Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Den er jo usedvanlig grusom?

Den er ikke videre pen nei. Og blir vel om mulig enda verre i studio med kameralys etc. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis karlane man har å velge mellom er Atle Pettersen og Benny Borg, tror jeg nok at singeltilværelsen fortsetter...

Skrevet

Nedlegger protest - Jæger er etternavn! Han het Hans til fornavn...

Skrevet
47 minutter siden, Daria skrev:

Hvis karlane man har å velge mellom er Atle Pettersen og Benny Borg, tror jeg nok at singeltilværelsen fortsetter...

:rulle: 

Skrevet

Selv ville du slått til på begge...? :fnise: 

Skrevet

Does wombats go under?

Dagens QI-sitat... :fnise: 

Skrevet

Velkommen til Stjernekamp Airlines. Kaptein Solli-Tangen og førstestyrmann Douglas ønsker velkommen ombord og ønsker dere en begivenhetsrik reise. Noe turbulens må påregnes og vi vil på forhånd be om unnskyldning for ombordpersonalets noe slitsomme væremåte...

Skrevet

Jeg hadde faktisk glemt da jeg skrev forrige innlegg at det hele foregår på Fornebu, men det var jo usedvanlig passende :rulle: 

Skrevet

Lurer på om "egen låt" er finalesjanger i år også? Da må det vel bli My hard is yours fra Didrik - som klassisk - og operasanger har han jo ikke så mange egne...

Skrevet

Og der dukket det opp en kjent dialekt også gitt.....

Skrevet

Det syntes for oss andre også at det gikk et lys opp for Didrik på operakvelden. Ikke så leit å få en reprise på den...

Skrevet

Jeg kan jo ikke ikke stemme på Didrik etter dette... 

Skrevet
35 minutter siden, Daria skrev:

Lurer på om "egen låt" er finalesjanger i år også? Da må det vel bli My hard is yours fra Didrik - som klassisk - og operasanger har han jo ikke så mange egne...

:filer:

Tror om vi får en tydeligere harT nå? :fnise: Men jeg vil ikke se den hvite jakka igjen...

Skrevet

Aaarg! :sur:

Knut Anders Sørum vet jo også et og annet om å ikke lykkes helt i MGP...

Skrevet

Synsk på sangvalg men bomma på klesvalg? :skratte:

Skrevet

Den er for dempet for ham på starten - det blir så mye bedre når han får dra skikkelig til. Men den er jo enda bedre når fagottkoret også får være med...

Skrevet
1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Synsk på sangvalg men bomma på klesvalg? :skratte:

Strengt tatt var det vel han som bomma... :filer: 

Skrevet

Selvfølgelig er den pompøs, Mona - det er jo en MGP-låt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...