Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaute da - du som har så countrystemme kunne vel valgt noe litt mer sjangertypisk... :cowboy: 

Skrevet

På the Proms nå: Impressions on a windy day av Malcolm Sargent - inspirert av en vindfull dag på golfbanen... :fnise: Denne hadde gjort seg som en gammel Merry Melodies-animasjon.

Skrevet

Jeg vil påstå at Tora Augestad gjør Kurt Weil bedre enn Nina Stemme...

Skrevet (endret)

Det kommer like brått på hvert år at Deg være ære egentlig er en melodi av Händel og et fast innslag på last night of the Proms... 

Og Nina Stemme har fått seg Donald-Duck-møter-Wagner-tilbehør :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Siden Sibelius og Wagner og Proms vant tv-kampen i går kveld, slenger jeg litt innom Stjernekamp-reprisen nå (ingen spoiling, takk - jeg vet ikke hvem som røk ut...). Benedicte Adrian har jo dreis på country-twangen, hennes beste kveld så langt

Skrevet

Alexander har meg hvertfall på låtvalget - Whiskey lullaby gir meg jo frysninger nesten uansett. Men han er en litt gå-i-ett-med-tapetet-artist - helt greit, men utpreger seg ikke på noen måte.

Skrevet

Ingen tvil om at Adam er på hjemmebane...

Forøvrig har jeg også fått sms fra Ap i dag, men som den enkle sjelen jeg er bare slettet jeg den og tenkte ikke noe mer over det før jeg så at dette tydeligvis er en stor sak for mange. Noen ringer, noen kommer på døra, noen sender sms. Det kalles valgkamp, er en viktig del av et demokrati og det er faktisk bare å slette den...

Skrevet (endret)
5 timer siden, Daria skrev:

Ingen tvil om at Adam er på hjemmebane...

Forøvrig har jeg også fått sms fra Ap i dag, men som den enkle sjelen jeg er bare slettet jeg den og tenkte ikke noe mer over det før jeg så at dette tydeligvis er en stor sak for mange. Noen ringer, noen kommer på døra, noen sender sms. Det kalles valgkamp, er en viktig del av et demokrati og det er faktisk bare å slette den...

:Nikke: 

Vi har stemt i dag. Og spist valgvafler. Nå ser "vi" på VIF-S08. Dvs jeg funderer på hvordan VIF skal klare driftsutgiftene på nye stadion samt hvor mange år det er til neste gang den nye stadion er full. Så VIF-RBK i vår, riktig on på Tullevåll, og det var langt fler trøndere enn VIF-folk på kampen, vi hørte knapt Klanen da de sang, så få gadd å møte opp. Og jeg tviler på at oppmøteviljen blir større i lengden bare fordi man har fått egen stadion.

Endret av Rosalie
Skrevet (endret)

Dubbel...

Endret av Rosalie
Skrevet

Kan fort bli mange tomme seter og litt overpretensiøs ramme for første divisjon... :filer: 

Skrevet

Det var en gang hoppgutta var kjent for å være litt fåmælte, innadvendte og alvorlige. Det gikk over... :fnise: 

Skrevet

Å, jeg elsker den danske lorden, ass. Lager kunst på Gamle Gress :nordvesta:

Skrevet (endret)

Ganske dejlig å være dansk - eller å ha danske - i RBK :nigo: 

Endret av Daria
Skrevet

Oppdatert her og. Både på Stjernekamp, mormonere, Skravla som stadig leder deg inn i fristelse og alt det andre som har blitt skrevet siden sist jeg var innom. :opplyser:

Skrevet

Liker også Lorden veldig godt! :nigo: 

Men ikke valgresultatet. :glare: 

Skrevet

I dag er det akkurat et år siden jeg gikk ned for telling - kanskje like greit at jeg ikke visste da hvor lang tid det ville ta å komme seg helt opp igjen... Det har vært et kjipt år jobbmessig på så mange måter (også uavhengig av formen), Trump ble president, vi har fortsatt borgerlig flertall og i går døde morfar.

Klar for blanke ark og noen nye fargestifter nå, takk.

Skrevet

Dagens beste valganalyse:

:rulle: *lo høyt og lenge*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...