Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ting må jo bare deles :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Noen ting må jo bare deles :ler: 

Absolutt  -og så fort som mulig. 

Den sto på listen for  helgen. 

Skrevet

Led meg ikke ut i fristelse...

Skrevet
23 minutter siden, Daria skrev:

Led meg ikke ut i fristelse...

Du kan gå selv? 

Skrevet

General Ræv Føkkings Naken levde opp til navnet sitt! Det gjorde han ikke på prøveframsyninga forrige uke... Rumpeinnlegget tIl Preben Hodneland i all ære (den var formfull og han visste å bruke dem), med det spørs om ikke generalen vant den duellen... :flekke: 

• Liker 1
Skrevet

Når nordmenn på ferie i Florida forteller på fb om evakuering og orkanforberedelser og får kommentar om at "det er jo litt kult [å oppleve] også" kjenner jeg at vi nærmer oss peak privilegert og uvitende arroganse. Vi snakker enorme ødeleggelser materielt og økonomisk og ikke minst mengder av berørte mennesker som risikerer å miste alt de eier og har, inkludert liv, levebrød og nære og kjære og få livet sitt endret for alltid. Det er ikke en litt kul ferieopplevelse...

• Liker 1
Skrevet

Jeg vandret litt planløst rundt i en stor coop jeg sjelden bruker og lurte litt på hva jeg egentlig hadde lyst på og så åpenbart helt usedvanlig lost og tanketom ut - en ansatt på vei forbi stoppet og lurte på om jeg trengte hjelp... Jeg takket pent nei og prøvde hardt å mønstre et litt mer intelligent ansiktsuttrykk :fnise: Men jeg er i det minste intelligent nok til å tenke på hvor jeg (ikke) setter fra meg handlekurven (hett tips: På tvers mellom to hyller (mens du selv handler i en tredje) er ikke et lurt sted. Stå heller ikke foran kurvstablene mens du sjekker mobilen.).

Skrevet

Det har regnet stort sett i hele dag, bortsett fra den halvannen timen jeg var ute (regnet ga seg fem minutter etter at jeg gikk ut, og begynte igjen en drøyt kvarter etter at jeg var komme hjem. As it should be...), men yr tviholder på at det egentlig er oppholdsvær og litt sol...

Jeg har brukt de siste par timene til å se tippekamp fra England, kan ikke huske sist det skjedde. Men når Tottenham vinner 3-0 på bortebane frister det jo til snarlig gjentakelse :nigo: 

Skrevet

Kan melde om at oppholdsværet og :sol: har vært her i dag :strix:

Skrevet

Så det var du som lokket den vekk? :fy_fy: 

Skravla, hva sa jeg om å lede meg ut i fristelse...?

Skrevet

Lisa Børud takler Gtechen Wilson adskillig bedre enn det Marian Aas Hansen gjorde...

Men altså, Didrik nybakt pappa? Alt jeg ikke vet...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Lisa Børud takler Gtechen Wilson adskillig bedre enn det Marian Aas Hansen gjorde...

Men altså, Didrik nybakt pappa? Alt jeg ikke vet...

Godt det ikke bare var meg som ble overrasket der..... :baby: 

Lisa taklet country veldig bra. Vil gjerne ha henne med til neste gang. 

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Så det var du som lokket den vekk? :fy_fy: 

Skravla, hva sa jeg om å lede meg ut i fristelse...?

Det er ikke så enkelt å huske på om du har sagt at jeg skal, eller at jeg ikke skal, så jeg tar aldri noen sjanser. Og i dette tilfellet så står det nærmest navnet ditt der. 

Skrevet

-På øvelsen var du bensinmotor, men nå har du blitt diesel.

Ja da så...

Svt2 direktesender Last Night of the Proms, her blir det nok litt zapping...

Skrevet

Here comes the bride...

Hun synger jo surt, det blir veldig tydelig i en sang som denne.

Skrevet

Synes ikke Ida Marie var noe fin. Ble mye mer ballade enn country også. 

Skrevet

Ja, Ida Marias grove rockestemme passet virkelig ikke til den låta, ass. 

For øvrig tror jeg at frk Børud kan komme veldig langt. For veldig entertainer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...