Daria Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #17181 Skrevet 7. oktober 2017 Akkurat nå, Skravla skrev: Altså... Thomas er kledd som om det er puddelrock i dag. Er han ikke stort sett det...?
Rosalie Skrevet 7. oktober 2017 #17182 Skrevet 7. oktober 2017 Tenker at noen fy faener er greit kvart over 9 på kvelden, ass.
Rosalie Skrevet 7. oktober 2017 #17183 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, Skravla skrev: Med forbehold om at jeg faktisk ikke har sett alt.... Jeg har ikke noe særlig sansen for henne generelt. Det er jeg enig i. Syns generelt hun er vulgær. 1 minutt siden, Skravla skrev: Altså... Thomas er kledd som om det er puddelrock i dag. Puddelrock er i kategorien hardrock, tro det eller ei. 1 minutt siden, Daria skrev: Nå sier vel Lisa takk for seg, vil jeg tro... Noe annet vil være urettferdig.
Skravla Skrevet 7. oktober 2017 #17184 Skrevet 7. oktober 2017 4 minutter siden, Daria skrev: Nå sier vel Lisa takk for seg, vil jeg tro... Ser ikke sånn ut.
Daria Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #17186 Skrevet 7. oktober 2017 Og livet er nok en gang urettferdig... Da ryker vel Gaute, da...? Jaja...
Skravla Skrevet 7. oktober 2017 #17188 Skrevet 7. oktober 2017 Det er kanskje den mest urettferdige utstemmingen.... men jeg stemte jo ikke så jeg har ikke akkurat gjort noe for å få ut Lisa eller Ida M.
Daria Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #17189 Skrevet 7. oktober 2017 Og om jeg hadde stemt hadde jeg jo stemt på Didrik, så...
Rosalie Skrevet 7. oktober 2017 #17190 Skrevet 7. oktober 2017 Jaja, da skal jeg se noen episoder i dokumentaren «Takin ova», om norsk hiphop. Heller ikke helt deres sjanger, vel?
Daria Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter #17191 Skrevet 7. oktober 2017 *har satt på musikal-nettradioen og skjønner ikke hva du antyder*
Daria Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #17192 Skrevet 10. oktober 2017 Høsten er her - årets første bruke-vanter-på-dagtid-dag kom i dag... Mulig jeg kan rydde bort sandalene nå.
Daria Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #17193 Skrevet 10. oktober 2017 Ble så oppslukt av samtalen til et par ferske studenter på t-.banen i dag at jeg nes ten glemte å gå av Jeg vet ikke om de var et par eller bare på vei til å bli det, men de var åpenbart ganske ferske i det meste og veldig. veldig søte...
Rosalie Skrevet 10. oktober 2017 #17194 Skrevet 10. oktober 2017 25 minutter siden, Daria skrev: Høsten er her - årets første bruke-vanter-på-dagtid-dag kom i dag... Mulig jeg kan rydde bort sandalene nå. Jeg har frøset i hele dag. Kontoret er rene fryseboksen. Blir mye ull i vinter, gitt!
Daria Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #17195 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har i dag fått i mitt eie en samling pianonoter fra ca 1911-1912 Originalt tilhørende min oldemor og hennes søster, med navnetrekk og notater, og de mest fantastiske forsider.
Daria Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #17196 Skrevet 12. oktober 2017 Å sitte på toget og omtale jobb og arbeidsgiver i mindre smigrende ordelag er sjelden en god idé. Når du er ansatt i NSB og iført arbeidsantrekk er det direkte idiotisk... 1
Daria Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #17197 Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Det beste med denne artikkelen om nakenbaderne som svømte inn i en bryllupsfest? Brudens kommentar: Bride Leah Allen says the swimmers made for a "really interesting wedding day," and she applauded them for braving the cold water. Endret 12. oktober 2017 av Daria
Daria Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #17198 Skrevet 12. oktober 2017 En eldre herre på Antiques Roadshow viser fram sin samling underskjørt, og eksperten kommenterer at det er sjelden hun treffer menn som samler på den type klær. -Well, it started at a Christmas party when I was 10... I noticed the dress of a girl and asked my mother about it - it was my first textile question... En helt naturlig ting å bli opptatt av og begynne å samle på for en ung gutt i mellomkrigstiden. Og ja, jeg ble litt overrasket da han nevnte sin kone...
Daria Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter #17199 Skrevet 14. oktober 2017 Vandret rundt i matbutikken og lurte på hva jeg hadde lyst på til middag. Plan A var fårikål, men de hadde bare det ekstra eksklusive og dermed ekstra dyre fårikålkjøttet igjen, og så lyst på fårikål hadde jeg ikke... Taco! Det er lenge siden sist! Så jeg finner tacoskåler, rømme, saus, grønnsaker, konkluderer med at jeg kjøpte ost i går og legger kursen mot kassa. I det jeg legger den siste varen på båndet slår det meg plutselig at noe mangler... Noen må visst ut en tur og kjøpe kjøttdeig før middag Dessuten ble jeg nesten gått ned to ganger av kunder med full handlekurv, høy fart og stø kurs mot vanlig kjøreretning og blikket alle andre steder enn den veien de faktisk gikk. En så seg bakover, en var fordypet i mobilen. For all del, jeg setter stor pris på å få testet reaksjonsevnen min
Skravla Skrevet 14. oktober 2017 #17200 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg handlet på vei hjem nå og så mye merkelig kjøring av handlevogn og mange merkelige parkeringer.... Tror jeg fortsatt skal satse på å handle tidlig lørdag morgen. Her blir det rakfisk til middag i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå