Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17301 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg som hadde håpet han skulle gå skikkelig klassisk i egenvalget - Grieg eller Mozart eller deromkring...
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 #17303 Skrevet 28. oktober 2017 Men skjorta han hadde i innlegget med Fagottkoret (kul opptreden forresten!) Er da den samme han hadde nå? Sort, med litt stripeeffekt...
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17304 Skrevet 28. oktober 2017 Du håper det beste og frykter det verste...?
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17305 Skrevet 28. oktober 2017 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Men skjorta han hadde i innlegget med Fagottkoret (kul opptreden forresten!) Er da den samme han hadde nå? Sort, med litt stripeeffekt... Nå måtte jeg jo spole tilbake og sjekke - den bare likner.
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 #17306 Skrevet 28. oktober 2017 3 minutter siden, Daria skrev: Du håper det beste og frykter det verste...? Jepp... 1 minutt siden, Daria skrev: Nå måtte jeg jo spole tilbake og sjekke - den bare likner. Ah, tanken slo meg bare et øyeblikk at jeg syntes jeg hadde sett den samme nylig. Takk for oppklaring
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17307 Skrevet 28. oktober 2017 Waterfalls hadde jo vært et spenstig låtvalg for Adam
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2017 #17308 Skrevet 28. oktober 2017 Ingenting slår originalen, men han får godkjent Og jeg fikk en påminnelse om å høre originalen snart, den er jo helt FANTASTISK!
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17309 Skrevet 28. oktober 2017 Synes det burde være godkjent, ja - det er ikke alle som kan covre Morten Harket... Jeg har faktisk stemt For andre gang i Stjernekamp-historien - begge gangene har involvert en tenor-arie av Puccini...
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17310 Skrevet 28. oktober 2017 Det hadde gitt høye odds på forhånd, at Adam skulle stå som vinner... Man kan jo ikke si annet enn av det er velfortjent.
Daria Skrevet 28. oktober 2017 Forfatter #17311 Skrevet 28. oktober 2017 -Vi må slippe fram ungdommen...
Rosalie Skrevet 28. oktober 2017 #17312 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Da Adam, som stort sett har virket veldig awkward på scenen når han ikke har kunnet gjemne seg bak en gitar, dro til med tidenes publikumsfrieri med tilløp til koreografi under «False alarm» var jeg sikker på at han kom til å vinne. My heart is Didriks (av de to), men i kveld var Adam best. Smartere låtvalg, og Didrik virket rett og slett såpass nervøs at det gikk utover opptredenene hans. Endret 28. oktober 2017 av Rosalie
Daria Skrevet 29. oktober 2017 Forfatter #17313 Skrevet 29. oktober 2017 Det er jo ikke det at jeg drømmer om å våkne midt på natta av at senga rister, men jeg føler meg alltid litt snytt når det har vært jordskjelv i området uten at jeg har merket noe...
Daria Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #17315 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg satte henne i land! Nei, forresten, hun fikk en luke i hodet - det var et uhell! Nei, forresten, hun ble kullosforgiftet - det var et uhell! Forventer han å bli trodd nå...? 1
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2017 #17316 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, Daria skrev: Jeg satte henne i land! Nei, forresten, hun fikk en luke i hodet - det var et uhell! Nei, forresten, hun ble kullosforgiftet - det var et uhell! Forventer han å bli trodd nå...? Og hvis dette skulle vært et uhell eller tre - hva skjedde med å ringe nødetater? Hvis et uhell skjer og det første du tenker er at liket må parteres, så....
Daria Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter #17317 Skrevet 30. oktober 2017 Ikke sant? Og en ting er at man kan handle irrasjonelt i paniske øyeblikk, men du lyver ikke i månedsvis med mindre det er en villet handling. Creepy fyr...
Jerle Skrevet 31. oktober 2017 #17318 Skrevet 31. oktober 2017 På 26.10.2017 den 20.46, Daria skrev: Værsågod!
Daria Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter #17319 Skrevet 31. oktober 2017 Det som forundrer meg mest med Halloween: Alle andre dager i året skal ungene passe seg for fremmede mennesker med godteri, men i dag skal de oppsøke fremmede mennesker i dere hjem og tigge om godteri...
Rosalie Skrevet 31. oktober 2017 #17320 Skrevet 31. oktober 2017 Apropos Halloween: Ding dong sier klokka. "Har du en kjeks?" Utenfor står det en søt liten heks. "Nei," brøler sofaen - "Vik fra min dør. Gå hjem og gjør slikt som VI gjorde før". "Vi, hvem er det," lurer småheksa på. "Er det de gamle, de syke og grå?" "Nei," brøler stemmen, "jeg er trettiseks! Men skikkene våre var bedre, din heks." Heksa hun tenker litt mer, før hun spør: "hva er det du misliker sterkt at jeg gjør?" "Du tigger ved døra og skremmer min hund. Du støtter Amerika, grådige munn! Den skikken du har, har du lært et sted. Ta den tilbake og la meg i fred." "Jeg så det på Tv, jeg kan ei gå dit. Men skikkene der, jo de kommer seg hit". I stua blir stillheten ruvende stor. "Så skikkene sprer seg SLIK på vår jord?" "Javisst," svarer heksa, "slik er det nu. Men hvordan dette var FØR, det vet DU." "Bedre" er svaret. "Snillere da. Da danset vi rundt og var hoppende glad. Gresskar var fremmed, og skremming var ut. Vi var gode barn, og vi trodde på Gud. Vi hadde ei penger!" (Nå er hun i fistel). "Vi åt ikke godis, til jul åt vi tistel! Forresten, vi fikk ingenting, lille krek, men DU og din søster får knask, klem og knep!" "Men tiden den går,"sier småheksa så. Ingenting før var slik det er nå! Noe er bedre, og noe er ei, noe vi mister og får på vår vei". Én meter kostyme snur seg og går. Kurven er tom, dett var dett for i år. Inne i stuen fortæres en kjeks. Utkledd som kvinne, egentlig heks. (Ane Linn Haagaas)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå