Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2017 #15541 Skrevet 5. januar 2017 17 timer siden, Daria skrev: Tande! Igjen!! Og annenplass til mannen med barten! Sauen lot seg overhodet ikke rive med under hopprennet...
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15542 Skrevet 5. januar 2017 Sitat På formiddagen kom også nyheten om at flere østerrikske hoppere var blitt syke. Annenmann i sammendraget, Stefan Kraft, var en av dem, men Kraft fullførte onsdagens renn. Landsmannen Michael Hayböck måtte kaste inn håndkleet for godt. Det samme måtte tyskeren Severin Freund. Kjære, snille VG - å påstå at både Hayböck og Freud har kastet håndkleet inn for godt var vel litt overdramatisk? Å måtte stå over et par hoppukerenn var sikkert irriterende nok, men verre enn det er det tross alt ikke. De kommer nok tilbake,,,
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15543 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Ryktene (twitter, snap, insta, fb, værappen og termometeret utenfor vinduet) påstår at det er kaldt ute i dag, men det er også sol og blå himmel, så man får vel pakke seg inn og komme seg ut en tur etterhvert. Drikke litt mer varm te først... Endret 5. januar 2017 av Daria
Roadrunner Skrevet 5. januar 2017 #15544 Skrevet 5. januar 2017 Fin dag på østlandet? Hvordan går det med formen forresten? Fremdeles bare svima?
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15545 Skrevet 5. januar 2017 Det går jo framover, jevnt og trutt og langsomt... Svimer mindre - det er lenge siden sist jeg trenger å brå-holde meg fast i frysedisken på coop - men det tar tid å få alt tilbake der det var. Begynte på jobb igjen i 20% denne uka (slitsomme saker...), hvis alt går etter planen burde jeg vel være tilbake i full jobb ved påsketider eller deromkring.
Skravla Skrevet 5. januar 2017 #15546 Skrevet 5. januar 2017 45 minutter siden, Daria skrev: Ryktene (twitter, snap, insta, fb, værappen og termometeret utenfor vinduet) påstår at det er kaldt ute i dag, men det er også sol og blå himmel, så man får vel pakke seg inn og komme seg ut en tur etterhvert. Drikke litt mer varm te først... Ryktene taler sant, men det er ikke verre enn at ull eller "dyne" fort nesten kan bli varmt.
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15547 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Jeg hadde kledd på meg nok, for å si det sånn - særlig da jeg beveget meg inn på senteret... Men nå trenger jeg forklaringshjelp fra de som har et mer ungdommelig sinn enn meg, eventuelt en smalere bakdel, og derfor finner det naturlig å foreta en større andel av undertøysinnkjøpene sine hos H&M: Hva i all verden betyr at det at en truse er cheeky - som nøktern produktbeskrivelse? Det står jo på pakningen hva slags truse det er (i tilfelle jeg ikke ser forskjellen på en string og en boxer på egen hånd), om det er low eller high waist - og på en del sto det altså i tillegg cheeky. Som gammel peppermø innser jeg at dette neppe er en beskrivelse som er forenelig med mine foretrukne valg på området, men man blir jo nysgjerrig... Det ble med andre ord ikke undertøyskjøp på salget, men jeg ramlet på en lang cardigan (siden jeg som kjent lider under stor mangel på sånne) og pingvinsokker (ditto. Men seriøst - pingvinsokker får man da aldri for mange av?). Planene om mindre klesinnkjøp i 217 har med andre ord fårr en strålende start. Svake* menn'ske, jeg sier... *men svært velkledde... Endret 5. januar 2017 av Daria
Skravla Skrevet 5. januar 2017 #15548 Skrevet 5. januar 2017 Viktig med litt nye klær. Cheeky truser har jeg ikke peiling på.
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15549 Skrevet 5. januar 2017 It's important that you know that I too use stock cubes. I'm busy, I don't have time to make beautiful stock left, right and centre... Jeg ser ikke på deg så ofte lenge, Jamie, men du har det fortsatt.
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15550 Skrevet 5. januar 2017 Creme fraîche - first I've got to convince it that it is a dessert... *tilsetter melis*
Daria Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #15552 Skrevet 5. januar 2017 Mozartkule! Litt slemt å le, men det var jo ikke verre enn en forkjølelse, og de hadde erstatter klar, så ingen ble så veldig skadelidende...
Daria Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #15554 Skrevet 6. januar 2017 (endret) På 5.1.2017 den 10.13, Daria skrev: Kjære, snille VG - å påstå at både Hayböck og Freud har kastet håndkleet inn for godt var vel litt overdramatisk? Å måtte stå over et par hoppukerenn var sikkert irriterende nok, men verre enn det er det tross alt ikke. De kommer nok tilbake,,, Hayböcks håndkleinnkast var faktisk så permanent at han en tilbake igjen i dagens renn... Men likevel vil VG at jeg skal oppheve adblock'en for å finansiere deres "viktige journalistikk"... Gikk en tur i Slottsparken, hvor gardistene var forsvarlig vinterkledd, nå er det te og tv-sport i overskuelig framtid. Det kan jo bli en jubelkveld *biter negler* : Endret 6. januar 2017 av Daria
Daria Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #15555 Skrevet 6. januar 2017 Altså, Darya Domracheva går verdenscuprenn igjen - bare tre måneder etter fødsel?
Rosalie Skrevet 6. januar 2017 #15556 Skrevet 6. januar 2017 2 timer siden, Daria skrev: Altså, Darya Domracheva går verdenscuprenn igjen - bare tre måneder etter fødsel? Noen har mer lettrent kropp, evt større konkurranseinstinkt enn andre...
Daria Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #15557 Skrevet 6. januar 2017 -Surre rundt - der er du fortsatt i verdensklasse, synes jeg. God stemning hos nrks hoppkommentatorer
Daria Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #15559 Skrevet 6. januar 2017 Litt på gråten av litt andre grunner i dag... Å ikke vinne hoppuka er jo en ting, men måten det skjedde på - det må være så vanvittig surt.
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2017 #15560 Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, Daria skrev: Jammen, jammen... ååh...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå