Daria Skrevet 2. september 2017 Forfatter #17001 Skrevet 2. september 2017 (endret) Akkurat nå, Skravla skrev: Begynte å se fra starten nå og missa tydeligvis bare to minutter..... så da var det jo raskt å se det jeg gikk glipp av. -Jeg vil si at Frank Kjosås leverte helt på det jevne. Men Franks jevne er jo heldigvis vanvittig høyt... Litt adrenalin i omløpm på noen og enhver i starten der Endret 2. september 2017 av Daria
Daria Skrevet 3. september 2017 Forfatter #17002 Skrevet 3. september 2017 Fin svensketenor på nrk2 nå, bare sånn til opplysning og oppfordring...
Rosalie Skrevet 4. september 2017 #17003 Skrevet 4. september 2017 Kristen far vil nekte datter å se BoM med klassen:
Daria Skrevet 4. september 2017 Forfatter #17004 Skrevet 4. september 2017 Ikke overbevist om at jeg som lærer ville tatt med med en gjeng 16-åringer dit...
Rosalie Skrevet 4. september 2017 #17005 Skrevet 4. september 2017 Lilleprinsen i Sverige har fått navn: Gabriel Carl Waltherhttps://www.dagbladet.no/kjendis/dette-skal-den-nyfodte-prinsen-hete/68659252
Daria Skrevet 4. september 2017 Forfatter #17006 Skrevet 4. september 2017 Og det er nok et avkom på gang i den britiske kongefamilien også. I den forbindelse kan man jo hente opp et sitat fra prins Harry, fra forrige gang hans bror hadde barn på gang - I can't wait to see my brother suffer again
Rosalie Skrevet 4. september 2017 #17007 Skrevet 4. september 2017 Ja, de er produktive disse unge kongelige, ass.
Daria Skrevet 4. september 2017 Forfatter #17008 Skrevet 4. september 2017 Så heller en ny episode av Flyhavarikommisjonen enn første omgang i landskampen - tror det var et lystigere valg, Det endte i det minste med at man lærte noe og ting ble bedre etterpå...
Daria Skrevet 4. september 2017 Forfatter #17009 Skrevet 4. september 2017 Det var vel ingen med fornuften noenlunde i behold som trodde at vi hadde noen mulighet til å slå Tyskland, men 0-6 er jo direkte pinlig...
Daria Skrevet 6. september 2017 Forfatter #17010 Skrevet 6. september 2017 Dagens observasjon: En fyr med en stor kniv tatovert på leggen. La oss håpe han jobber som kokk, ellers blir jeg litt bekymret...
Daria Skrevet 7. september 2017 Forfatter #17011 Skrevet 7. september 2017 Haha, mitt bidrag til årets valgkamp ble visst å gi en SV-frivillig en god telefonopplevelse Det ringte fra ukjent nummer: -Hei, jeg ringer fra SV. Jeg er jo mangeårig medlem, men det er et par valgkamper siden jeg var aktiv, så jeg tar for gitt at det handler om medlemsmobilisering av noe slag og svarer litt lunkent bekreftende på om jeg har tid til å snakke litt om valget. -Jeg lurer på om du har tenkt å stemme, og om du har bestemt deg for hva? Hæ? Ringer de medlemmene og spør hva de skal stemme? Er ikke det opplagt? -Ja, jeg skal jo stemme SV som vanlig... -Å, så bra, da er jo jeg kjempefornøyd! ...og det er først nå jeg skjønner at dette er en tilfeldig verve-velgere-telefon og ikke en målrettet medlemsmobiliseringssamtale Hun lurte på om jeg hadde noen spørsmål, jeg mente at jeg hadde vært medlem i såpass mange år at jeg hadde grei oversikt, så vi ønsket hverandre bare lykke til på mandag og tok farvel De får sikkert høre mye dritt alle som ringer rundt i den anledning (uansett hvilket parti de ringer fra), så det er jo greit å kunne være et lyspunkt innimellom... Da er samlet valgkampinnsats rettet mot meg personlig et besøk fra Venstre (jeg takket pent nei til brosjyren de ville gi meg) og en telefon fra SV. Mer enn vanlig, faktisk...
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17012 Skrevet 8. september 2017 Stikkelbærbusk, faktisk. Her ligger det mange potensielle vitser og vaker...
Roadrunner Skrevet 8. september 2017 #17013 Skrevet 8. september 2017 (endret) 10 minutter siden, Daria skrev: Stikkelbærbusk, faktisk. Her ligger det mange potensielle vitser og vaker... Er vel også en viss forskjell på public hair og pubic hair? Endret 8. september 2017 av Roadrunner
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17014 Skrevet 8. september 2017 Haha, det så jeg faktisk ikke - men jeg er ganske sikker på at det skal være pubic...
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17015 Skrevet 8. september 2017 Og apropos stavfeil - eller rettere sagt ikke! - blir jeg ganske grintete når stavekontrollen på insta retter ham til han. Mulig de ikke er så opptatt av korrekt pronomensbruk, men det forbeholder jeg meg retten til å være (og ja, jeg vet at han er tillatt brukt også i objektsform, men det er fortsatt ham som er det korrekte. Så det så!).
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17016 Skrevet 8. september 2017 Preben Hodneland har rumpeinnlegg i Book of Mormon. Godt å vite hvor jeg skal feste blikket i kveld...
Skravla Skrevet 8. september 2017 #17017 Skrevet 8. september 2017 10 minutter siden, Daria skrev: Preben Hodneland har rumpeinnlegg i Book of Mormon. Godt å vite hvor jeg skal feste blikket i kveld... Ja, det var nødvendig å få vite.
Skravla Skrevet 8. september 2017 #17018 Skrevet 8. september 2017 Godt det er midt på 4'ern vi er da.
Daria Skrevet 8. september 2017 Forfatter #17019 Skrevet 8. september 2017 Regissør Magnussen mente jo at den tok seg bra ut fra rad 3, så da burde det vel være brukbart fra 4 også
Skravla Skrevet 8. september 2017 #17020 Skrevet 8. september 2017 Har ikke fått hørt enda men trengte jo bare informasjonen fra deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå