Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, Daria skrev:

-Det er vanskelig å si noe om optimal høyde for en hopper - det kommer an på hvor man er lang...

Mhm. If you say so, Johan Remmen Evenesen...

Viktigere å være bred og lett :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nytt år! :nordvesta:

Et år som starter med norsk seier i Garmish anstrenger seg i det minste for å gjøre et godt førsteinntrykkk :bolledeig: 

Skrevet

Skrevet

Godt nytt år! :hoppe: (litt mer energisk hopping enn jeg føler for) :fnise: 

Jeg har laget min første ordentlige middag på nytt kjøkken i dag. Bra start på nytt år. 

Skrevet

Nytt kjøkken til nytt år høres jo bra ut - og å være ferdig med oppussing er antagelige også ganske deilig...? (Antar at du har pusset opp, ikke flyttet?)

Skrevet

Det ble litt symbolsk, rett og slett. :) Ikke helt ferdig, litt småtterier her og det og ikke minst litt ting som må finne ny plass, men veldig deilig. Og det stemmer at jeg ikke har flyttet.

Skrevet

Det tar litt tid før alt har funnet sin plass -  jeg skal ikke snakke om hvor lenge det er siden jeg pusset opp soverommet og hvor bildene befinner seg :plystre: 

Skrevet

Det er nesten litt godt å høre, for det er ikke akkurat julestemning i heimen med pappesker med kjøkkenting og andre ting som venter på ny plassering. Ting tar tid. :ler: 

Skrevet

Det blir som når man flytter - det man trenger daglig og bruker mye kommer fort opp av eskene og på plass, resten kan man jo vente med til en annen dag, når man trenger det eller har bedre tid...

Skrevet
På 27.12.2016 den 13.41, Roadrunner skrev:

Er det bare jeg her som synes dingser er litt moro? :lur:
Det kjipe med å kjøpe ny pc er at pengene flyr, men kan godt gruble litt på spesifikasjoner og dill :jepp:

Nei da, jeg også liker duppedingser. :rodmer:

På 1.1.2017 den 17.46, Daria skrev:

Et år som starter med norsk seier i Garmish anstrenger seg i det minste for å gjøre et godt førsteinntrykkk :bolledeig: 

Godt nytt år!! :nordvesta:

Skrevet

Først tur i finværet, så julekake, kakao og hoppuke. :nigo: Var på jobb (halv dag) i går,  det merkes...

Skrevet

-Vi får ta det på kvota for evneveik skigåing...

Greit oppsummert av Martin Johnsrud Sundby :fnise:

Skrevet

Ble spurt på jobb i dag om hvordan det gikk med min opererte skulder. Jeg som ikke engang visste at jeg hadde skulderproblemer? :klo: Hun hadde trodd det var derfor jeg var sykemeldt, men var ikke helt sikker på hvor hun egentlig hadde det fra... Kunne det ikke vært noe mer spenstig når det først skal versere falske rykter? :fnise: 

Forøvrig synes jeg at når du jobber på sykehjem skal du være litt forsiktig med å diskutere konkrete hendelser og (for)navngitte pasienter og kolleger i telefonsamtaler du gjennomføre på toget. Hold på å gå bort og spørre om hun ikke hadde taushetsplikt...

• Liker 1
Skrevet

Godt at man skaffer seg en grunn til ditt fravær da. 

Og en operasjon er jo spenstig. :fnise: 

Skrevet

Og taushetsplikten gjelder ikke på telefon, vet du vel....

Skrevet

Neivisst. Og den gjelder jo bare den man sakker med, ikke de andre tilstedeværende som også hører hvert ord...

Skrevet

Tande! Igjen!! :danser::flagg: Og annenplass til mannen med barten! :tronderbart:

Skrevet

Mamma Tande har åpenbart en snill arbeidgiver som har innvilget ekstra fri :fnise: Forøvrig er jeg ikke på griner'n igjen, altså... :sjenert: 

Skrevet

I dag felte jeg noen tårer for Kasai også. 

Skrevet

Han er det bare å bøye seg i støvet for, virkelig :pls: 

Tror det var Dagbladet som en gang hadde overskriften Kasai har løst kone-problemet. Jeg så mange mulige historier - det kunne jo vært både krim, romantikk, drama og teknikk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...