Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og så kom denne... :rulle: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, Daria skrev:

Jeg forholder meg stadig mindre til tradisjonelle nyhetsmedier og mer til twitter og blogger for å holde meg oppdatert. Utfordringen da blir å sørge for å ha en variert feed, så det ikke bare blir et ekkokammer, men jeg får mye mer interessante nyheter og tips til artikler der enn i nettavisene.

Den latterligste tråden på KG den siste uka var jo den som oppfordret folk til å "ta tiden tilbake" og logge seg av blogger, twitter og insta en uke. Hvis alt du følger er ræl og kjendissladder kan det være på tide med en opprensking, men det er jo ikke mediene i seg selv som er problemet. Man velger selv hvordan man bruker dem.

Det mest fascinerende er at "ta tiden tilbake" var et reklamestunt fra Freia...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Og så kom denne... :rulle: 

:rulle::skratte: 

Skrevet
4 minutter siden, Rosalie skrev:

Det mest fascinerende er at "ta tiden tilbake" var et reklamestunt fra Freia...

Jeg har skjønt at det har noe med Freia og fotballfrua å gjøre, men hennes gjøren og laden er av de tingene jeg ikke kaster bort min tid på, så det forholder jeg meg ikke til. Sjokolade, derimot :sikle: *lett å distrahere*

Skrevet

Sheldon hevder at han er too evolved for å kunne lære seg å kjøre bil. Kan jeg også bruke den unnskyldningen...?

Skrevet
41 minutter siden, Daria skrev:

Sheldon hevder at han er too evolved for å kunne lære seg å kjøre bil. Kan jeg også bruke den unnskyldningen...?

Hvorfor ikke.... på hver deres områder er nerdingen omtrent lik. 

Skrevet

Mulig han er noe mindre sosialt utstyrt enn du er...... 

Skrevet

"Mulig noe mindre"? *vurderer å bli dypt fornærmet* Jeg er i det minste MYE bedre enn ham på sarkasmer - både forstand og bruk :nigo: 

Skrevet

Du har forstand på sarkasme ja, derom finnes ingen tvil.... :ler: 

Skrevet

På det området er jeg virkelig highly evolved... :sjarmor:

Høyt utviklet er åpenbart også filmindustrien i våre naboland, både Sverige og Danmark har fått Oscar-nominasjoner i dag. En musikal har tatt steget opp blant de mest nominerte noensinne, det høres it som noe jeg må se... Og Lin-Manuel Miranda er nominert og kan med det bli den yngste noensinne til å vinne både Emmy, Grammy, Oscar og Tony, også kalt EGOT, var en smule twitter-entusiastisk...

Skrevet

Hver gang jeg ser alpint og Leif Kristian Haugen dukker opp på skjermen, dukker denne opp i hodet. Mvh assosiasjonshjernen...

Skrevet

Og dermed var man på full fart inn i youtubes mer eller mindre tvilsomme forslag - og traff familien til Smitt & Smule!

Skrevet

-Vi er jo veldig ulike, Øystein. Særlig du.

-Det er sikkert mange av dere her som liker Øysteins sanger - dere er jo enkle mennesker...

Versjon med aldergrense... :rulle: 

Skrevet

Det nærmer seg jo MGP-tid... Jeg drømte i natt at jeg twitret til svenskenes geniale ESC/Mello-produsent og tekstforfatter Edward af Sillén om hvor mye jeg gleder meg - jeg er åpenbart enda mer nerd i søvne... :fnise: 

Skrevet

Er det galt at jeg finner David Mitchell tiltrekkende når han hisser seg opp...? :fnise:

Skrevet

Litt sent å begynne å se denne i kveld, men jeg legger den her for å huske at den finnes:

Skrevet

Hun grep termokannen og helte opp mer te i koppen - og trodde kannen var ødelagt, teen var jo iskald! Etter snaut halvannen time? Så innså hun at det sto to kanner på bordet, og at termokannen hadde stått der siden kvelden i forveien. Fort gjort... :plystre: 

Skrevet

Nå er det varm og nytrukket spansk te i den :kaffekopp::nigo: 

Skrevet

Innom og stjeler en kopp. Ha en fin onsdag! :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...