Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Daria skrev:

Jeg kunne sagt at jeg er spent på å høre hva du synes - men egentlig vet jeg det jo allerede :ler: 

Omtrent like salig som deg...... og jeg trenger ikke vente med å uttale meg. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror til og med jeg vet litt om hvilke ting du kommer til å kommentere etterpå :lur: 

Skrevet

Ble det annonsert sommershow - og skal jeg kjøpe billetter?

Skrevet

Intet sagt eller skrevet...

Skrevet

Med tanke på at det foregår i California og at senga er et sted de sjelden befinner seg alene, er det imponerende høy pysjamas-frekvens i 2,5 men. Man har seg vilt og heftig og sovner tett omslynget - etter å ha stått opp igjen og iført seg hhv pysjbukse og t-skjorte og full planellspysj. Naturligvis.

Skrevet

Det er jo fristende å spørre - parodierer Liv Ullmann egentlig seg selv...? Hun kan jo ikke virkelig være så teatralsk? *ser Tellefsen-konserten*

Skrevet

Først vintertur i Frognerparken, så varm kakao og julekake. Om jeg fortjener det er irrelevant så lenge jeg vil og kan... :nigo: 

Skrevet

Everest-dokumentar. Mitt favoritt-freakshow. Gale, gale mennesker...

Skrevet

At Lin-Manuel Miranda tydeligvis sliter med noe av det samme som meg for tiden er jo alltid en trøst - men det var Next to normal-referansen som virkelig traff :strix::ler: 

Skrevet

Den ene debutanten var storfornøyd..... den andre not so. Nyoperert (usikker på om hun fremdeles er på sykehus eller har kommet hjem) ble det ikke fagott på henne i kveld. Erstatningen (som hadde sett de før og ville igjen) ble også syk og meldte avbud. 

Skrevet

Jammen, hallo - jeg hadde fint klart å se dem igjen...!

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Jammen, hallo - jeg hadde fint klart å se dem igjen...!

Der og da tenkte jeg ikke så langt.... 

Skrevet

Erstatningsavbudet kom rett før vi skulle gå fra restauranten. 

Skrevet

Du hadde en ledig fagott-billett og tenkte ikke engang på meg? *dødelig fornærmet* :jolie: 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Du hadde en ledig fagott-billett og tenkte ikke engang på meg? *dødelig fornærmet* :jolie: 

Lev med det! 

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Erstatningsavbudet kom rett før vi skulle gå fra restauranten. 

Ok da, hvis det var så sent hadde det vel blitt litt stress...

Skrevet

Man skal jo ikke applaudere vold - men jeg er villig til gjøre et unntak når Hermione gir Malfoy en midt i trynet,,,

Skrevet
34 minutter siden, Daria skrev:

Man skal jo ikke applaudere vold - men jeg er villig til gjøre et unntak når Hermione gir Malfoy en midt i trynet,,,

I KNOW!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...