Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stor enighet på Lerkendal om at Rosenborg vinner kveldens jubileumskamp - Rosenborg 1900-tallet (i praksis 1990-tallet :fnise: ) mot Rosenborg 2000-tallet :ler: Tror jeg har sett samtlige spillere på begge lag på banen i deres aktive karriere - noen oftere enn andre. Et par av dem har jo også bidratt til tapetseringen på soverommet i perioder... :plystre: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og selvfølgelig stiller Arve Tellefsen med RBK-skjorte og guarnerius for å spille med på Bilde tå'n Ivers...

Skrevet

10 minutter, fem mål. Mini scorer, Brattbakk scorer. Morsomste fotballkampen jeg har sett på lenge :fnise: 

Skrevet

Frode jo! :sjenert:

Får se litt før Tidsbonanza :hoppe:

Skrevet

Mye kjent og kjært og minneframkallende på den banen der... Jeg hadde autografkort fra en god del av dem, lurer på hvor det ble av dem? :klo: 

Skrevet

9-11, da snakker vi fotballresultat :ler: 

Og selvfølgelig skulle Eggen være involvert når nye unge spillere skulle innrede leiligheten - Ørjan Berg hadde da ikke trodd noe annet...? :rulle: 

Skrevet

Matthew Perry spiller Ted Kennedy i den nye Kennedy-serien. Det er litt vanskelig å ta på alvor skuespillere man i så stor grad forbinder med én rolle...

Skrevet

...og særlig når han snakker til rollefiguren Joey...

Skrevet

Jeg skriver "jeg er" på snapchat og stavekontrollens forslag til neste ord er skolebibliotekar og operaskadet. Den kjenner meg for godt :fnise: 

Skrevet

Er i ferd med å bli opprørt. Ser nemlig dokumentaren Trapped nå. Fy f..., USA skal liksom være et sivilisert og opplyst land, men de går virkelig baklengs inn i fremtiden med de etterhvert helt ekstreme abortlovene. 

Skrevet

Den utviklingen har gått gal vei i årevis, men nok en gang gjør ikke Trump ting noe bedre, for å si det pent...

Har del kvelden mellom Cubakrisen, London i Viktoriatiden og nå James Bond. Forandring fryder...

Skrevet

Nå snakker vi bryllupsbilde. :bryllup:  Ikke overbevist om at jeg hadde klatret ut på bommen i en hoppbakke i full brudestas...

Skrevet

Tomorrow never dies har unektelig fått ny aktualitet i disse fake news og alternate facts-tider...

Skrevet (endret)

Han jeg bor sammen med har det siste året beveget seg fra hoodies, slacke jeans og skatesko til skjorter og herregensere, en og annen blazer, penere bukser og sko kjøpt enten i Saville Road eller hos skomaker Dagestad. Da vi var i London i høst kjøpte han seg håndlaget herreparaply til rundt 3000 kr. Så nå venter jeg bare på at han skal begynne å åpne dører og dra ut stolen for meg. :fnise: Det gjør det definitivt enkelt å kjøpe fødselsdagsgave til ham i år, for med den skogarderoben (nevnte jeg at han bruker skotre i skoene når de ikke er i bruk?) trenger han definitivt skikkelige kalosjer.

Han reagerte faktisk på at kronprinsen brukte sportsklokke til sjaketten 17. mai i stedet for et skikkelig armbåndsur. :daane: 

Endret av Rosalie
Skrevet

Gentleman-antrekk krever helt klart gentleman-manerer :Nikke: 

Skrevet

-I once found a meat pie down my trousers...

Det er ikke hestekjøpet til Kevin Bridges, men Ed Byrne har også en ganske minneverdig Would I lie to you-episode på samvittigheten... :rulle: 

Skrevet (endret)

Jeg klarte å skru av tven til tross for at det var et Dara O'Briain-show på gang, fordi jeg skulle legge meg. Så oppdaget jeg at Jamie Cullum live-streamer konserten sin på facebook...

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...