Daria Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #15321 Skrevet 6. desember 2016 Uff, den drapssaken i Kristiansand er ekkel. Ikke at drap ikke alltid er fælt, men vanligvis vet politiet relativt raskt hvem og hva og hvorfor - her mangler både gjerningsmann og motiv. Så langt er det heller ingen kjent sammenheng mellom ofrene, og ingen åpenbar grunn til at de befant seg på åstedet akkurat da. Får håpe de løser saken raskt, ikke minst for alle som bor i området. I verste fall kan man jo frykte at det går en ustabil drapsmann rundt.
Roadrunner Skrevet 6. desember 2016 #15322 Skrevet 6. desember 2016 Er rett og slett uhyggelig ja... Spesielt siden det er så mye som er uklart.
Skravla Skrevet 6. desember 2016 #15323 Skrevet 6. desember 2016 Og nå meldes det om knivstikking i Sandefjord.
Jerle Skrevet 7. desember 2016 #15324 Skrevet 7. desember 2016 På 5.12.2016 den 11.38, Skravla skrev: Sjekk ut Riksteateret om de stopper hos deg...... Den skal på turne nå etter jul. Tusen takk for tips!!!!! Da skal jeg se den her den 04. februar.
Skravla Skrevet 7. desember 2016 #15325 Skrevet 7. desember 2016 1 time siden, Jerle skrev: Tusen takk for tips!!!!! Da skal jeg se den her den 04. februar. Så bra.
Daria Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #15326 Skrevet 7. desember 2016 Det finnes spisesteder i sentrum hvor jeg aldri har vurdert å sette min fot, kun ut fra inntrykket jeg får av å ta trikken forbi, og hvor restaurantanmeldelsen bekrefter hver eneste fordom jeg har hatt...
Daria Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #15327 Skrevet 7. desember 2016 Stakk ut en snartur for å kjøpe konvolutter og kom hjem med tre julegaver. Effektiv (Ja, jeg kjøpte konvolutter også... *på seg selv kjenner man andre kverulanter*)
Roadrunner Skrevet 7. desember 2016 #15328 Skrevet 7. desember 2016 Kverulant kjenner jeg ikke til... Betyr det å kjøpe mer enn man egentlig trenger? Ref ditt siste innlegg...
Daria Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #15329 Skrevet 7. desember 2016 Julegaver vil jeg påstå at man trenger å kjøpe på denne tiden av året...
Daria Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #15330 Skrevet 7. desember 2016 Selv prinsessen i det forheksede slottet har en tv skjult i skatollet når Jon Blund kommer på besøk... Forøvrig har jeg sett litt på blomsterhandler Rosengren - en mann i sin beste alder, usedvanlig velstelt og velkledd med silkevest og det hele, gammel ungkar og altså blomsterhandler. Jeg sier ikke mer...
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15331 Skrevet 8. desember 2016 Dagens mest irriterende: Damen som feide inn på et postkontor fullt av ventende mennesker mens hun pratet høyt og usjenert i mobilen -Det er karma, moddaføkka! Den bi-atch'en... Jepp, faktisk ordbruk. Alder: Omtrent som meg, vil jeg gjette. Antrekk: Treningstights. Hun satte seg midt på en dobbelbenk og reagerte ikke da noen prøve å sette seg ved siden av henne (hun var jo fortsatt høylydt oppslukt av egen samtale, som hun generøst delte med alle oss andre), før hun ble bedt om å flytte seg litt til siden. Jeg blir så fascinert av sånne mennesker som åpenbart ikke har hverken øye eller tanke for at det også er andre mennesker til stede i verden. Dagens søteste: Politiet som patruljerte på Karl Johan og innså at det krydde av barnehagebarn på fortauet. De saknet helt ned, satte på blålysene og vinket - sannsynligvis dagens høydepunkt for mage lykkelige unger
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15332 Skrevet 8. desember 2016 Dessuten lå neste års finske almanakk i postkassen Jeg er så fornøyd med at jeg snublet over den i Helsinki for tre år siden - fargerik og fin og akkurat passe stor.
Skravla Skrevet 8. desember 2016 #15333 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, Daria skrev: Dessuten lå neste års finske almanakk i postkassen Jeg er så fornøyd med at jeg snublet over den i Helsinki for tre år siden - fargerik og fin og akkurat passe stor. Da er det bare å fylle den med kultur og annet gøy.
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15334 Skrevet 8. desember 2016 Du gjør jo ditt beste for å bidra
Skravla Skrevet 8. desember 2016 #15335 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Du gjør jo ditt beste for å bidra Alltid!!!!! Tenk så kjedelig det ville vært ellers. (or not)
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15336 Skrevet 8. desember 2016 Da er alle planer så langt for 2017 noter i ny kalender. Tror jeg. Håper jeg...
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15338 Skrevet 8. desember 2016 Stakkars kvalpen Livet ER ganske urettferdig av og til, men jeg tror lysegrå luer er innenfor Amnestys retningslinjer...
Skravla Skrevet 8. desember 2016 #15339 Skrevet 8. desember 2016 Dette er en av de morsomste delene av stykket.
Daria Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #15340 Skrevet 8. desember 2016 Hvem har vel ikke klaget over livets urettferdighet når man må stå opp tidlig... En gang i livet vil jeg spise på Fat Duck... *ser MC Professionals*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå