Daria Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #15301 Skrevet 2. desember 2016 Bare én øl - på hvert sted, da...?
Daria Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #15303 Skrevet 2. desember 2016 Og alle var enige om at det hadde vært en vellykket kveld?
Skravla Skrevet 2. desember 2016 #15304 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, Daria skrev: Og alle var enige om at det hadde vært en vellykket kveld? Absolutt. Sven Nordin var helt perfekt i rollen som grinebiteren Ove. Han imponerer virkelig altså.
Daria Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #15305 Skrevet 2. desember 2016 Han er virkelig en stor skuespiller. Kultursnobben lurer jo litt på hvorfor han kastet bort så mange år på Mot i brøstet, men å spille komedie i tv-formatet er sikkert ikke spesielt lett det heller...
Skravla Skrevet 2. desember 2016 #15306 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, Daria skrev: Han er virkelig en stor skuespiller. Kultursnobben lurer jo litt på hvorfor han kastet bort så mange år på Mot i brøstet, men å spille komedie i tv-formatet er sikkert ikke spesielt lett det heller... Det var sikkert ingen enkel oppgave å spille Nils i Mot i brøstet, men han gjør seg på scenen. Vi to som hadde lest boken følte oss nesten hensatt til sofakroken med boken. Han var i hvert fall den Ove jeg så i boken.
Daria Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #15307 Skrevet 3. desember 2016 Årstidsrelevant pynt kryper langsomt opp av eskene... Stjerne i stuevinduet og stake i kjøkkenvinduet, lilla lys i adventsstaken på bordet (første vers av Tenn lys ble selvfølgelig avsunget da det første lyset ble tent) og hjerte på inngangsdøra. Julemusikken har også kommet ut av skapet og en kveldsrutine med kalender-te og Skomakergata er etablert. Joda, det går seg til...
Daria Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #15308 Skrevet 3. desember 2016 Og så vandret man inn i den dype, men glitrende og overdekorerte hulen på youtube merket julemusikk, og alt lå til rette for en sen aften. Ingen grunn til å sende hjelp med det første...
Daria Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #15309 Skrevet 3. desember 2016 Fra det mer bisarre hjørnet av hulen... Etter dette foreslår youtube at jeg går videre til Grandma got run over by a reindeer, men jeg tror heller jeg skal vende tilbake til Josh...
Daria Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #15310 Skrevet 3. desember 2016 Eller denne - ingen jul uten et paljettbefengt korps med tilhørende drillpike (som jeg dessverre ikke tror vi får se i Nøtteknekkeren i morgen).
Daria Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #15311 Skrevet 4. desember 2016 (endret) Når en hopper faller og tv-produsenten fort bytter til et annet kamera - det er da jeg blir virkelig bekymret... Endret 4. desember 2016 av Daria
Daria Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #15312 Skrevet 4. desember 2016 (endret) ...og tilsvarende lettet når jeg kommer hjem fra operaen (den nye Nøtteknekkeren er helt vidunderlig ) og ser at han faktisk kunne hoppe i annen omgang. For ikke å snakke om lettelsen og gleden over at østerrikerne ikke valgte en høyrepopulistisk president. Endelig et politisk lyspunkt i 2016. Endret 4. desember 2016 av Daria
Daria Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #15313 Skrevet 4. desember 2016 Jeg er på tv! I det minste satt jeg i salen (høyt oppe på balkongen) da konserten på nrk2 ble spilt inn...
Jerle Skrevet 5. desember 2016 #15315 Skrevet 5. desember 2016 På 1.12.2016 den 22.41, Daria skrev: Åh, Alan Rickman... *zappet innom Harry Potter* Siden jeg bare har lest bøkene på engelsk har jeg fortrengt de fleste norske oversettelsene, men med norsk teksting dukker de jo opp. Og alvorlig talt, hva hadde egentlig godeste Høverstad i glasset da han syntes at en god oversettelse av the golden snitch er den gyldne snoppen? Trodde dette skulle være en barnebok og -film...? Den har jeg også tenkt på noen ganger, heldigvis vet ikke mine barn hva jeg forbinder med en snopp. På 3.12.2016 den 0.32, Skravla skrev: Sven Nordin var helt perfekt i rollen som grinebiteren Ove. Han imponerer virkelig altså. ÅH! Den har jeg så lyst å se. Når du skriver dette, så vil jeg jo bare enda mer. Jeg synes filmen ble litt dårlig, selv om Rolf Lassgård er en skuespiller jeg liker godt.
Skravla Skrevet 5. desember 2016 #15316 Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, Jerle skrev: ÅH! Den har jeg så lyst å se. Når du skriver dette, så vil jeg jo bare enda mer. Jeg synes filmen ble litt dårlig, selv om Rolf Lassgård er en skuespiller jeg liker godt. Sjekk ut Riksteateret om de stopper hos deg...... Den skal på turne nå etter jul.
Daria Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #15317 Skrevet 5. desember 2016 På fuglebrettet i Skomakergata huserer fru Meis og herr Dompap. Flerkulturell lykke eller en tvilsom utroskapshistorie...?
Skravla Skrevet 5. desember 2016 #15318 Skrevet 5. desember 2016 Hjemmelaget Ferrero Rocher..... http://pludrehanne.blogspot.no/2016/12/hjemmelaget-ferrero-rocher.html
Daria Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #15319 Skrevet 5. desember 2016 Lykke til... De er sikkert gode, men altfor mye jobb og pirk for min tålmodighet.
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2016 #15320 Skrevet 6. desember 2016 12 timer siden, Daria skrev: På fuglebrettet i Skomakergata huserer fru Meis og herr Dompap. Flerkulturell lykke eller en tvilsom utroskapshistorie...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå