Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være det som er stilkonet...

Skrevet

Digger de svenske kommentatorene. 

Skrevet

Åkei, I'm in, en stund. Han mannen prøver seg på et intenst blikk, og jeg må le. Det funker kkke helt, mao. 

Skrevet

Land? Vet ikke. Nest siste land. 

Skrevet

Har ingen svensk kommentator, dessverre. NRK enogtoogtre holder for meg. 

Skrevet

Han her hadde et mye finere blikk. 😍

Skrevet

Svenskene er fantastiske. 

Jeg tror mannen med blikket skulle være forførende, med han ble bare tvilsom. Jeg ville ikke blitt med ham til Verona, for å si det sånn...

Skrevet

Israel var litt fengende da.... 

Skrevet

Mye bedre å hvile eget blikk på også...

Skrevet

Det er kanskje det mest positive jeg har å si om opptredenen hans. Han klarer å synge nesten rent og flørte med kamera OG blunke samtidig. 

Det mest positive jeg har å si om antrekket hans er at det viser fram overarmene og at buksa ikke er gjennomsiktig. 

Skrevet
2 minutter siden, Dallandra skrev:

Det er kanskje det mest positive jeg har å si om opptredenen hans. Han klarer å synge nesten rent og flørte med kamera OG blunke samtidig. 

Det mest positive jeg har å si om antrekket hans er at det viser fram overarmene og at buksa ikke er gjennomsiktig. 

Det er ganske mye bra for antrekket, tross alt. 

Skrevet

De armene var tross alt verdt å vise fram - homsene i feeden min er ganske samstemte i at dette var et av kveldens høydepunkt :ler: 

Skrevet

Jeg vil ha østerrikeren og månen hans til finalen. Litt mer usikker på Romania...

Skrevet

Månen kan få være med. 

Skrevet

Jeg trenger ikke Kroatia....

Skrevet

Kan ikke smileyforkortelsene her lenger, men ler høyt og slår meg på låret! Ja virkelig, det kan jeg være enig i! Ser oppsummeringen i og det var ikke mye å rope hurra for. Han homsehatende homsen var ikke noe særlig han heller (Croatia). Fra sidelinjen kommer det at Danmark var ganske fin å se på. 

14-åringen som ble sendt i seng heier på Norge, det er hans type musikk. 

Skrevet

Han har jo en viss underhoildningsverdi... Sangen i seg selv hadde antagelig ikke vært så verst med et par gode vokalister.

Skrevet

Det er noe varulv-aktig over gliset til han "Verona-duden"

Skrevet

Bulgaria er visst favoritt - jeg la mest merke til luggen hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...