Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha sett SVTs MGP-krønike trengte jeg et gjensyn med disse - de er fortsatt geniale :danser: På tide å komme i gang med årets Melfest snart, vel, svenskene pleier jo å bruke noen måneder på prosessen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Richard Söderberg som konferansier på trettondedagskonserten på svt? Hvilken fantastisk forbedring fra fjoråret - jeg husker ikke hvem han var, men jeg vred meg bak skämskudden hver gang han prøvde å være "morsom". Nå er jeg bare spent på hvilke musikalartister de byr på i år...

Skrevet

Min favorittøyeblikk så langt i SVTs to timers dokumentar om Drottningholm slott (utflukt neste gang jeg er i Stockholm, helt klart), i tillegg til når en høygravid kronprinsesse Victoria får fniseanfall, er prinsessan Christinas fortelling om alternativ bruk av slottets store saler - boccia, badminton og tråbiler... :fnise: 

Skrevet

Det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige..... for en bonus når man gjør begge deler. 

Fy fader som Heidi gikk bakken.......

Skrevet

Det der er så perverst... Ser rennet på svt, de syntes det ble i overkant spennende på slutten, men var godt fornøyd med å sikre tredjeplassen. Herlig å se Weng som gikk helt av skaftet som heiagjeng, da :fnise: Østberg har visst tatt seg helt ut...

Skrevet

1.) 17 år gammel Josh Groban som Tevye - der skulle man ha vøri... :fnise:
2.) Trekkspillet Olga?! :rulle:
3.) Han begynner å bli grå distingvert - men han er jo yngre enn meg... *føler meg gammel*

4.) Jeg skal i grunnen på jobb i morgen - burde jeg ikke vurdere å legge meg snart?
5.) James Bond på TV4 presenteres av Leos Lekeland. Riktignok refereres det flere ganger i filmen til boys and their toys, men det føles litt feil allikevel...

• Liker 1
Skrevet

I går ettermiddag tikket det inn en "vi minner om legetime"-sms - jeg har fått noen av dem de siste månedene. Problemet var bare at den minnet om time onsdag - da jeg bestilte timen fikk jeg beskjed om at den var i dag... Selvfølgelig skjedde dette etter kontortid i går,  og tidspunktet jeg hadde fått oppgitt i dag var før telefontid. Ergo har jeg startet dagen med å stå tidlig opp og reise på legekontoret, bare så sekretæren kunne bekrefte at det selvfølgelig er i morgen jeg faktisk har time... :rolleyes:

Skrevet

Oppdaget at Get har åpnet alle kanalene sine i januar,  men likefullt er det ingenting å se på.  I skrivende stund har jeg tre kanaler son viser Dr. Phil og tre kanaler som direktesender rettssaken mot Eirik Jensen - samt en lokal kanal som faktisk heter Telemarkskanalen...

Skrevet
27 minutter siden, Daria skrev:

Oppdaget at Get har åpnet alle kanalene sine i januar,  men likefullt er det ingenting å se på.  I skrivende stund har jeg tre kanaler son viser Dr. Phil og tre kanaler som direktesender rettssaken mot Eirik Jensen - samt en lokal kanal som faktisk heter Telemarkskanalen...

:ler:

Er det ikke da du drar deg i havn med "Say yes to the dress" eller "John and Kate pluss 8" på TLC? :skratte:

Skrevet

Det er da jeg skrur av i påvente av neste episode av Flyhavarikommmisjonen - eller henter fram Frank Aarebrots maratonforelesning om amerikanske presidenter fra boksen. Eller leser en bok istedet :filer: :ac:

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Det er da jeg skrur av i påvente av neste episode av Flyhavarikommmisjonen - eller henter fram Frank Aarebrots maratonforelesning om amerikanske presidenter fra boksen. Eller leser en bok istedet :filer: :ac:

Den maratonsendingen finnes på min getboks også.

Skrevet

Jeg fant ut at det var ikke så mange flere kanaler som dukket opp når de åpnet alt.... :plystre:  Jeg har jo noen fra før og de med arabisk, fransk og diverse andre språk er ikke så spennende.....

Skrevet

Jeg har jo mine utvalgte 30, og sliter egentlig med å fylle den med noe som er verdt å ha. En del av dem ser jeg knapt nok på.

Aarebrot er fin som bakgrunnslyd mens jeg gjør andre ting - har vært gjennom den et par ganger og plukker stadig opp noe nytt. 

Skrevet

Legetime, fysiotime og en runde på kjøpesenteret,  og hjemme igjen 11.30 - det er en effektiv formiddag.  Også inkludert tre kvarters lesetid på et lunt og stille venteværelse. Bare fornuftige innkjøp også, selv om jeg levde farlig og kjøpte bh-er uprøvd... Men de passet, selv om den ene var litt mer opp-og-fram enn jeg trodde :sexy: *innser at jeg sitter og forteller internett om undertøyet mitt* :fnise: Forøvrig en lillamelert og en svart med blomster,  for de som måtte lure. Dessuten vanter i grått og en lekker grønnfarge, og strømpebukser i ynse varianter. Og te. Bjørnebærte og eplete :kaffekopp:

Skrevet

Har gått tur i dagslys. Det er noe av det jeg savner mest med sykemeldingen faktisk. Å kunne gå ute i lyset. Har forsøkt et par turer i lunsjen, men det blir stress det også. Særlig siste uken hvor det har vært mye møter, sykdom hos kollegaer og generelt mye å gjøre så har det nesten vært å velge mellom mat og tur (og matvrak velger alltid mat). Men ii dag ble det skikkelig omvei til butikken. Det som vanligvis tar 4-5 minutter tok i dag nesten en time.... :ler:

Skrevet

Savner også dagslys i ukedagene :jepp: Men her våknet vi til hvitt landskap utenfor i dag? Så da ble det innendørstrening. Og nå skal husmora sparkes i gang. Trengs!

Skrevet

Det var lit hvitrimet her, men heldigvis ikke snø. 

Skrevet

Dagens utflukt går til Jessheim. :hoho:

Niese sitter i bandet på musikal, så da skal tom onkel Musikalertilåsovneav se Addams Family i dag. 

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på det i går da jeg satt og nøt sola ytterst på Tjuvholmen - en av fordelen jeg tross alt har hatt i høst og vinter er at jeg har fått mye dagslys selv i de mørkeste periodene.

Skrevet
28 minutter siden, Daria skrev:

Jeg tenkte faktisk på det i går da jeg satt og nøt sola ytterst på Tjuvholmen - en av fordelen jeg tross alt har hatt i høst og vinter er at jeg har fått mye dagslys selv i de mørkeste periodene.

Enig. November og desember var enklere enn normalt - ettersom det ble en times tid med lys ute hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...