Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tero Pitkämäki henger fortsatt med, han begynner jo å bli voksen etterhvert...

Edda er ferdiglest, en kanne grønn mangote drukket, taco spist - og som noen kanskje skjønte av forrige setning er friidretten i gang.

Caster Semenya fortsetter å vinne - da fortsetter vel debatten også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nrks 15 minutter lange sendingspause fra Doha fikk vi tidenes nest lengste spydkast noensinne - 93,90 :hakeslepp: Godt jeg hadde slått over til svt...

(Dagens tastefeil: sypkast. Kos dere med de bildene i hodet - jeg vil jo ikke være alene med dem...)

Skrevet

Det er ikke alt du trenger å dele da..... :ler: 

Skrevet

Jeg trenger ikke, men jeg gjør det så gjerne likevel - man skal jo etterstrebe generøsitet :jepp: 

Skrevet

Ferske reker i sola på verandaen, vindstille og nydelig. Er jo sommer dette! :strix:

Skrevet

Jeg så noen bikinier (og tilhørende bikini-selfie-tagning... :rolleyes: ) i Frognerparken i dag - så varmt er jeg ikke overbevist om at det var, men det var deilig :sol: Dessuten har jeg hørt årets første avspilling av Postgirobyggets En sommerdag, så det meste tyder på at sommeren er i rute :fnise: 

Skrevet (endret)
Sitat

There’s Toni Morrison, who is quoted as saying, “Bit by bit, she had claimed herself. Freeing yourself was one thing, claiming ownership of that freed self was another.” (Ivanka does not note that those lines are from the novel “Beloved” and refer to freedom from actual slavery; in this context, they are used as the chapter divider before a section on time management, in which she asks women, “Are you a slave to your time or the master of it?”) 

Godt valgt og vel gjennomtenkt, og overhodet ikke smakløst. Tror jeg klarer meg uten Ivanka Trumps bok med "råd" til arbeidende kvinner...

Endret av Daria
Skrevet

Hmm... Da må jeg bytte den gaven.

Skrevet

Merci, la France! *puster lettet ut*

Skrevet

Det er ikke så greit å være amerikaner for tiden, jeg har full forståelse for den frustrasjonen...

Skrevet

Jeg har hatt bitteliten valp på besøk - 12 uker toypuddel, på størrelse med en halvannen liters melkekartong... Verden er skummel, det tryggeste er å sitte på armen, eller hvertfall så tett på noen man kan komme. Jeg synes vel egentlig det var unødvendig å tisse på teppet, men hun valgte i det minste en liten fillerye heller enn det store persiske teppet...

I kveld skal det kjøkkenhandles - den som ikke har bestemt seg nå må få ut fingeren....

Skrevet

Jeg skjønner det prinsipielle i å være motstander av at makt skal arves, men etter å ha lest intervjuet med kongen i A-magasinet og levd - takk og pris bare på avstand - med president Trump i 100 dager (og bare tenkt tanken på at Framkrike kunne fått president Le Pen) sliter jeg litt med å forstå i praksis at det er nordmenn som synes republikk er en mye bedre idé...

Skrevet

Tenk om de hadde fått Le Pen ja. :daane:  Jeg har ikke tenkt så alt for mye over det med at vi har kongefamilie, jeg har vært godt fornøyd i grunn. Og så mener jeg at republikk ikke er løsningen.

Dessuten synes jeg det er kult at det skal deles ut kroneis ved slottet i dag. :ler: :essen2:

Skrevet

Og mens vi venter på kveldens bursdagsfeiring - her er en annen monark. At man er 91 og dronning er ingen grunn tiø å ikke kjøre sin egen Jaguar hjem fra kirken...

Skrevet

Det er mulig barnekoret ville sunget renere om de hadde sluppet å hoppe hele tiden? Det er ganske slitsomt når man skal synge samtidig...

Skrevet

Jeg har lyster

Det er Dallandras feil, det var hun som sendte den første linken. På den annen siden var det vel et bilde jeg sendte som fikk henne til å begi seg ut i netthandelens skumlere områder i utgangspunktet, så det er mulig vi får dele den skylden...

Skrevet

-Vi skal komme tilbake til kjolene, vær du sikker!

Skal Jon Gelius selv stå for den kommenteringen også? :fnise: 

Skrevet

Garden synger - alltid et høydepunkt. Og ingen tvil om hvilke av ungene som er Märthas - særlig yngste og eldste likner på sin mor...

Skrevet

Mini-Märtha kjeder seg... :fnise: 

Skrevet

Kronprinsens entusiastiske framføring av Hurra for deg må jo bli en youtube-klassiker :rulle: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...