Daria Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #17222 Skrevet 15. oktober 2017 Fulle folk er så lite sjarmerende. Særlig når de er høyrøstede, ustabile (fra gråt til vill latter på tre sekunder) og venter lenge på skyss rett utenfor vinduet mitt halv fire om natta. Det hørtes ut som om noen prøvde å forklare dem at folk i området gjerne ville sove. Det hørtes ikke ut som om det hjalp...
Rosalie Skrevet 15. oktober 2017 #17223 Skrevet 15. oktober 2017 7 timer siden, Daria skrev: Fulle folk er så lite sjarmerende. Særlig når de er høyrøstede, ustabile (fra gråt til vill latter på tre sekunder) og venter lenge på skyss rett utenfor vinduet mitt halv fire om natta. Det hørtes ut som om noen prøvde å forklare dem at folk i området gjerne ville sove. Det hørtes ikke ut som om det hjalp... Jrg fant gubben sovende på stuegulvet i natt. Han hadde klart å ta av jakke og én sko før han sloknet. Umulig å få liv i ham, så hentet dyne og pute til ham. Og jaggu lå han ikke fortsatt og bokstavelig talt snorket da jeg sto opp.
Daria Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #17224 Skrevet 15. oktober 2017 Fordeler ved å være singel - de er bare usjarmerende og fulle på utsiden av døra
Daria Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #17226 Skrevet 15. oktober 2017 ...får vendt inne i 16-metern, der ligger høyrefoten til Even Hovland igjen... Skal vi anta at Even Hovland har trefot? Imponerende å spille fotball på toppnivå, i så fall...
Daria Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #17227 Skrevet 15. oktober 2017 Hovedproblemet mitt med indianerkostymet til Siv Jensen er ikke at hun kledde seg ut som indianer, men at en av våre ledende politikere tilsynelatende ikke skjønner at det er en skikkelig dårlig idé for noen i hennes posisjon å gjøre det - helt uavhengig av hvorvidt hun personlig synes det er uproblematisk eller ikke, 1
Daria Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #17228 Skrevet 15. oktober 2017 Viking er ikke så godt vant i år...
Daria Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter #17229 Skrevet 19. oktober 2017 Broadway Tenors *ligger i en pøl på gulvet*
Daria Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #17230 Skrevet 20. oktober 2017 Jeg liker ikke regjeringen. Det er ingen hemmelighet. Jeg er særlig lite begeistret for Siv Jensen. Igjen ikke noe jeg legger skjul på. Men likefullt - vi har nå en regjering hvor de tre fremste postene - statsminister, finansminister, utenriksminister - innehas av kvinner. Det er faktisk ganske stort.
Daria Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #17231 Skrevet 20. oktober 2017 Sirkus-slakt. Gjennomført skrevet, det skal han ha Ikke et sted jeg har tenkt å besøke med det første - jeg ville jo uansett snudd i døra hvis jeg måtte laste en en app for å få bestille mat...
Daria Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #17232 Skrevet 20. oktober 2017 Gir Beat for beat en ny sjanse - det er jo et par dugande mannlige sangere der i dag, men jeg får jo stadig magesår av Atle Pettersen. Sinnsykt er ikke et ord nrk-programledere bør bruke som adjektiv, prinsesse Diana var fortsatt prinsesse da hun døde- hun sluttet å bli omtalt som Lady Diana da hun giftet seg - og Elton John skrev "Candle in the wind" om Marilyn Monroe, ikke for henne. Men Haddy, akkurat nå elsker jeg deg! -Sa du at Twin Peaks er en Netflix-serie? Altså, jeg vet at du er fjorten og et halvt år, Atle, men for oss som har levd litt lenger...
Skravla Skrevet 20. oktober 2017 #17233 Skrevet 20. oktober 2017 Flere som flirte av 14 1/2 år ja..... Her har også BfB fått en sjanse i dag.
Daria Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #17234 Skrevet 20. oktober 2017 Det er tydeligvis kvelden for langhårete menn (lurer på om André Søfteland føler seg utenfor...?) og Atle-mobbing - jeg er tilhenger av begge deler
Daria Skrevet 20. oktober 2017 Forfatter #17236 Skrevet 20. oktober 2017 Er det nå jeg skal si at jeg ble overrasket den dagen jeg oppdaget at Ringo Starr hadde noe med Beatles å gjøre - det var et navn jeg bare forbandt med rulleteksten til Lokomotivet Thomas...
Skravla Skrevet 20. oktober 2017 #17237 Skrevet 20. oktober 2017 Akkurat nå, Daria skrev: Er det nå jeg skal si at jeg ble overrasket den dagen jeg oppdaget at Ringo Starr hadde noe med Beatles å gjøre - det var et navn jeg bare forbandt med rulleteksten til Lokomotivet Thomas... Hos meg er det motsatt....
Roadrunner Skrevet 21. oktober 2017 #17238 Skrevet 21. oktober 2017 Var kulturell i går kveld, og snart bærer det avsted til kinosalen. Men først: reprise av BfB.
Daria Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #17239 Skrevet 21. oktober 2017 Hva skal du se? Jeg har alt gjort unna kveldens kulturelle - den var kort og nokså uforståelig - og er klar for Stjernekamp. Discokveld - så du burde jo gli rett inn med alt glitteret
Daria Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #17240 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg vet jeg var kritisk da de hentet fagdommer fra Sverige til discokvelden i fjor, og ikke et vondt ord om Inger Lise Rypdal, men hvis hun er det mest disco de kunne hoste opp ville det vel vært bedre med en svenske likevel - de har jo en disco-kultur som fortsatt lever. Inger Lise Rypdal har vel ikke sunget disco i min levetid...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå