Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17021 Skrevet 8. september 2017 Noen ting må jo bare deles
Skravla Skrevet 8. september 2017 #17022 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, Daria skrev: Noen ting må jo bare deles Absolutt -og så fort som mulig. Den sto på listen for helgen.
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17024 Skrevet 8. september 2017 Led meg ikke ut i fristelse...
Skravla Skrevet 8. september 2017 #17025 Skrevet 8. september 2017 23 minutter siden, Daria skrev: Led meg ikke ut i fristelse... Du kan gå selv?
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17026 Skrevet 8. september 2017 General Ræv Føkkings Naken levde opp til navnet sitt! Det gjorde han ikke på prøveframsyninga forrige uke... Rumpeinnlegget tIl Preben Hodneland i all ære (den var formfull og han visste å bruke dem), med det spørs om ikke generalen vant den duellen... 1
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17027 Skrevet 9. september 2017 Når nordmenn på ferie i Florida forteller på fb om evakuering og orkanforberedelser og får kommentar om at "det er jo litt kult [å oppleve] også" kjenner jeg at vi nærmer oss peak privilegert og uvitende arroganse. Vi snakker enorme ødeleggelser materielt og økonomisk og ikke minst mengder av berørte mennesker som risikerer å miste alt de eier og har, inkludert liv, levebrød og nære og kjære og få livet sitt endret for alltid. Det er ikke en litt kul ferieopplevelse... 1
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17028 Skrevet 9. september 2017 Jeg vandret litt planløst rundt i en stor coop jeg sjelden bruker og lurte litt på hva jeg egentlig hadde lyst på og så åpenbart helt usedvanlig lost og tanketom ut - en ansatt på vei forbi stoppet og lurte på om jeg trengte hjelp... Jeg takket pent nei og prøvde hardt å mønstre et litt mer intelligent ansiktsuttrykk Men jeg er i det minste intelligent nok til å tenke på hvor jeg (ikke) setter fra meg handlekurven (hett tips: På tvers mellom to hyller (mens du selv handler i en tredje) er ikke et lurt sted. Stå heller ikke foran kurvstablene mens du sjekker mobilen.).
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17029 Skrevet 9. september 2017 Det har regnet stort sett i hele dag, bortsett fra den halvannen timen jeg var ute (regnet ga seg fem minutter etter at jeg gikk ut, og begynte igjen en drøyt kvarter etter at jeg var komme hjem. As it should be...), men yr tviholder på at det egentlig er oppholdsvær og litt sol... Jeg har brukt de siste par timene til å se tippekamp fra England, kan ikke huske sist det skjedde. Men når Tottenham vinner 3-0 på bortebane frister det jo til snarlig gjentakelse
Roadrunner Skrevet 9. september 2017 #17031 Skrevet 9. september 2017 Kan melde om at oppholdsværet og har vært her i dag
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17032 Skrevet 9. september 2017 Så det var du som lokket den vekk? Skravla, hva sa jeg om å lede meg ut i fristelse...?
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17033 Skrevet 9. september 2017 Lisa Børud takler Gtechen Wilson adskillig bedre enn det Marian Aas Hansen gjorde... Men altså, Didrik nybakt pappa? Alt jeg ikke vet...
Skravla Skrevet 9. september 2017 #17034 Skrevet 9. september 2017 Akkurat nå, Daria skrev: Lisa Børud takler Gtechen Wilson adskillig bedre enn det Marian Aas Hansen gjorde... Men altså, Didrik nybakt pappa? Alt jeg ikke vet... Godt det ikke bare var meg som ble overrasket der..... Lisa taklet country veldig bra. Vil gjerne ha henne med til neste gang.
Skravla Skrevet 9. september 2017 #17035 Skrevet 9. september 2017 3 minutter siden, Daria skrev: Så det var du som lokket den vekk? Skravla, hva sa jeg om å lede meg ut i fristelse...? Det er ikke så enkelt å huske på om du har sagt at jeg skal, eller at jeg ikke skal, så jeg tar aldri noen sjanser. Og i dette tilfellet så står det nærmest navnet ditt der.
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17036 Skrevet 9. september 2017 -På øvelsen var du bensinmotor, men nå har du blitt diesel. Ja da så... Svt2 direktesender Last Night of the Proms, her blir det nok litt zapping...
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17037 Skrevet 9. september 2017 Here comes the bride... Hun synger jo surt, det blir veldig tydelig i en sang som denne.
Skravla Skrevet 9. september 2017 #17038 Skrevet 9. september 2017 Synes ikke Ida Marie var noe fin. Ble mye mer ballade enn country også.
Daria Skrevet 9. september 2017 Forfatter #17039 Skrevet 9. september 2017 Det er det jeg sier - antrekk og kleskode er ikke uviktig...
Rosalie Skrevet 9. september 2017 #17040 Skrevet 9. september 2017 Ja, Ida Marias grove rockestemme passet virkelig ikke til den låta, ass. For øvrig tror jeg at frk Børud kan komme veldig langt. For veldig entertainer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå