Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg lært at basketball kom til Norge med amerikanske mormoner-misjonærer - kunnskap som sikkert kan være kjekk å ha en eller annen gang... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrt unna alt av butikker jeg også, ramla kun på et par julekonsertbilletter på nett, ikke på tilbud. Tror kredittkortet mitt har de roligeste dagene på Handelens dag og Black Friday :ler: Heeelt avslappet og bidrar ikke til statistikken...

Skrevet

Var innom en hobbybutikk i byen jeg. Og der var det ingen Black Friday. Full pris på alt, og like mange kunder som det pleier å være der på fredagene... *heller ingen bidragsyter til Black Friday*

Skrevet

Alle vestkant-genene mine gjør opprør når Johan Remmen Evensen snakker om "Midtstua" - det heter faktisk Midtstuen... Majorstua/Majorstuen er jo et evig stridstema (jeg bruker begge navnene om hverandre), men Midtstua har jeg knapt hørt noen si før.

Skrevet

Kvinnen med det velutviklede assosiasjonsviruset blir selvfølgelig sittende og synge på Flickan i Havanna til nyhetssendingen om Castros død...

Skrevet

Jeg tror jeg nøyer meg med å ha Josh Groban i cd-spilleren til jul i år også - juletrepynt blir litt i overkant... :fnise: 

Skrevet

Magnus har aldri før flyttet akkurat den brikken mellom de to feltene. Nehei - og...?

*prøver å finne sjakk-engasjementet*

Skrevet

Plutselig kommer bonden inn og lager en gaffel på løper og hest.

Magnus inviterer til et møte mellom springere.

Hestene møtes i midten.

If you say so...

Skrevet

Jeg har gått for fagottkoret jeg.  Må varme opp til konsert. 

Skrevet

Fagottkonsert på meg i år også. Etter debuten i fjor er det ingen vei tilbake. :ler: 

Skrevet

Har man først fått en fagott-dose vil man alltid komme tilbake for mer :ler:

Sjakk-engasjementet dukket ikke opp, så jeg fant en bok i stedet. Eller to, for å være presis - først litt Hamilton-nerding, så tilbake til London i 1952, en dyster by i et land styrt av fascister under sterk tysk innflytelse etter fredsavtalen som ble underskrevet i 1941 og Churchill leder motstandsbevelsen. Fascinerende og skremmende.

Skrevet

Og der bare gadd de ikke mer? En 0-0-kamp i fotball varer i det minste bare 90 minutter... Dessuten lurer jeg på hva en åpen konge er åpen for? Det meste? Tvilsomme tilbud? Uavhengighetskrig?

Kong George - kunstløpversjonen. Ikke den jeg lette etter, men siden den fantes var det jo et åpenbart valg...

Skrevet

Engelsk nettradio gir også engelsk reklame - for clotted cream... :sikle::kaffekopp: Tror jeg trenger en afternoon tea snart.

Skrevet

Vil du være med, altså? :fnise: 

Skrevet
8 minutter siden, Daria skrev:

Engelsk nettradio gir også engelsk reklame - for clotted cream... :sikle::kaffekopp: Tror jeg trenger en afternoon tea snart.

6 minutter siden, Skravla skrev:

Say when! 

Me, too! 

Skrevet

Dobbel nerde-advarsel - både musikal- og MGP-relatert :opplyser::ler: Men altså, hør på de første taktene av denne fra Jersey Boys:

og så de første taktene av Estlands MGP-bidrag fra 2012. Her må da noen ha blitt inspirert...?

Skrevet

-Han er så fornøyd som en finne kan bli...

:ler:

Har vært i kjelleren og hentet opp vinterjakker og -støvler, det begynner å bli mange blå tall hos yr. Lurer på hva jeg kjøpte i fjor og så har glemt igjen, det pleier å være noe... :fnise: 

Sol ute, jeg får vel ta meg en tur ut mens det varer...

Skrevet
16 timer siden, Daria skrev:

Dobbel nerde-advarsel - både musikal- og MGP-relatert :opplyser::ler: Men altså, hør på de første taktene av denne fra Jersey Boys:

og så de første taktene av Estlands MGP-bidrag fra 2012. Her må da noen ha blitt inspirert...?

Og jeg lurer liksom på hvordan du bare ramler over disse likhetene? Hører du førstnevnte og så barer ramler hjernecella inn på et lignende GP-bidrag? :klo: Husker du alle GP-opptredene? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...