Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rakfisk :sikle: Godt på startkjeks, mvh Daria (8)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Rakfisk :sikle: Godt på startkjeks, mvh Daria (8)...

Jeg går for litt mer tradisjonelt tilbehør. Blir mer middag ut av det da. 

Skrevet (endret)

Skikkelig flipperspill på Alfheim - nærmere mål kommer du ikke... :ball: Tverrligger - stolperot - ut...

Endret av Daria
Skrevet

Kjøttdeig innhandlet i pausen. Jeg utviste stor selvkontroll og styrte unna kokosbollene til 10 kr/stk som lå og fristet ved kassa...

Skrevet

Mest spent på i Stjernekamp i kveld: Hvem er fagdommer i musikal...?

Skrevet

-Kan man bli en god musikalartist på en uke?

-Overhodet ikke!

Godt svart, Tom Sterri, dommervalget er godkjent :ler: 

Skrevet

Åh Adam, det låtvalget! :strix: Skuespiller er han ikke, men han synger så det holder, og endelig tør noen å velge litt originalt i musikalgenren.

Skrevet

Jeg tror det meste Adam gjør blir til gull..... :hjerte: 

Skrevet

Nesten så jeg må stemme på ham i dag, bare fordi han gikk litt utenfor klassikerløypa...

Skrevet

Ok, oppriktig imponert over Ida Maria i kveld, faktisk. Godt låtvalg, det kledde henne og ikke minst stemmen hennes. Jeg fryktet det verste...

Skrevet

Snille Didrik, at du kan synge Anthem er så selvsagt at det nesten blir kjedelig (vi trenger jo ikke nevne de par tonene som var litt sådär). Kunne du ikke valgt litt mer kreativt...?

Skrevet

Om man ser bort fra Tommy (ingen gjør Anthem som han) så er det ikke en gang nest beste jeg har hørt....... 

Ida M gjorde kanskje sin beste prestasjon i Stjernekamp fra mitt syn. Men Adam er absolutt best..... 

Skrevet

Tenk at det er fem år siden vi satt på et hotell-rom i Stockholm og furtet.... :ler:

Skrevet

Den tanken slo meg også *fortsatt litt bitter* Men Rein Alexander er jo et av Stjernekamps mest minneverdige øyeblikk :ler: 

Ingen over og ingen ved siden når det gjelder Tommy og Anthem - men Philip Jalmelid har vært nærmest...

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Den tanken slo meg også *fortsatt litt bitter* Men Rein Alexander er jo et av Stjernekamps mest minneverdige øyeblikk :ler: 

Ingen over og ingen ved siden når det gjelder Tommy og Anthem - men Philip Jalmelid har vært nærmest...

Jepp han er en god nummer 2. 

Skrevet

Og der var man rett tilbake på språkreise..... 

Skrevet

Når fagdommeren sier at Adam har lagt lista høy, men uttaler "lista" som om han snakket om en handleliste... :fnise: *pirker*

Skrevet

Jeg kan ikke for det, jeg blir litt fnisete når det snakkes om det norske reagge-miljøet - det høres jo ut en selvmotsigelse... Noen stilarter føles mer sted- og kulturbundne enn andre.

Skrevet

OK.... hun ser mer ut som husmora som har fått jobb i en våpenfabrikk under andre verdenskrig enn en kvinne som synger om kjærlighet..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...