Daria Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #15681 Skrevet 31. januar 2017 President Harrison døde etter bare 32 dager i embedet. Det er mange måter å sette rekorder på for en president som vil vise at han er tidlig ute med det meste...
Daria Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #15682 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har vært en tur på Fretex i dag og kom hjem med tre kjeder og to bøker - en om musikaler og en om bøker og bokhandlere. *lytter til den sjokkerte stillheten* Ruslet litt på Vår Frelsers gravlund også, hilste på Ibsen og konstaterte igjen at jeg vil ha tittelen min på gravstøtten når den tid kommer. I dag så jeg en kriminalbetjent, en seddelkontrollør og en stortemplar, i tillegg til det vanlige utvalget professorer, advokater og grosserere - og hustruer... Og nå dagens Josh - dagen blir ikke helt den same uten...
Daria Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #15683 Skrevet 1. februar 2017 I avdelingen for de mange usedvanlig intelligente menneskene som vanker på twitter presenterer vi i dag hen som kaller en av verdens rikeste kvinner for welfare queen. Vi gratulerer...
Daria Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #15684 Skrevet 2. februar 2017 Dagens navn fra ski-NM: Dengerud...
Daria Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #15685 Skrevet 2. februar 2017 Dagens beste skilt, utenfor en pub i sentrum (fritt etter hukommelsen, særlig hva tallet angår): You are the result of 3.2 billion years of evolutionary progress. Act like it! Ikke like imponert over deler av Valentines-skiltet til Pascal: Singel og bitter? Da trenger du noe søtt! Seriøst...?!
Daria Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #15686 Skrevet 2. februar 2017 Hva ville jeg ikke gitt for å se utvalgte mannlige norske musikalskuespillere prøve seg som Disney-prinsesser...
Roadrunner Skrevet 3. februar 2017 #15687 Skrevet 3. februar 2017 10 timer siden, Daria skrev: Dagens beste skilt, utenfor en pub i sentrum (fritt etter hukommelsen, særlig hva tallet angår): You are the result of 3.2 billion years of evolutionary progress. Act like it! Ikke like imponert over deler av Valentines-skiltet til Pascal: Singel og bitter? Da trenger du noe søtt! Seriøst...?! Den første var fin! Den andre... Ikke akkurat imponert.
Jerle Skrevet 3. februar 2017 #15688 Skrevet 3. februar 2017 13 timer siden, Daria skrev: Dagens beste skilt, utenfor en pub i sentrum (fritt etter hukommelsen, særlig hva tallet angår): You are the result of 3.2 billion years of evolutionary progress. Act like it! Ikke like imponert over deler av Valentines-skiltet til Pascal: Singel og bitter? Da trenger du noe søtt! Seriøst...?! Det første var veldig bra ja. Det siste skiltet kunne nok ha resultert i at jeg ikke gadd å stikke innom der igjen.
Daria Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #15689 Skrevet 3. februar 2017 Jeg vurderte å stikke innom Pascal og være singel, rasende og dypt fornærmet. Det er omtrent like velgjennomtenkt og kundevennlig som kelneren som snakket om festbremser da deler av selskapet ikke skulle ha vin... 1
Daria Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #15690 Skrevet 3. februar 2017 Det satt en dame og mediterte på toget i dag - spikrak i ryggen helt ytterst på setet med lukkede øyne og helt åpenbart konsentrert om meditasjonspusting. En mann satte seg ved siden av og begynte uten videre å massere nakken hennes - hun snur seg sier Det er veldig snilt av deg og det trengs sikkert, men når jeg er i meditasjonen må jeg ha stillhet. Så da tok han av seg sko og sokker og sorterte myntene sine. Jeg ble litt - av begge to, egentlig. En helt vanlig fredag på lokaltoget... Det var et sånt øyeblikk hvor jeg føler meg veldig normal der jeg satt med boken min...
Daria Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #15691 Skrevet 3. februar 2017 Reklame for match.com: God valentinsdag til alle single. Nyt det så lenge det varer. Eh... var det meningen at jeg skulle føle meg truet nå? Parforholdet kommer og tar deg når du minst aner det, og da er helvete løs?
Rosalie Skrevet 3. februar 2017 #15692 Skrevet 3. februar 2017 6 timer siden, Daria skrev: Det satt en dame og mediterte på toget i dag - spikrak i ryggen helt ytterst på setet med lukkede øyne og helt åpenbart konsentrert om meditasjonspusting. En mann satte seg ved siden av og begynte uten videre å massere nakken hennes - hun snur seg sier Det er veldig snilt av deg og det trengs sikkert, men når jeg er i meditasjonen må jeg ha stillhet. Så da tok han av seg sko og sokker og sorterte myntene sine. Jeg ble litt - av begge to, egentlig. En helt vanlig fredag på lokaltoget... Det var et sånt øyeblikk hvor jeg føler meg veldig normal der jeg satt med boken min... Geez! 3 timer siden, Daria skrev: Reklame for match.com: God valentinsdag til alle single. Nyt det så lenge det varer. Eh... var det meningen at jeg skulle føle meg truet nå? Parforholdet kommer og tar deg når du minst aner det, og da er helvete løs? Ja, nå må du passe deg!
Daria Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #15693 Skrevet 3. februar 2017 Og jeg som skal på Kielferga i helgen, hvor farer lurer bak hvert hjørne...
Daria Skrevet 3. februar 2017 Forfatter #15695 Skrevet 3. februar 2017 *nynner tema fra Love Boat* Eller ikke....
Daria Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #15696 Skrevet 4. februar 2017 En positiv politisk nyhet fra USA - det har ikke vært så mange av den de siste ukene. En føderal dommer, republikaner til og med, har satt en midlertidig stopp for innreiseforbudet til Trump. Sitat Dommeren, James Robart, skriver i kjennelsen at Trump-administrasjonen «argumenterte for at vi må beskytte USA fra individer fra disse landene, og det finnes ikke noe grunnlag for å gjøre dette». Robart er republikaner og ble gitt jobben som føderal dommer av president George W. Bush. [,,,] vil Robarts avgjørelse få umiddelbare og svært store konsekvenser. Blant annet betyr det at alle som mistet visumet sitt til USA da Trump innførte innreiseforbudet – estimatene varierer mellom 60.000 og 100.000 – nå får dem tilbake. Trump jobber selvfølgelig med å få endret kjennelsen allerede, men man må ta de seirene man får og nyte dem mens de varer for tiden...
Daria Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #15697 Skrevet 6. februar 2017 Jeg styrte unna alle Love Boat-relaterte farer på tur - ikke at jeg på noe tidspunkt var i nærheten av å føle meg truet av noe som helst... Man får jo bekreftet de fleste av sine fordommer på en sånn tur, gå en tur langs "handlegaten" og du ser både crocs, stilletthæler og ølvommer i litt for trange t-skjorter i løpet av noen minutter.
Rosalie Skrevet 6. februar 2017 #15698 Skrevet 6. februar 2017 På 04.02.2017 den 9.24, Daria skrev: En positiv politisk nyhet fra USA - det har ikke vært så mange av den de siste ukene. En føderal dommer, republikaner til og med, har satt en midlertidig stopp for innreiseforbudet til Trump. Trump jobber selvfølgelig med å få endret kjennelsen allerede, men man må ta de seirene man får og nyte dem mens de varer for tiden... Går ikke helt veien for Trumpemann om dagen. Fra i går: En ankedomstol i California avviser justisdepartementets krav om umiddelbart å gjeninnføre innreiseforbudet for borgere fra sju land. Nå skal anken behandles. https://www.nrk.no/urix/ankedomstolen-avviser-trumps-krav-1.13361069
Rosalie Skrevet 6. februar 2017 #15699 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, Daria skrev: Jeg styrte unna alle Love Boat-relaterte farer på tur - ikke at jeg på noe tidspunkt var i nærheten av å føle meg truet av noe som helst... Man får jo bekreftet de fleste av sine fordommer på en sånn tur, gå en tur langs "handlegaten" og du ser både crocs, stilletthæler og ølvommer i litt for trange t-skjorter i løpet av noen minutter. Du ble ikke med i "Drita full før Drøbakssundet"-klubben, altså?
Daria Skrevet 6. februar 2017 Forfatter #15700 Skrevet 6. februar 2017 Minner om at jeg var på seminar - vi var langt forbi Drøbaksundet før vi var ferdige med dagens økt i konferansesenteret... Derimot var jeg hardt på teautomaten der - klok av skade, kald te og små kopper som velter pga ingen bord å sette dem på hadde jeg nemlig med meg termokopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå