie Skrevet 1. november 2017 #17341 Skrevet 1. november 2017 49 minutter siden, Skravla skrev: Jeg så ikke noe som var helt nei.... men ja på det meste. Veldig enig!
Daria Skrevet 1. november 2017 Forfatter #17342 Skrevet 1. november 2017 Hvordan en bok kan bli til: Erika Fatland drømte at hun gikk langs yttergrensen på et stort Russlandkart. Så våknet hun og visste at hun hadde sitt neste bokprosjekt, og at den skulle hete Grensen. Som sagt drømt, så gjort. Easy-peasy. Eller ikke...
Daria Skrevet 2. november 2017 Forfatter #17343 Skrevet 2. november 2017 -...det er ikke så mange som klarer begge deler, men vet du hvem som gjør det? Jonas Kaufmann! Min nye helt! Ååååh!! Jeg vet ikke hvilke deler det var snakk om, eller i hvilken forbindelse damen som gikk bak med i trappen i konserthuset hadde hatt gleden av å oppleve Herr Kaufmann, men det hadde åpenbart vært en stor opplevelse
Daria Skrevet 3. november 2017 Forfatter #17345 Skrevet 3. november 2017 Fredag Jeg har faktisk vært på jobb fem dager denne uka (Jada, jeg vet at det ikke er så mye å skryte av, særlig når det ikke engang er snakk om hele dager, men jeg minner om at det ikke har skjedd siden september. I fjor.) OG måtte ofre forrige fredagskveld samt deler av lørdagen til personaltur, så jeg er usedvanlig klar for helg. Absolutt ingen planer - ingenting jeg skal, ingenting jeg må, bare hva jeg vil *hysjer på burde* Tror vinterdyna skal få komme ut av skapet i løpet av helga
Daria Skrevet 4. november 2017 Forfatter #17346 Skrevet 4. november 2017 Jo Brand, mine daner og herrer:
Daria Skrevet 4. november 2017 Forfatter #17347 Skrevet 4. november 2017 Dypt fornærmet dame i blomsterbutikken. Hun etterspurte en plante (dvs, først spurte hun etter kahlua, men de ble enige om at calluma var en bedre løsning ) og fikk beskjed om at den sto ute. Nei, hun hadde sett der og det var ikke sånne hun skulle ha, hun skulle ha en annen farge eller en annen sammenplanting eller noe sånt (jeg hørte ikke så nøye etter...). Han gjentar at alt de har står ute, og hun var åpenbart svært lite imponert over servicenivået -Jeg får vel gå ut og se etter da. Alene! Hadet! Hadde det vært mulig å smelle døra på vei ut hadde hun helt klart gjort det - og nei, hun stoppet ikke et øyeblikk ute for å fakltisk se etter plantene...
loffen Skrevet 4. november 2017 #17348 Skrevet 4. november 2017 Mulig hun hadde drukket for mye kahlua?
Daria Skrevet 4. november 2017 Forfatter #17349 Skrevet 4. november 2017 Før klokka 11 lørdag formiddag? I så fall kan hun få en hard helg...
Daria Skrevet 4. november 2017 Forfatter #17350 Skrevet 4. november 2017 Vinterdynen er ute av skapet - tror vinterjakkene skal inn i skapet i morgen. Gikk tur i ettermiddag, det var i grunnen ganske kjølig. Sesongen for å gå uten strømpebukse under skjørt er nok over...
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17351 Skrevet 5. november 2017 Gjetteleker forbeholdt oss i litt dårlig lydisolerte blokker: Hyper hund eller amorøse naboer? Fast takst søndag morgen...
Rosalie Skrevet 5. november 2017 #17352 Skrevet 5. november 2017 Du får bruke «gamle dametur-trikset med å banke i taket med langkost. Dersom det da bjeffer, holder jeg en knapp på bikkje.
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17353 Skrevet 5. november 2017 Det er jo ikke sikkert jeg vil vite svaret - ignoraqnce is bliss...
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17354 Skrevet 5. november 2017 Jeg gravde fram en fluffy strikkejakkie jeg kjøpte i en bruktbutikk i Stockholm i sommer. Den hadde en ganske sterk aura av skyllemiddel da jeg kjøpte den, og etter fire måneder i skapet (hvor døra aldri er lukket...) er lukten fortsatt så sterk at jeg plutselig innså at jeg ikke egentlig er i ferd med å bli forkjølet (og jeg er vanligvis ikke allergisk)...
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17355 Skrevet 5. november 2017 Rettelse: Jeg var i ferd med å bli forkjølet... *tett både her og der* Mest irriterende: Lurenyset som har ligget i nesa og nektet å komme ut de siste fire timene. Kom ut, kom fram...
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17356 Skrevet 5. november 2017 -Klarer du å være glad når du har en dårlig dag og lagkameratene dine lykkes? -Ja, særlig da - jeg hater jo å se utlendingene vinne... Hoppgutta hos Lindmo. Flirer jo når Stöckl snakker om viktigheten av å huske å være glad og sender et litt lattermildt blikk mot Daniel André Tande (mannen som snakker med hoppdresser... ), som hadde et par heftige raseriutbrudd på tv i fjor
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17357 Skrevet 5. november 2017 Ikea-tur uka etter at du har vunnet Stjernekamp høres jo ut som en kjempeidé
Daria Skrevet 5. november 2017 Forfatter #17358 Skrevet 5. november 2017 Talkshow-kveld i heimen - fra Alexander Stöckl og Adam Douglas hos Anne Lindmo til Hillary Clinton hos Graham Norton. De snakker om Clintons bok: -I was worried that it was going to be a bit dry... -You need to drink more wine, Graham! For oss som husker Graham Norton ca 2000 var det ikke opplagt at showet hans en gang skulle være et naturlig valg for en amerikansk presidentkandidat...
Daria Skrevet 6. november 2017 Forfatter #17359 Skrevet 6. november 2017 Man kan jo planlegge kveldens aktiviteter såpass at man ikke begynner å borre i veggen kl 21.45. Bare et forslag...
Skravla Skrevet 6. november 2017 #17360 Skrevet 6. november 2017 27 minutter siden, Daria skrev: Man kan jo planlegge kveldens aktiviteter såpass at man ikke begynner å borre i veggen kl 21.45. Bare et forslag... Så det er flere steder det borres. Er vel omtrent en time siden det startet her.... og nå er det en stund siden jeg hørte noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå