Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har spolt meg gjennom en god del av ettermiddagens kongesending - garden gjør seg i hurtigfilm :ler:

Jonas Gahr Støre kom løpende i siste liten - det er jo nesten skandale :fnise:

Mintgrønt på Märtha - framhever brunfargen hennes. Og Sofia viser fram magen :gravid: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ikke primært kjolen til WonderWoman Desiree som fikk så mye omtalen i går...

Skrevet

Marie-Chantal var vel litt voldsom - det får være måte på frynser og kapper og legg...

Skrevet

Der var jo faktisk det gamle spanske kongeparet også. Jeg skvatt da jeg så at det sto kong Juan Carlos og dronning Sofia på gjestelisten - de abdiserte da for flere år siden? :klo: Men de beholder tydeligvis konge- og dronningtittelen, mens den tidligere nederlandske dronning Beatrix gikk tilbake til prinsessetittel da hun abdiserte. Så vet dere det :ler: 

Skrevet

Og apropos Nederland, nåværende dronning Maxima er som  alltid stilig. Ofte litt alternativ og fargerik, men stilig :jepp: 

Skrevet (endret)

Og så var man inne i direketesendingen - kongeparets tale.

Sonja høres jo litt ut som Enkefru Stengelføhn-Glad - eller omvendt :fnise: Men jeg liker kjolen (at jeg nå holdt på å skrive kjonen må jo være en freudiansk glipp :ler: ), og er man jubilerende dronning er det ingen grunn til nå spare på perlene.

Man kan være konge i Norge uten å hoppe på ski :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Åh, kjolen er laget av folk på operaen! Så flott!

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Og så var man inne i direketesendingen - kongeparets tale.

Takk for tipset - fikk med meg slutten 😊

Skrevet

Rørt vet jeg ingenting om...

Skrevet

Grine? Nei, sånn driver man ikke med. *hulk*

Skrevet

Litt usikker på om det er tiden som har gått fra Hege Schøyen-innslaget eller om det bare aldri var så morsomt...

Skrevet

Det ble litt for mange "dronningen" i en setning - til slutt glapp det et "du" ut av Jon Gelius :fnise: 

Skrevet

Nå fikk jeg jo litt lyst til å gå opp på Slottsplassen og se på lysene...

Skrevet
På 9.5.2017 den 18.15, Daria skrev:

Jeg har lyster

Det er Dallandras feil, det var hun som sendte den første linken. På den annen siden var det vel et bilde jeg sendte som fikk henne til å begi seg ut i netthandelens skumlere områder i utgangspunktet, så det er mulig vi får dele den skylden...

Er med på deling. :D

Skrevet

Skylden er delt, men selvkontrollen er min... :nigo::ler:  Og alle de kule koppene snart dine... :sur: 

Skrevet

Derfor vil aldri Lucy Worsley delta på Strictly come dancing:

Sitat

When we got married, my husband made me sign a prenuptial agreement that was very short and said only that I would never appear on the show. I think he thought there would be too much showing off involved and it would all go to my head because I already loved sequins quite a lot. I couldn’t say exactly what was in his head, but he definitely felt it would be bad for my mental health.

Jeg har hørt urimeligere krav... :ler: 

Dessuten:

Sitat

I put a lot of thought into what I wear. As an art historian, I think clothes express something about who you are and what you are saying. Clothing is intellectual.

Så det så... :fnise: 

Skrevet

Sånn shoppingmessig.... noen har handlet operabilletter for over 15000 kr i dag. :plystre: 

Skrevet

Sånn apropos å dele på ting også, egentlig... *ser feriepengene flagre* :fnise: 

Skrevet

Utypisk Londonfarer melder seg - en langhelg i London helt uten å sette beina på tuben, og med shoppingkostnader på ca 500 kr. Hadde det aldeles supert, altså! 

Skrevet

500 kr? Jeg er ganske sikker på at det finnes regler mot sånt (selv om RR neppe er enig...) :fnise:

Hvor ble det afternoon tea?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...