Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at jeg skal være veldig vanskelig, men når jeg skrur på en julekonsert på nrk1 en uke før jul forventer jeg faktisk julesanger...

Skrevet

Dessuten vil jeg påstå at det ser ut som om godeste Bjella stiller i rød sateng-pysj, det hjelper ikke at den har dress-snitt...

Skrevet
3 minutter siden, Daria skrev:

Dessuten vil jeg påstå at det ser ut som om godeste Bjella stiller i rød sateng-pysj, det hjelper ikke at den har dress-snitt...

Den dressen var ikke særlig kledelig nei... 

Skrevet

Lurer fortsatt på hvor det blir av julesangene...

Skrevet

Ga opp hele konserten jeg. Skiftet kanal... Julekonsert uten julesanger gidder jeg ikke bruke tid på...

Skrevet

Jeg samlet og pakket ut alle posene som har samlet seg opp de siste uke, og jammen ser det ikke ut til at alle julegavene er i hus - en hel uke før julaften :nigo: *flink* Nå gjenstår bare å pakke inn alt sammen, og så få dem ut av huset igjen...

Skrevet

En norsk smører gikk nettopp ut i ledelse i vcup-staffetten for Norges andrelag... :fnise: Man tager hva man haver når sykdommen slår til. Ledelsen varte ikke så lenge, men han er tøff som stiller.

Skrevet

Det ble jo faktisk litt spenning i finalen. Vi er jo så godt vant med håndballandslaget at jeg stort sett ser på med et halvt øye og bare forventer seier... :filer: To "sinnsykt" og en "sykt" i et seiersintervju på tre setninger - kan ikke Olympiatoppen utvikle et treningsprogran for økt ordforråd for idrettsutøvere, med særlig vekt på positive adjektiver...?

Julefunderinger #1: Love actually går på tv i kveld - trenger jeg egentlig å se den enda en gang? Klarer jeg å la være...? 

Julefunderinger #3: Juletre - to have or have not... Jeg har så så mye fin juletrepynt, og det er veldig hyggelig, men det er også en del styr. De siste par årene har det utgått fordi jeg har vært bortreist til nyttår, men det skal jeg ikke i år. Vurderer faktisk å ta en titt på plastutvalget - det blir ikke helt det samme, men jeg får hvertfall fram julekulene - og pingvinene (ja, jeg har flere)... :fnise: 

Skrevet

Hva er julefundering #2?

Juletre er jo koselig. Du kan jo ha et bittelite i plast slik at du kan lufte pingvinene?

Jeg skal se Love Acually i kveld. Tradisjoner skal man ikke tulle med. 

Skrevet

Julefundering #2? Nei, altså.... man skal jo ha noen hemmeligheter nå rett før jul... :fnise: 

Skrevet

Musikaljuleparodi :fnise: Den ligger faktisk imponerende tett på originalen, bortsett fra den lille detaljen med reinsdyret, da...

Skrevet

Alle julegavene er pakket inn - må bare prøve å finne en kreativ måte å pakke inn et gavekort - og både love og Christmas er snart all around på skjermen. Jeg vet ikke helt om det sier mest om filmens kompleksitet eller min manglende oppmerksomhet når det gjelder ansikter, men jeg synes fortsatt jeg ser nye sammenkoblinger hver gang jeg ser den...

Skrevet

-Don't wait up, sier statsminister Hugh Grant til vakta i 10 Downing St når han drar ut på leting etter Natalie. Glemte han i sin iver at døra ikke kan åpnes fra utsiden...? :fnise: (Takk til QI som sniker seg inn overalt...)

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Alle julegavene er pakket inn - må bare prøve å finne en kreativ måte å pakke inn et gavekort - og både love og Christmas er snart all around på skjermen. Jeg vet ikke helt om det sier mest om filmens kompleksitet eller min manglende oppmerksomhet når det gjelder ansikter, men jeg synes fortsatt jeg ser nye sammenkoblinger hver gang jeg ser den...

Jeg trenger også en kreativ måte å pakke inn et gavekort. En konvolutt er litt kjipt. 

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

-Don't wait up, sier statsminister Hugh Grant til vakta i 10 Downing St når han drar ut på leting etter Natalie. Glemte han i sin iver at døra ikke kan åpnes fra utsiden...? :fnise: (Takk til QI som sniker seg inn overalt...)

For det tenkte ikke jeg..... :fnise: 

Skrevet

Tenkte jeg i det minste skulle se om jeg fikk tak i en liten eske å putte det i. Så kan man jo fylle på med glitter eller sjokolade eller noe, det blir hvertfall litt mer spennende.

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

For det tenkte ikke jeg..... :fnise: 

Du gjorde ikke det, nei? Så overraskende... :ler: 

Skrevet

Jeg tenkte bare en eske, så takk for ideen om å putte noe hyggelig/pynt i esken. :) 

Skrevet
10 timer siden, Daria skrev:

Tenkte jeg i det minste skulle se om jeg fikk tak i en liten eske å putte det i. Så kan man jo fylle på med glitter eller sjokolade eller noe, det blir hvertfall litt mer spennende.

Svoger får to gavekort pakket i esker i år. Det ene har følge av et kubbelys, det andre en pose potetgull... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...