Daria Skrevet 27. november 2016 Forfatter #15262 Skrevet 27. november 2016 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Og jeg lurer liksom på hvordan du bare ramler over disse likhetene? Hører du førstnevnte og så barer ramler hjernecella inn på et lignende GP-bidrag? Husker du alle GP-opptredene? Ja, igrunnen... Det skal dog sies at Kuula var min MGP-favoritt det året (aka årets mann med ballade og stor stemme... ), så jeg har hørt den noen flere ganger enn gjennomsnitts-MGP-frekvensen. Men den likheten er jo ganske slående...
Daria Skrevet 27. november 2016 Forfatter #15263 Skrevet 27. november 2016 Forøvrig er jo det en tradisjonsrik MGP-aktivitet - Finn låta dette bidraget likner på...
Roadrunner Skrevet 27. november 2016 #15264 Skrevet 27. november 2016 3 minutter siden, Skravla skrev: RR - Svaret er ja.... Var redd for det ja... 1 minutt siden, Daria skrev: Ja, igrunnen... Det skal dog sies at Kuula var min MGP-favoritt det året (aka årets mann med ballade og stor stemme... ), så jeg har hørt den noen flere ganger enn gjennomsnitts-MGP-frekvensen. Men den likheten er jo ganske slående... *litt skremt*
Daria Skrevet 27. november 2016 Forfatter #15265 Skrevet 27. november 2016 *vurderer å føle meg mobbet* *konkluderer heller i god KG-ånd med at det bare handler om misunnelse på min velutviklede assosiasjonshjerne*
Daria Skrevet 27. november 2016 Forfatter #15266 Skrevet 27. november 2016 Men når vi først er inne på viktige temaer - fra musikaler og MGP til rojalt sladder: Prinsesse Beatrice kuttet Ed Sheeran med sverd Det er fest-anekdoten sin, det...
Rosalie Skrevet 28. november 2016 #15268 Skrevet 28. november 2016 11 timer siden, Daria skrev: *vurderer å føle meg mobbet* *konkluderer heller i god KG-ånd med at det bare handler om misunnelse på min velutviklede assosiasjonshjerne* Er med i assosiasjonsfellesskapet.
Daria Skrevet 28. november 2016 Forfatter #15269 Skrevet 28. november 2016 (endret) Hvordan kan det ha seg at jeg, når jeg kjøper poser med 16 stk (det står på pakken...) halvstekte rundstykker og konsekvent steker to hver gang, plutselig har tre igjen? For annen gang i høst? Blir jeg snytt, eller får jeg et bonusstykke? Et av livets store bittesmå mysterier... Endret 28. november 2016 av Daria
Rosalie Skrevet 28. november 2016 #15270 Skrevet 28. november 2016 Du må holde rundstykkeregnskap neste gang.
Daria Skrevet 28. november 2016 Forfatter #15271 Skrevet 28. november 2016 Neste års almanakk er bestilt Hvorfor jeg ikke tenkte på i fjor at cdon dekker hele Norden og dermed også har finske varer, kan man jo lure på... Gir sjakk-vm en ny sjanse. Men når kommer den obligatoriske svenske sangeren og synger Anthem...?
Daria Skrevet 28. november 2016 Forfatter #15272 Skrevet 28. november 2016 (endret) Altså, hvis man vil være en idrett må man ha en bedre avslutning enn at utøverne når som helst bare kan bli enige om at Nei, la oss heller ta dette en annen dag og avslutte etter en halvtime, uten resultat eller vinner. Endret 28. november 2016 av Daria
Daria Skrevet 28. november 2016 Forfatter #15273 Skrevet 28. november 2016 -Either he wins or I win... Virkelig? Jeg skjønner jo hvorfor han sies å være så lynende intelligent. Men det vil jo uansett være en forbedring fra det vi har sett så langt...
Roadrunner Skrevet 29. november 2016 #15274 Skrevet 29. november 2016 Jaja, så fikk jeg sett en HEL sjakk-kamp jeg også
Daria Skrevet 29. november 2016 Forfatter #15275 Skrevet 29. november 2016 Jeg skjønte ikke at det faktisk var over før begge reiste seg og gikk... Hallo, gutter, hvor skal dere? Holder ikke dere på med en kamp her...? Ville følt meg veldig snytt hvis jeg faktisk hadde kjøpt billett for å være publikum på stedet,da - her forventer man timer med spenning, også blir man sendt hjem etter en drøy halvtime. Men det hjalp vel for mange at de sa på pressekonferansen at gårdagens billetter også gjelder for onsdagens avgjørende runder.
Daria Skrevet 29. november 2016 Forfatter #15276 Skrevet 29. november 2016 Det er jo typisk. Her skulle jeg endelig ta meg på tak og faktisk få levert inn et par kåper til rensing - renseriet ligger rett oppe i gata, så det burde ikke være så vanskelig, men ... ja... dere vet... Men nå var lommer tømt og jakkemerker plukket av og jeg vandret opp veien med kåpene over armen - og møtte en stengt dør, med lappen "Tilbake om en time" Til gjengjeld hadde Meny tilbud på belgiske trøfler Planen er å spare dem til jul, vi får se hvordan det går...
Daria Skrevet 29. november 2016 Forfatter #15277 Skrevet 29. november 2016 -You look like a prostitue smurf. Vokt deg for trange blå minikjoler...
Sauen Shaun Skrevet 30. november 2016 #15278 Skrevet 30. november 2016 18 timer siden, Daria skrev: Til gjengjeld hadde Meny tilbud på belgiske trøfler Planen er å spare dem til jul, vi får se hvordan det går... De trøflene får stå i fred for meg... Men de har konfekt med karamell og havsalt på samme tilbudshylle...
Roadrunner Skrevet 30. november 2016 #15279 Skrevet 30. november 2016 18 timer siden, Daria skrev: Til gjengjeld hadde Meny tilbud på belgiske trøfler Planen er å spare dem til jul, vi får se hvordan det går... 12 minutter siden, Sauen Shaun skrev: De trøflene får stå i fred for meg... Men de har konfekt med karamell og havsalt på samme tilbudshylle... Jeg må visst innom Meny Belgiske trøfler
Daria Skrevet 30. november 2016 Forfatter #15280 Skrevet 30. november 2016 Den konfekten er heller ikke så dum, nei, men jeg fant fram selvkontrollen og nøyde meg en en pakke trøfler (det er tross alt ikke så langt å gå tilbake, og jeg skal jo ut og gå tur hver dag...). Var på en pussig teater/quiz-hybrid i går - jeg vet fortsatt ikke helt hva det var, men vi vant hvertfall quizen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå