Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at det har gått nokså bra - hvertfall med Hammond. Bilden er det neppe håp for...

Skrevet

Fy f....!  Skottland snur kampen mot England fra 0-1 til 2-1 på fire minutter - de fire siste minuttene, for å være nøyaktig. Bare et par overtidsminutter igjen nå... :ball: 

...og der utlignet England! For an avslutning på kampen :daane: 

Skrevet

16 minutter spilt, og to nordmenn går ned for telling etter å ha skallet med hverandre. Ingen motspiller involvert i situasjonen. Landslaget leverer igjen... :rolleyes: 

Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt traumer etter gårsdagens landskamp. Først og fremst knyttet til bildene jeg fikk i hodet da Kjetil Rekdal avleverte følgende kraftsalve: Jeg vet at det ikke er lov med pryl, men det er nesten så vi bør ta buksa ned der, finne fram en risbusk og bare klaske løs. :overrasket: Den han ville klaske løs på var Tarik Elyounoussi (som nok er enda mer traumatisert, en vennlig tanke er herved oversendt) som gjorde kveldens største feilvurdering og aldri vil få glemme akkurat det.

Endret av Daria
Skrevet

Det har vært en BBC-relatert britisk helg - Brian Cox på Sentrum Scene fredag, Phil Jupitus på Latter i kveld. Stjerner og planeter, uanstendig omgang med vepsebol, ewoks, Charles Darwin, Paul McCartney, Theresa May, haiku-dikt og Jeremy Clarkson var alle blant berørte emner minst en av kveldene... 

Skrevet

Kveldens spørsmål: Hvor lenge blir jeg sittende oppe og følge streamingen fra Tony awards-utdelingen? Sendingen fra den røde løperen begynner nå, så selve utdelingen begynner ikke før om to timer... Bette Midler og Patti LuPone er begge nominert til beste skuespillerinne, der snakker vi kjempenes kamp... Dessuten er jo en viss sjarmerende og skjønnsyngende baryton (for anledningen med ekstra pondus, helskjegg og trekkspillet Olga) nominert...

Skrevet

Hvor lenge du sitter oppe har noe med hvor trøtt du er og om (eller hvor tidlig) du skal på jobb i morgen..... 

Jeg burde vært i seng for lenge siden, men det snakker vi ikke om. 

Skrevet

Hvis streamen skal fortsette å hakke og henge like mye som den har gjort så langt blir det neppe lenge...

Skrevet

Knallrød sateng-smoking med et gloitrende tigerhode på ryggen. Det er ikke så ofte menn avviker fra svart ved spesielle anledninger, men det er kanskje ikke så overraskende at det skjer på et teater- og musikalarrangement :fnise:

Skrevet

-It's the year of the ear!

Moteekspertene melder at store øredobber er in. Ermer skal også være et blikkfang, det hviskes til og med om skulderputer...

Skrevet

-He has a 33,333% chance of winning. And then we'll be proud of him - for the first time ever!

Ah, søsken :ler: Storesøster er full av beundring over lillebrors finaleplass i Great British Bake-Off... :fnise:

Skrevet

*akutt nostalgisk anfall*

Skrevet

Det var en gang Mark Owen toppet det meste - og dominerte soveromsveggene mine... :rodmer:

Skrevet

Ojda. Der ble jeg brått fjortis igjen. 

Skrevet

Du kjente hormonene blomstre du også, ja? :fnise: 

Skrevet

Eurosports friidrettskommentator vil ha lengdehopperne utfor og spydkasterne av gårde. Et lynkurs i preposisjoner hadde kanskje vært på sin plass...?

Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Eurosports friidrettskommentator vil ha lengdehopperne utfor og spydkasterne av gårde. Et lynkurs i preposisjoner hadde kanskje vært på sin plass...?

Du kan ikke få både sport og norsk gramatikk. Det får være måte på kravstor!

Skrevet

Joda, nrk får det jo til...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Han følger opp med at det gås voldsomt i rullestollracet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...