Daria Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #15561 Skrevet 6. januar 2017 Etter å ha sett SVTs MGP-krønike trengte jeg et gjensyn med disse - de er fortsatt geniale På tide å komme i gang med årets Melfest snart, vel, svenskene pleier jo å bruke noen måneder på prosessen...
Daria Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #15562 Skrevet 7. januar 2017 Richard Söderberg som konferansier på trettondedagskonserten på svt? Hvilken fantastisk forbedring fra fjoråret - jeg husker ikke hvem han var, men jeg vred meg bak skämskudden hver gang han prøvde å være "morsom". Nå er jeg bare spent på hvilke musikalartister de byr på i år...
Daria Skrevet 7. januar 2017 Forfatter #15563 Skrevet 7. januar 2017 Min favorittøyeblikk så langt i SVTs to timers dokumentar om Drottningholm slott (utflukt neste gang jeg er i Stockholm, helt klart), i tillegg til når en høygravid kronprinsesse Victoria får fniseanfall, er prinsessan Christinas fortelling om alternativ bruk av slottets store saler - boccia, badminton og tråbiler...
Skravla Skrevet 8. januar 2017 #15564 Skrevet 8. januar 2017 Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige..... for en bonus når man gjør begge deler. Fy fader som Heidi gikk bakken.......
Daria Skrevet 8. januar 2017 Forfatter #15565 Skrevet 8. januar 2017 Det der er så perverst... Ser rennet på svt, de syntes det ble i overkant spennende på slutten, men var godt fornøyd med å sikre tredjeplassen. Herlig å se Weng som gikk helt av skaftet som heiagjeng, da Østberg har visst tatt seg helt ut...
Daria Skrevet 8. januar 2017 Forfatter #15566 Skrevet 8. januar 2017 1.) 17 år gammel Josh Groban som Tevye - der skulle man ha vøri... 2.) Trekkspillet Olga?! 3.) Han begynner å bli grå distingvert - men han er jo yngre enn meg... *føler meg gammel* 4.) Jeg skal i grunnen på jobb i morgen - burde jeg ikke vurdere å legge meg snart? 5.) James Bond på TV4 presenteres av Leos Lekeland. Riktignok refereres det flere ganger i filmen til boys and their toys, men det føles litt feil allikevel... 1
Daria Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #15567 Skrevet 10. januar 2017 I går ettermiddag tikket det inn en "vi minner om legetime"-sms - jeg har fått noen av dem de siste månedene. Problemet var bare at den minnet om time onsdag - da jeg bestilte timen fikk jeg beskjed om at den var i dag... Selvfølgelig skjedde dette etter kontortid i går, og tidspunktet jeg hadde fått oppgitt i dag var før telefontid. Ergo har jeg startet dagen med å stå tidlig opp og reise på legekontoret, bare så sekretæren kunne bekrefte at det selvfølgelig er i morgen jeg faktisk har time...
Daria Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #15568 Skrevet 10. januar 2017 Oppdaget at Get har åpnet alle kanalene sine i januar, men likefullt er det ingenting å se på. I skrivende stund har jeg tre kanaler son viser Dr. Phil og tre kanaler som direktesender rettssaken mot Eirik Jensen - samt en lokal kanal som faktisk heter Telemarkskanalen...
Roadrunner Skrevet 10. januar 2017 #15569 Skrevet 10. januar 2017 27 minutter siden, Daria skrev: Oppdaget at Get har åpnet alle kanalene sine i januar, men likefullt er det ingenting å se på. I skrivende stund har jeg tre kanaler son viser Dr. Phil og tre kanaler som direktesender rettssaken mot Eirik Jensen - samt en lokal kanal som faktisk heter Telemarkskanalen... Er det ikke da du drar deg i havn med "Say yes to the dress" eller "John and Kate pluss 8" på TLC?
Daria Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #15570 Skrevet 10. januar 2017 Det er da jeg skrur av i påvente av neste episode av Flyhavarikommmisjonen - eller henter fram Frank Aarebrots maratonforelesning om amerikanske presidenter fra boksen. Eller leser en bok istedet
Skravla Skrevet 10. januar 2017 #15571 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Daria skrev: Det er da jeg skrur av i påvente av neste episode av Flyhavarikommmisjonen - eller henter fram Frank Aarebrots maratonforelesning om amerikanske presidenter fra boksen. Eller leser en bok istedet Den maratonsendingen finnes på min getboks også.
Skravla Skrevet 10. januar 2017 #15572 Skrevet 10. januar 2017 Jeg fant ut at det var ikke så mange flere kanaler som dukket opp når de åpnet alt.... Jeg har jo noen fra før og de med arabisk, fransk og diverse andre språk er ikke så spennende.....
Daria Skrevet 10. januar 2017 Forfatter #15573 Skrevet 10. januar 2017 Jeg har jo mine utvalgte 30, og sliter egentlig med å fylle den med noe som er verdt å ha. En del av dem ser jeg knapt nok på. Aarebrot er fin som bakgrunnslyd mens jeg gjør andre ting - har vært gjennom den et par ganger og plukker stadig opp noe nytt.
Daria Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #15574 Skrevet 11. januar 2017 Legetime, fysiotime og en runde på kjøpesenteret, og hjemme igjen 11.30 - det er en effektiv formiddag. Også inkludert tre kvarters lesetid på et lunt og stille venteværelse. Bare fornuftige innkjøp også, selv om jeg levde farlig og kjøpte bh-er uprøvd... Men de passet, selv om den ene var litt mer opp-og-fram enn jeg trodde *innser at jeg sitter og forteller internett om undertøyet mitt* Forøvrig en lillamelert og en svart med blomster, for de som måtte lure. Dessuten vanter i grått og en lekker grønnfarge, og strømpebukser i ynse varianter. Og te. Bjørnebærte og eplete
Skravla Skrevet 14. januar 2017 #15575 Skrevet 14. januar 2017 Har gått tur i dagslys. Det er noe av det jeg savner mest med sykemeldingen faktisk. Å kunne gå ute i lyset. Har forsøkt et par turer i lunsjen, men det blir stress det også. Særlig siste uken hvor det har vært mye møter, sykdom hos kollegaer og generelt mye å gjøre så har det nesten vært å velge mellom mat og tur (og matvrak velger alltid mat). Men ii dag ble det skikkelig omvei til butikken. Det som vanligvis tar 4-5 minutter tok i dag nesten en time....
Roadrunner Skrevet 14. januar 2017 #15576 Skrevet 14. januar 2017 Savner også dagslys i ukedagene Men her våknet vi til hvitt landskap utenfor i dag? Så da ble det innendørstrening. Og nå skal husmora sparkes i gang. Trengs!
Skravla Skrevet 14. januar 2017 #15577 Skrevet 14. januar 2017 Det var lit hvitrimet her, men heldigvis ikke snø.
Rosalie Skrevet 14. januar 2017 #15578 Skrevet 14. januar 2017 Dagens utflukt går til Jessheim. Niese sitter i bandet på musikal, så da skal tom onkel Musikalertilåsovneav se Addams Family i dag.
Daria Skrevet 14. januar 2017 Forfatter #15579 Skrevet 14. januar 2017 Jeg tenkte faktisk på det i går da jeg satt og nøt sola ytterst på Tjuvholmen - en av fordelen jeg tross alt har hatt i høst og vinter er at jeg har fått mye dagslys selv i de mørkeste periodene.
Skravla Skrevet 14. januar 2017 #15580 Skrevet 14. januar 2017 28 minutter siden, Daria skrev: Jeg tenkte faktisk på det i går da jeg satt og nøt sola ytterst på Tjuvholmen - en av fordelen jeg tross alt har hatt i høst og vinter er at jeg har fått mye dagslys selv i de mørkeste periodene. Enig. November og desember var enklere enn normalt - ettersom det ble en times tid med lys ute hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå