Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når det er Sarah Millican og Victoria Coren som står for snakkingen, blir selv bilprat underholdende... :reise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

– Det er en lettelse for henne å få bekreftet at hun ikke har gjort noe galt. Hun har kun handlet til Bergens beste, sier Drevlands advokat John Christian Elden til Aftenposten.

Nå skal jeg selvfølgelig være forsiktig med å belære en advokat om jus og strafferettslige definisjoner, men "henlagt på grunn av bevisets stilling" er vel strengt tatt ikke en bekreftelse på annet enn at det ikke foreligger sterke nok bevis for at det har blitt begått lovbrudd. Da kalles det "henlagt som intet straffbart forhold" og er en adskillig mer ensidig konklusjon. Dessuten er det mye som kan være etisk og moralsk tvilsomt uten at det er direkte straffbart, så Drevland & co kan godt gå litt stille i dørene. Kun handlet til Bergens beste, faktisk :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet

Det ble visst aldri skikkelig lyst i dag, bare grått og overskyet og tåke. Formen er heller ikke spesielt lysende, planen om en tur til julemarked ble erstattet av litt rusling på nærsenteret. Må uansett ut en tur til, jeg har en avtale med en MR-maskin om noen timer. De skal sjekke at hjernen er som den skal, det kan jo slå så mange veier... :fnise: "Unormalt stort senter for memorering av unødvendige detaljer, noe underutviklet i området for teknisk forståelse" :plystre: 

Skrevet
25 minutter siden, Daria skrev:

Det ble visst aldri skikkelig lyst i dag, bare grått og overskyet og tåke. Formen er heller ikke spesielt lysende, planen om en tur til julemarked ble erstattet av litt rusling på nærsenteret. Må uansett ut en tur til, jeg har en avtale med en MR-maskin om noen timer. De skal sjekke at hjernen er som den skal, det kan jo slå så mange veier... :fnise: "Unormalt stort senter for memorering av unødvendige detaljer, noe underutviklet i området for teknisk forståelse" :plystre: 

Nå tror jeg heldigvis ikke MR er så detaljert..... men det kunne vært moro da. 

Skrevet

Her har juleferien startet. Teknisk sett er jeg sykemeldt til søndag, men det kan jeg leve med. 

Vant på vinlotteri i dag, vant i adventskalender i dag og fikk giga julegave fra de andre på seksjonen. Vi pleier å gi til bursdag og jul. Så da ble det ikke noe siste-julegave-kjøp på vei hjem fra jobb i dag. Hadde ikke flere armer å bære med. 

Skrevet

#ilandsproblem :fnise: 

Jeg har noen gaver igjen ennå, men jeg kommer vel i mål i år også. Tenkte å ta et par butikker i kveld, hvis formen og inspirasjonen strekker til...

Skrevet

Jepp :hoppe: Like morsom hver gang :fnise: 

Skrevet

Et par julegaver til er i boks (bl.a. teleskop-pølsespidd til famiiens friluftsmenn :fnise: ) og hodet har fått sin magnet-dose. Det var faktisk overraskende ekkelt. During og smell og piping og risting i maskinen, prikking og dunking i kroppen - og bh-spilene dirret. 

Skrevet

Fikk beholde bh med spiler på? Det fikk ikke jeg, men jeg skulle undersøke området der bh'en er. Jeg var ikke overrasket over hvor ekkelt det var for jeg gruet meg skikkelig på forhånd. :fnise: 

Skrevet (endret)

Jeg skulle bare sjekke hodet, da var det visst greit. Jeg spurte to ganger for sikkerhets skyld, jeg var så forberedt på at den måtte av... For en gang skyld hadde jeg ikke gruet meg på forhånd, det var nok der problemet lå :fnise: 

Ble det jule-fagotter på deg i år, forresten?

Endret av Daria
Skrevet

Oh yes, i går. Helt fantastisk! Storkoste meg og kunne gjerne sittet gjennom en lenger forestilling.  Skikkelig dårlig organisert med inngang til siste forestilling, men det var verdt tiden i kø. :ler: 

Skrevet

37 steppende homser i nisseshorts er definitivt verdt å stå i kø for :ler: Jeg hadde med en venninne som ikke hadde sett dem før - hun begynte å snakke om neste år på vei ut... 

Skrevet

Det gjorde jeg i fjor også... :fnise: Så flinke til å synge og så lite selvhøytidelige er en uslåelig kombinasjon.

Skrevet

De er litt avhengighetsskapende :fnise: Skravla og jeg havnet jo litt tilfeldig på et somemrshow for 7 år siden, mest fordi de hadde med seg Ingrid Bjørnov (-Hun heter jo ikke Ingrid Bjoner, men Ingrid Bjørnov! :rulle: , og har vært på hver eneste konsert vi har hatt anledning til siden...

Skrevet (endret)

Hehe, Ingrid Bjoner ble behørig nevnt i showet, ja. :danse: Jeg regner det som en tradisjon for min del nå etter to år på rad og gleder meg til neste år. Dere er litt mer ivrig på kulturelle forestillinger enn meg, men jeg ser jeg kan ha gått glipp av noen godsaker oppigjennom. :ler: 

Endret av Serafina.
Skrevet

Franz Josef og Dvorak. Det er jo litt historisk sus over enkelte av navnene i kombinert-rennet :fnise: 

Skrevet

Litt schwung over han som heter Seidl også, forsåvidt :ol::fnise: 

Skrevet

Jeg har nevnt at jeg elsker David Mitchell...? :rulle: Da jeg begynte å skrive inn "David Mitchell" i søkefeltet på youtube og lurte på hva mer jeg skulle søke på for å finne akkurat dette klippet, var youtubes to første forslag "David Mitchett rant" og "David Mitchell angry logic" - jeg satset på det siste :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...