Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg :hoppe:

:hoppe:

Jeg skal på N2N for fjerde og femte gang.... billettene er bestilt. Men vurderer også en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg :hoppe:

I KNOW!!! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noen timer på teateret i mitt hjerte neste år også gitt. Og DA skal unge Werther beskues......

Han med karamellene?

:fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir noen timer på teateret i mitt hjerte neste år også gitt. Og DA skal unge Werther beskues......

:Nikke:

Jeg likte også det som sto (tror det var i den artikkelen det sto? Eller så var det et annet sted...) om den planlagte ombyggingen av foajeen i sommer -nå blir det restaurant og bar der, så man kan få en ekte helaften på teatret. Det ble også antydet noe om en bokhandel -jeg har jo i kundeundersøkelse tidligere antydet hva jeg synes de kan selge der... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk fem bøter på en time.

Hvorfor er dette en nyhetssak? De kunne åpenbart hverken lese skilt eller andre ting (jeg har hverken bil eller lappen, men systemet med piggdekkoblat kjenner jeg da til likevel), og fikk rettmessig svi for det. Hadde det vært meg, ville jeg nok ligget litt lavt med mine tabber -jeg ville hvertfall ikke posert i riksdekkende avis med full navn og bilde -"Se, så dum jeg er! *fnis* " :rolleyes:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig kveld :hoppe: Først nydelig middag på Posthallen -har ikke vært der før, men kommer nok gjerne igjen :sikle: Deretter til Edderkoppen og Raske menn, opg halvannen times latterkramper. Men jeg skjønner ikke helt de som hadde med seg barn dit -det er ikke akkurat barnevennlig, her var det groviser og banning i lange baner, og litt full frontal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...