Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Rosalie skrev:

Kondolerer :troest:

Akkurat nå, Sauen Shaun skrev:

Kondolerer :troest:

Takk :klem:

Han var jo over 90 og med skrantende helse, det var et forventet sjokk, om man kan si det sånn... 

Skrevet

:klem:

Forventet eller ikke. Like trist uansett. 

Skrevet (endret)

:klem:
Selv om det er aldri så "forventet" så er det trist...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Så trist å lese. En god klem sendes din vei . :klemmer: Selv om man vet at det går den veien, så er del alltid trist. 

Skrevet

Positive ting med valg (det har vært flere) denne uka: Kvinneandelen er nå rekordhøy både på Stortinget og blant landets biskoper :tommelopp: 

Skrevet

Ser programmet om Frank Aarebrot nå. 

Skulle gjerne fått vært på en av hans forelesninger gitt. 

Skrevet
23 timer siden, Daria skrev:

Positive ting med valg (det har vært flere) denne uka: Kvinneandelen er nå rekordhøy både på Stortinget og blant landets biskoper :tommelopp: 

Aldri så galt. 

Kjenner lite til vår nye Oslobisp, så det blir spennende å lære henne å kjenne. 

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke stort til henne, men kvinne med bymisjonsbakgrunn er jo et godt utgangspunkt...

Skrevet

0-2 etter 10 minutter. Au da... 

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

0-2 etter 10 minutter. Au da... 

Høres ikke bra ut..... *medfølende* 

Skrevet

Jeg har ikke så veldig høye forventninger når det gjelder e-cup på bortebane, men det får da være grenser...

Skrevet

Mål for helgen: Kjøpe ny klokkaradio. FM-nettet stenger jo til uka, og jeg vil trenge å komme meg opp om morgenen også etter det...

Skrevet
45 minutter siden, Daria skrev:

Mål for helgen: Kjøpe ny klokkaradio. FM-nettet stenger jo til uka, og jeg vil trenge å komme meg opp om morgenen også etter det...

Det blir dritkjipt å ikke høre radio i bilen. For enten må "vi" (dvs bilens eier og min bedre halvdel) bruke 5 laken på ny bilradiogreie eller hva det nå heter i nymotens biler, eller vi må ha en adapter for DAB som må plugges inn i det eneste strømuttaket, altså der vi lader mobiler.

Skrevet

Utenriksminister Børge Brende har fått ny (internasjonal topp)jobb. Lurer på hvor lettet han er over å slippe å måtte forholde seg til en ny runde regjerningsforhandliner...?

• Liker 1
Skrevet

Vi vet jo alle hva kål primært frigør... :fart2:

Skrevet

I dag sørger Twitter over en kjendis jeg aldri har hørt om igjen. Imdb forteller meg at han er med i Twin Peaks, det forklarer vel både at så mange andre kjenner til ham og at jeg ikke gjør det :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...