Daria Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #15422 Skrevet 17. desember 2016 Ikke at jeg skal være veldig vanskelig, men når jeg skrur på en julekonsert på nrk1 en uke før jul forventer jeg faktisk julesanger...
Daria Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #15423 Skrevet 17. desember 2016 Dessuten vil jeg påstå at det ser ut som om godeste Bjella stiller i rød sateng-pysj, det hjelper ikke at den har dress-snitt...
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2016 #15424 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, Daria skrev: Dessuten vil jeg påstå at det ser ut som om godeste Bjella stiller i rød sateng-pysj, det hjelper ikke at den har dress-snitt... Den dressen var ikke særlig kledelig nei...
Daria Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #15425 Skrevet 17. desember 2016 Lurer fortsatt på hvor det blir av julesangene...
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2016 #15426 Skrevet 17. desember 2016 Ga opp hele konserten jeg. Skiftet kanal... Julekonsert uten julesanger gidder jeg ikke bruke tid på...
Daria Skrevet 17. desember 2016 Forfatter #15427 Skrevet 17. desember 2016 Jeg samlet og pakket ut alle posene som har samlet seg opp de siste uke, og jammen ser det ikke ut til at alle julegavene er i hus - en hel uke før julaften *flink* Nå gjenstår bare å pakke inn alt sammen, og så få dem ut av huset igjen...
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15428 Skrevet 18. desember 2016 En norsk smører gikk nettopp ut i ledelse i vcup-staffetten for Norges andrelag... Man tager hva man haver når sykdommen slår til. Ledelsen varte ikke så lenge, men han er tøff som stiller.
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15429 Skrevet 18. desember 2016 Det ble jo faktisk litt spenning i finalen. Vi er jo så godt vant med håndballandslaget at jeg stort sett ser på med et halvt øye og bare forventer seier... To "sinnsykt" og en "sykt" i et seiersintervju på tre setninger - kan ikke Olympiatoppen utvikle et treningsprogran for økt ordforråd for idrettsutøvere, med særlig vekt på positive adjektiver...? Julefunderinger #1: Love actually går på tv i kveld - trenger jeg egentlig å se den enda en gang? Klarer jeg å la være...? Julefunderinger #3: Juletre - to have or have not... Jeg har så så mye fin juletrepynt, og det er veldig hyggelig, men det er også en del styr. De siste par årene har det utgått fordi jeg har vært bortreist til nyttår, men det skal jeg ikke i år. Vurderer faktisk å ta en titt på plastutvalget - det blir ikke helt det samme, men jeg får hvertfall fram julekulene - og pingvinene (ja, jeg har flere)...
Skravla Skrevet 18. desember 2016 #15430 Skrevet 18. desember 2016 Hva er julefundering #2? Juletre er jo koselig. Du kan jo ha et bittelite i plast slik at du kan lufte pingvinene? Jeg skal se Love Acually i kveld. Tradisjoner skal man ikke tulle med.
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15431 Skrevet 18. desember 2016 Julefundering #2? Nei, altså.... man skal jo ha noen hemmeligheter nå rett før jul...
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15432 Skrevet 18. desember 2016 Musikaljuleparodi Den ligger faktisk imponerende tett på originalen, bortsett fra den lille detaljen med reinsdyret, da...
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15433 Skrevet 18. desember 2016 Alle julegavene er pakket inn - må bare prøve å finne en kreativ måte å pakke inn et gavekort - og både love og Christmas er snart all around på skjermen. Jeg vet ikke helt om det sier mest om filmens kompleksitet eller min manglende oppmerksomhet når det gjelder ansikter, men jeg synes fortsatt jeg ser nye sammenkoblinger hver gang jeg ser den...
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15434 Skrevet 18. desember 2016 -Don't wait up, sier statsminister Hugh Grant til vakta i 10 Downing St når han drar ut på leting etter Natalie. Glemte han i sin iver at døra ikke kan åpnes fra utsiden...? (Takk til QI som sniker seg inn overalt...) 1
Serafina. Skrevet 18. desember 2016 #15435 Skrevet 18. desember 2016 13 minutter siden, Daria skrev: Alle julegavene er pakket inn - må bare prøve å finne en kreativ måte å pakke inn et gavekort - og både love og Christmas er snart all around på skjermen. Jeg vet ikke helt om det sier mest om filmens kompleksitet eller min manglende oppmerksomhet når det gjelder ansikter, men jeg synes fortsatt jeg ser nye sammenkoblinger hver gang jeg ser den... Jeg trenger også en kreativ måte å pakke inn et gavekort. En konvolutt er litt kjipt.
Skravla Skrevet 18. desember 2016 #15436 Skrevet 18. desember 2016 10 minutter siden, Daria skrev: -Don't wait up, sier statsminister Hugh Grant til vakta i 10 Downing St når han drar ut på leting etter Natalie. Glemte han i sin iver at døra ikke kan åpnes fra utsiden...? (Takk til QI som sniker seg inn overalt...) For det tenkte ikke jeg.....
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15437 Skrevet 18. desember 2016 Tenkte jeg i det minste skulle se om jeg fikk tak i en liten eske å putte det i. Så kan man jo fylle på med glitter eller sjokolade eller noe, det blir hvertfall litt mer spennende.
Daria Skrevet 18. desember 2016 Forfatter #15438 Skrevet 18. desember 2016 Akkurat nå, Skravla skrev: For det tenkte ikke jeg..... Du gjorde ikke det, nei? Så overraskende...
Serafina. Skrevet 18. desember 2016 #15439 Skrevet 18. desember 2016 Jeg tenkte bare en eske, så takk for ideen om å putte noe hyggelig/pynt i esken.
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2016 #15440 Skrevet 19. desember 2016 10 timer siden, Daria skrev: Tenkte jeg i det minste skulle se om jeg fikk tak i en liten eske å putte det i. Så kan man jo fylle på med glitter eller sjokolade eller noe, det blir hvertfall litt mer spennende. Svoger får to gavekort pakket i esker i år. Det ene har følge av et kubbelys, det andre en pose potetgull...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå