Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Skravla skrev:

Begynte å se fra starten nå og missa tydeligvis bare to minutter..... så da var det jo raskt å se det jeg gikk glipp av. 

-Jeg vil si at Frank Kjosås leverte helt på det jevne. Men Franks jevne er jo heldigvis vanvittig høyt... :fnise:

Litt adrenalin i omløpm på noen og enhver i starten der :ler: 

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin svensketenor på nrk2 nå, bare sånn til opplysning og oppfordring...

Skrevet

Kristen far vil nekte datter å se BoM med klassen:

Skrevet

Ikke overbevist om at jeg som lærer ville tatt med med en gjeng 16-åringer dit...

Skrevet

Og det er nok et avkom på gang i den britiske kongefamilien også. I den forbindelse kan man jo hente opp et sitat fra prins Harry, fra forrige gang hans bror hadde barn på gang - I can't wait to see my brother suffer again :fnise: 

Skrevet

Ja, de er produktive disse unge kongelige, ass.

Skrevet

Så heller en ny episode av Flyhavarikommisjonen enn første omgang i landskampen - tror det var et lystigere valg, Det endte i det minste med at man lærte noe og ting ble bedre etterpå...

Skrevet

Det var vel ingen med fornuften noenlunde i behold som trodde at vi hadde noen mulighet til å slå Tyskland, men 0-6 er jo direkte pinlig...

Skrevet

Dagens observasjon: En fyr med en stor kniv tatovert på leggen. La oss håpe han jobber som kokk, ellers blir jeg litt bekymret...

Skrevet

Haha, mitt bidrag til årets valgkamp ble visst å gi en SV-frivillig en god telefonopplevelse :ler: Det ringte fra ukjent nummer:

-Hei, jeg ringer fra SV.

Jeg er jo mangeårig medlem, men det er et par valgkamper siden jeg var aktiv, så jeg tar for gitt at det handler om medlemsmobilisering av noe slag og svarer litt lunkent bekreftende på om jeg har tid til å snakke litt om valget.

-Jeg lurer på om du har tenkt å stemme, og om du har bestemt deg for hva?

Hæ? Ringer de medlemmene og spør hva de skal stemme? Er ikke det opplagt?

-Ja, jeg skal jo stemme SV som vanlig...

-Å, så bra, da er jo jeg kjempefornøyd!

...og det er først nå jeg skjønner at dette er en tilfeldig verve-velgere-telefon og ikke en målrettet medlemsmobiliseringssamtale :ler: Hun lurte på om jeg hadde noen spørsmål, jeg mente at jeg hadde vært medlem i såpass mange år at jeg hadde grei oversikt, så vi ønsket hverandre bare lykke til på mandag og tok farvel :fnise: De får sikkert høre mye dritt alle som ringer rundt i den anledning (uansett hvilket parti de ringer fra), så det er jo greit å kunne være et lyspunkt innimellom...

Da er samlet valgkampinnsats rettet mot meg personlig et besøk fra Venstre (jeg takket pent nei til brosjyren de ville gi meg) og en telefon fra SV. Mer enn vanlig, faktisk...

Skrevet

Stikkelbærbusk, faktisk. Her ligger det mange potensielle vitser og vaker... :ler: 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Daria skrev:

Stikkelbærbusk, faktisk. Her ligger det mange potensielle vitser og vaker... :ler: 

Er vel også en viss forskjell på public hair og pubic hair? :klo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Haha, det så jeg faktisk ikke - men jeg er ganske sikker på at det skal være pubic... :fnise: 

Skrevet

Og apropos stavfeil - eller rettere sagt ikke! - blir jeg ganske grintete når stavekontrollen på insta retter ham til han. Mulig de ikke er så opptatt av korrekt pronomensbruk, men det forbeholder jeg meg retten til å være (og ja, jeg vet at han er tillatt brukt også i objektsform, men det er fortsatt ham som er det korrekte. Så det så!).

Skrevet

Regissør Magnussen mente jo at den tok seg bra ut fra rad 3, så da burde det vel være brukbart fra 4 også :fnise: 

Skrevet

Har ikke fått hørt enda men trengte jo bare informasjonen fra deg. :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...