Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pride and prejudice-filmen med Kiera Knightley blir aldri annen enn en blek kopi, men Judi Dench som sjefsnobb Lady Catherine de Bourg er ganske ubetalelig :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiera Knightley står foran et vindu og vi ser omrisset av beina hennes. Jeg er ganske sikker på at en kvinne på Jane Austens tid aldri ville glemme å ta på seg underskjørt... 

Skrevet

De ble vel praktisk talt født med underskjørt på den tiden.

Skrevet

Jeg er stort sett ganske altetende - kanin, kenguru, haggis, smalahove, reinsdyrhjerte, bring ut on. Men det velter seg litt i meg når jeg ser Dara O'Brien (ikke) spise iguana-hode...

Skrevet

Litt å lese seg opp på her ja. Jeg så ikke på Grand Prix jeg, men jentene våre har oppdatert meg, så jeg vet hvem som vant og har hørt sangen. Det er ikke verst bare det. :ler:

(Fant ut ved middagen lørdag at jeg aldri hadde hørt den norske, det var visst litt uhørt... )

Skrevet

I dag skal jeg ta oppvasken! :danser:Når man har vært uten varmtvann og fungerende kjøkken siden onsdag får man et nytt perspektiv på så mangt... :fnise: 

Skrevet (endret)

En viss stepper la ut instastory fra utenfor Oslo Nye i dag. Håp om å få sett ham på innsiden til høsten?

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg vil gjette på at sannsynligheten for å se ham her er stor, ettersom han står på rollelisten... ;)

Skrevet

Dagens problemstilling for de (over)møblerte hjem: Hvor mange kakespader trenger man egentlig? Jeg har fire og har en følelse av at det muligens er litt i overkant... #borgerskapsproblem (vi er tross alt langt forbi #ilandsproblem :fnise: )

(For de som lurer: To av dem hører til bestikket mitt, en er en helt enkelt nøytral fra før jeg begynte å samle bestill og en er sannsynligvis fra Yves Rocher, med jordbærmønster og matchende brødkniv (som jeg igrunnen også har fire av...).)

Skrevet

Hipp hipp hurra! :flagg:

Vi har allerede nådd peak 17. mai - nrk intervjuet bunadskledde mennesker som gikk på ski med store flagg. Jeg skjønner jo at utlendinger synes det er litt merkelig :fnise:

Tantepliktene kaller etterhvert, men jeg skal ikke dra før om et par timer. I dette været frister det ikke så veldig å gå i byen og se toget, tror det blir tv og te i stedet...

• Liker 1
Skrevet

Finsk entusiasme, dagen til ære :fnise: 

Skrevet

Amerikansk turist holder lama på vestlandsøy og bunadskledd jente rir kamel i Kenya. !7. mai på nrk har det meste :fnise: 

Skrevet

Hurra! :flagg:
Ble kaffe og tog på TV i år. Det var deilig å slippe vonde føtter og fryse på seg blærekatarr.

Skrevet

Jeg var ufrivillig våken fra ca 0230 til i 7-tiden i morges, så noen tur til byen var uaktuelt. Har sett på barnetoget på TV og spist kjøpekake. Helt OK 17. mai.

Skrevet (endret)

Jeg hadde min første 17. mai siden jeg ble mor, der jeg ikke dro til byen. Og det ga jammen det mersmak. :Nikke: I år hadde vi så mange oppgaver ved skolen at vi ikke orket stresset med å reise til byen først, så nå har jeg lyst å ha det slik hver 17. mai. ;)

Endret av Jerle
Skrevet

Jeg fant, jeg fant! I en smykkeboks innerst i nattbordskuffen lå den ene øredobben fra smykkesettet jeg fikk av Vimse til 30-årsdagen :bolledeig: Jeg mistet den ene og la den andre på et lurt sted, den første dukket opp igjen - men hvor var egentlig det lure stedet...? (*pause for Piet Hein-assosiasjoner*) Men nå har jeg begge på samme sted igjen :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Det bakes makroner på Great British Bake-Off - jeg sikler bare ved tanken på noen av de smakene de leker seg med. Hva med solbær/mint, stikkelsbær/hyll eller kokos/ananas? Lime/sjokolade, sjokoladefyll smaksatt med mint eller appelsin, mojitomakroner - hvorfor er ikke jeg gjestedommer der...? :sikle: 

Skrevet

Gubben er på guttetur i utlandet. Siden han reiste rett etter jobb i går, ville jeg normalt sittet uten bil i helga (sånn går det når jeg ikke vil være med å betale på en overpriset BMW). Men jeg glimtet til i går, og kjørte han til Gardermoen i stedet. Så nå skal jeg på IKEA!

For øvrig bra UP ikke var ute i går, jeg var vel oppe i 160 i 110-sonen. Jepp, jeg er et lite fartsmonster.

Skrevet

Nå er det vel ikke primært for UPs skyld det er greit å holde seg noenlunde til fartsgrensene... *moralpreken*

Rydder kjøkken, har snart det meste på plass i skuffene. Nå gjelder det å finne en lur hylleløsning for halvannen meter kokebøker og et 40-talls tebokser...

Skrevet

Nils Arne Eggen :hjerte:

Man får jo både gåsehud og klump i halsen av noen av disse bildene... :sjenert: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...