Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Te. Broderi. Dokumentar om Wien.

Hi-ho, the glamourous life!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting jeg savner på Litteraturhuset: Garderobe og mer effektive billettkontrollører...

• Liker 1
Skrevet

Dessuten skulle jeg ønske at man lot være å ta med seg babyer på sånne arrangement. Det hjelper jo ikke at du går ut når ungen begynner å skrike, for da har du allerede avbrutt foredraget og forstyrret 200 tilskuere (pluss jeg vet ikke hvor mange flere som fulgte overføringen i andre rom)...

Men veldig interessant å høre Chimamanda Ngozi Adichie snakke om feminisme - mye gjenkjennende latter i salen.

Skrevet

Jeg kjøpte kvedete på Søstrene Grene i formiddag. Den står på stuebordet i lukket papirpose og hele rommet dufter...

Skrevet

To timer på buss var enda mindre stas enn jeg var forberedt på - skjønner hvorfor jeg har unngått lange bussturer det siste året... De andre er på foredrag, jeg flater ut på rommet en stund. 

Skrevet
20 minutter siden, Daria skrev:

To timer på buss var enda mindre stas enn jeg var forberedt på - skjønner hvorfor jeg har unngått lange bussturer det siste året... De andre er på foredrag, jeg flater ut på rommet en stund. 

Bra du slapp å vente på innsjekk til kl 5...

Skrevet

Det hadde ikke gått - tror jeg hadde nektet å bli med...

Skrevet
På 26.9.2017 den 14.16, Daria skrev:

Det jeg vil vite er hvorvidt kongen nå går rundt og sier "Ryktene om min død er betydelig overdrevet"? Han er jo en mann med humør... :fnise:

På 27.9.2017 den 11.26, Jerle skrev:

:ler: Håper du snart kan gi oss et sitat med dette. :ler:

Værsågod! :ler: 

Skrevet

Kollegaen jeg slo følge med fra spisesalen kastet lange blikk etter støvsugeren en hotellansatt trillet fordi. Bill.mrk. mangeårig renholdsarbeider :fnise:  Vi har alle våre yrkesskader :ler:

Skrevet

...om de kan hitta någon.

Hvordan si en hel del uten å egentlig si så mye...

Skrevet

Tillat meg å gratulere Atle Pettersen med den mest grufulle dressen jeg har sett noensinne. Og med "gratulere" mener jeg selvfølgelig "straffe hardt". *ser Beat for beat-reprise*

Skrevet

Forøvrig har jeg en sang som passer til oppgaven de holder på å løse - jeg kan to linjer og aner ikke hvilken den er, men ordene stemmer, så nå er jeg spent på resultatet :ler: 

Skrevet

Reprise hos deg også skjønner jeg? :nigo:

Skrevet

Jepp :ler: Men løsningen min stemte ikke, så nå må jeg jo google for å se hvilken sang det egentlig er jeg tenkte på...

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Reprise hos deg også skjønner jeg? :nigo:

Fuggel', er treg i oppfattelsen, NÅ leste jeg innlegget ditt angående dressen til Atle, og der nevnes det reprise... :murvegg:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Denne var det som dukket opp i mitt hodet :ler: Hakket mer obskur enn Elvis, muligens :fnise: (Mark Owen sang jo forøvrig den Elvis-låta en gang - lurer på om det klippet også er på youtube... *återkommer* )

Skrevet
2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Fuggel', er treg i oppfattelsen, NÅ leste jeg innlegget ditt angående dressen til Atle, og der nevnes det reprise... :murvegg:

Den er jo usedvanlig grusom?

Skrevet

Han var jo så søøøt... :hjerter_rundt::fnise: *fjortis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...