Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15361 Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, Roadrunner skrev: Er viktig det vettu.... Nok en gang vender vi tilbake til dette at livet er uuuurettferdig... 1 time siden, Skravla skrev: Fikk Spotify-statistikk i dag.... Mine 3 mest avspilte låter.. Det er fin liste det.... For hele 2016? Så pussig... Fordelen med å spille cder - de sladrer ikke om avspillingshyppighet 1 time siden, Skravla skrev: Noen bare måtte ha med det stykket på søndag? Jepp. Men hun kan jo ikke ha fått med seg stort når hun stort sett vandret bak tribunen med en sutrende unge...
Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15362 Skrevet 12. desember 2016 Jon Blund drar til Moskva - den detaljen tror jeg gikk meg hus forbi da jeg var liten...
Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15363 Skrevet 12. desember 2016 Dagens stolte øyeblikk: Da jeg nesten falt ned fra et fleeceteppe... Jeg driver stadig med mine 4-ganger-daglig-øvelser (eller 3 eller 5, det er ikke så greit å holde oversikt...) som skal få øynene mine til å skjerpe seg og ikke la svimmelheten påvirke fokuseringsevne og andre festligheter, avanserte saker hvor jeg følger et objekt med øynene og varierer hvorvidt jeg beveger på objektet eller hodet. (ok, den siste er muligens ikke helt dekkende...). Til å begynne med gjorde jeg det foran en hvit vegg, etterhvert foran en full bokhylle og i dag var jeg klar for en ny utfordring: Endret underlag. Så jeg la et sammenbrettet fleeceteppe på gulvet og stilte meg oppå - og ble umiddelbart ganske overrasket over hvor stor forskjell det utgjorde. Selv om formen er bedre er det åpenbart at alt ikke er som det skal i hodet fortsatt (i større grad enn vanlig, altså - jeg vet hva dere tenkte der... ). Det tyder vel også på at mine instinkter om å styre unna gardintrapper og høyhælte sko ikke er så dumme...
Skravla Skrevet 12. desember 2016 #15364 Skrevet 12. desember 2016 22 minutter siden, Daria skrev: Dagens stolte øyeblikk: Da jeg nesten falt ned fra et fleeceteppe... Jeg driver stadig med mine 4-ganger-daglig-øvelser (eller 3 eller 5, det er ikke så greit å holde oversikt...) som skal få øynene mine til å skjerpe seg og ikke la svimmelheten påvirke fokuseringsevne og andre festligheter, avanserte saker hvor jeg følger et objekt med øynene og varierer hvorvidt jeg beveger på objektet eller hodet. (ok, den siste er muligens ikke helt dekkende...). Til å begynne med gjorde jeg det foran en hvit vegg, etterhvert foran en full bokhylle og i dag var jeg klar for en ny utfordring: Endret underlag. Så jeg la et sammenbrettet fleeceteppe på gulvet og stilte meg oppå - og ble umiddelbart ganske overrasket over hvor stor forskjell det utgjorde. Selv om formen er bedre er det åpenbart at alt ikke er som det skal i hodet fortsatt (i større grad enn vanlig, altså - jeg vet hva dere tenkte der... ). Det tyder vel også på at mine instinkter om å styre unna gardintrapper og høyhælte sko ikke er så dumme...
Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15365 Skrevet 12. desember 2016 Mhm... og hva har jeg sagt om den engelen der...?
Skravla Skrevet 12. desember 2016 #15366 Skrevet 12. desember 2016 Kan vi skylde på felles hjerne når jeg tenkte Pokker når jeg så parentesen du lagde? Var jo det jeg hadde tenkt å kommentere. Hva du har sagt???? At den er for rosa for meg?
Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15367 Skrevet 12. desember 2016 I et år full av strålende politiske nyheter kommer nå enda en: Carl I. Hagen gjør comeback i rikspolitikken. Oh joy.Og med tanke på FrPs historie som kvinneforkjempere på alle plan - hvor mange tror på at Aina Stenersen (33) helt frivillig og uten press trakk seg fra stortingslista for å gjøre plass til mannen i hornet...?
Daria Skrevet 12. desember 2016 Forfatter #15368 Skrevet 12. desember 2016 9 minutter siden, Skravla skrev: Kan vi skylde på felles hjerne når jeg tenkte Pokker når jeg så parentesen du lagde? Var jo det jeg hadde tenkt å kommentere. Hva du har sagt???? At den er for rosa for meg? Det var igjen dette med at på seg selv kjenner man andre - jeg vet jo hva jeg ville kommentert... Javisst, det er kun fargen som er problemet her. Utover det er du den mest engleaktige jeg vet om - du er en engel og Hagen er en ivrig klimaforkjemper...
Skravla Skrevet 12. desember 2016 #15369 Skrevet 12. desember 2016 Jeg er faktisk mer engel enn Hagen er klimaforkjemper...... Så!
Rosalie Skrevet 12. desember 2016 #15370 Skrevet 12. desember 2016 2 timer siden, Daria skrev: Det var igjen dette med at på seg selv kjenner man andre - jeg vet jo hva jeg ville kommentert... Javisst, det er kun fargen som er problemet her. Utover det er du den mest engleaktige jeg vet om - du er en engel og Hagen er en ivrig klimaforkjemper...
Sauen Shaun Skrevet 13. desember 2016 #15372 Skrevet 13. desember 2016 Takk! En god latter er en god start på dagen.
Daria Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #15373 Skrevet 13. desember 2016 Jeg er 36 år. Stor pike, kan selv, har selvtillit og trygghet. Reiser alene, går i operaen alene (og kjefter på medpublikummere når jeg synes det trengs) og har ved flere anledninger ytret de visstnok så skumle ordene "Bord for én, takk.". Har hersjet med tenåringer på daglig basis i årevis, står foran klasser stadig vekk og tør å ta ordet i forsamlinger. Snur hoder på grunn av latter og antrekk uten at det affiserer meg et øyeblikk. Så hvorfor er det forsatt skummelt å måtte ta offentlige telefonsamtaler, selv noe så trivielt som å ringe legekontoret for å flytte en time? Det er en logisk brist et sted her...
Roadrunner Skrevet 13. desember 2016 #15374 Skrevet 13. desember 2016 Rart med det, hvor skumle disse offentlige telefonsamtalene kan være... Kjenner til det, har litt snev her også. Og det rare er at HVER gang går det stort sett over all forventning, løser seg kjempegreit og alle er bare postiive og greie. Allikevel er det skummelt neste gang. Hvorfor?
Rosalie Skrevet 13. desember 2016 #15375 Skrevet 13. desember 2016 54 minutter siden, Daria skrev: Jeg er 36 år. Stor pike, kan selv, har selvtillit og trygghet. Reiser alene, går i operaen alene (og kjefter på medpublikummere når jeg synes det trengs) og har ved flere anledninger ytret de visstnok så skumle ordene "Bord for én, takk.". Har hersjet med tenåringer på daglig basis i årevis, står foran klasser stadig vekk og tør å ta ordet i forsamlinger. Snur hoder på grunn av latter og antrekk uten at det affiserer meg et øyeblikk. Så hvorfor er det forsatt skummelt å måtte ta offentlige telefonsamtaler, selv noe så trivielt som å ringe legekontoret for å flytte en time? Det er en logisk brist et sted her... Jo takk du - du ække alene om det, gett...
Daria Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #15376 Skrevet 13. desember 2016 (endret) God vi er flere om å ha litt logiske brister... Og min er erfaring er akkurat den samme som RR sin - det ordner seg alltid, det er aldri noe problem, ingen (hverken jeg eller de jeg snakker med) er vanskelige eller urimelige, og like fullt vegrer jeg meg like mye neste gang. I det minste har jeg blitt flinkere til å bare gjøre det, heller enn å utsette i timer og dager... Mail og SMS er jo gudegaver i denne sammenhengen (bortsett fra når jeg ber om time "gjerne mandag før kl 10" og settes opp mandag kl 11), ellers har jeg gjerne satset på personlig oppmøte istedet. Arbeidsuke på ungdomsskolen, jeg skulle jobbe på et kontor i sentrum. Å ringe for å avtale oppmøtetid og andre detaljer? Altfor skummelt. Reise ned i sentrum, finne riktig kontorbygg, ringe på låste dører og prate med ukjente resepsjonister og sekretærer? Mye enklere... Endret 13. desember 2016 av Daria 1
Daria Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #15377 Skrevet 13. desember 2016 Fine fagottene De funket fint på folketeatret også, og debutanten jeg hadde med meg var godt fornøyd. Jeg får vel være snill og ikke avsløre for mye for Skravla som ikke har sett årets høydepunkt ennå, men jeg kan melde at Gigi fra Den glade enke har blitt fagott, et faktum som sannsynligvis går alle andre hus forbi, men moret meg mer enn man skulle tro Dessuten er den minste lille tenoren ganske bedårende i 50-tallskjole og tilhørende beehive-parykk, og en annen savnet tenor har vendt tilbake. Dessuten, selvfølgelig - Julen är här...
Skravla Skrevet 13. desember 2016 #15378 Skrevet 13. desember 2016 Sukk.... gleder meg til jeg skal se den. Sammen med mine to debutanter.
Daria Skrevet 13. desember 2016 Forfatter #15379 Skrevet 13. desember 2016 Jeg kunne sagt at jeg er spent på å høre hva du synes - men egentlig vet jeg det jo allerede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå